tomaszstn Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Cena dobra jak za 1BE a BV też w cenie bilsteina B8 więc ja wolałbym ori mimo wszystko
browaros Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Opublikowano 20 Marca 2015 panowie nie chcę zaśmiecać innych tematów więc zapytam w swoim, jeszcze coś takiego wpadło mi w oko oprócz tego koni + eibach. http://www.tuningkingzshop.pl/pl/p/Zawieszenie-obnizajace-kit-AP-4030-Audi-A4-8E-Sedan-1.6%2C-1.8T%2C-2.0%2C-2.0FSi%2C-2.0TFSi-1100-/13315 tu plusem jest, że 40/30 to raczej wykluczy efekt motorówki? Choć z drugiej strony nie chcę też zbyt nisko...teraz co lepiej? ten AP za 1500 czy koni z prokitem za 1800? 1
marcinch001 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Jak nie chcesz zbyt nisko to koni z pro-kitem . U mnie siadło równo i to na zawiasie 1BA
Czaki89 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 U siebie mam AP Kit 40/30... siedzi ładnie przód troche poniżej 64cm a tył 65cm..zdj w temacie o mojej audi.
browaros Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Opublikowano 21 Marca 2015 Czaki masz tego samego kita? Jak Ci sie to sprawuje?
Czaki89 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Przód siedzi niżej niż tył tak jak chciałem (na pusto pół baku paliwa i coś tam gazu) jak coś wrzucę na tył to równiej. Porównanie mam do eibacha i do seryjnego 1be.. jest sztywniej od tych dwóch rodzai zawieszeń . Dobrze trzyma w zakrętach. Na 18" na bardzo złych drogach może denerwować. Na dobrych i średnich bajka. Nie ma kołyski.. samochód klei się drogi, nie przechyla na zakrętach i ogólnie jestem zadowolony. Raczej tego samego. AP kit 40/30 dla a4 b6 Avant 1.8t nr. katalogowy SP10-379. Zamawiałem u mapet tuning. i wyszło mi 1,400zl,stówę mniej niż z Twojego linku.
browaros Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Opublikowano 21 Marca 2015 dziękuję Ci kolego. Sprawdzę też mapet no i zamawiam. Obym nie narzekał bo nigdy nie jeździłem na czymś takim
Czaki89 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Kiedyś musi być ten pierwszy raz..zależy też czego szukasz. Na jakim kole bd jeździł ..?
browaros Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Opublikowano 21 Marca 2015 (edytowane) W tym sezonie na lato 225/45/17 w planach 1 cal więcej jak będą dolary czego szukam... łatwiej powiedzieć czego nie szukam, czyli kozy jak obecnie zawsze jest to koni z eibachem tylko, że obecnie przód mam trochę wyżej więc jak siądzie po 30mm to nadal problem pozostanie... no i też różnica 400 zł robi swoje a skoro AP jakościowo jest OK... Edytowane 21 Marca 2015 przez browaros
Czaki89 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Kozy raczej nie będzie na tym kitcie.. U mnie 18" idealnie z nadkolem się spasowały.. Poza tym do wszystkiego idzie się przyzwyczaić i nauczyć na tym jeździć. Też miałem brać koni str i eibacha, ale wyszło inaczej, na plus, że AP kit to 40/30 i też wcześniej miałem motorówkę .
browaros Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Opublikowano 21 Marca 2015 Ok wiec zarzucimy ap, nie moze byc twardo mega przeciez to nadal nie jest gwint a zakladales moze nowe inne odboje? Jak tak to jakie? Dzieki za cierpliwosc
Czaki89 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Nie wiem czy tak do końca tylko gwint może być super twardy.. zależy jak zestaw obniża..jak więcej to musi być sztywniejszy żeby nie dobijało. Najlepiej się przejechać i zobaczyć..dla mnie jest ok...dla kogos innego może byc nie to. Co do osłon i odbojów to na przód przełożyłem zestaw z mojego wczesniejszego zawiasu 1be bo był w dobrym stanie, a na tył kupiłem nowe pod zawieszenie 1be..60zł komplet. 1
browaros Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 okej dzięki. Trzeba spróbować i tyle, po najgorszych drogach nie jeżdżę więc mam nadzieję, żę będę zadowolony
roman_tyk Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Opublikowano 22 Kwietnia 2015 ok Panowie i jak wrazenia po dluzszej jezdzie koni-str + eibach?
KamisG Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 http://imageshack.com/a/img909/2/ox6bDi.jpg http://imageshack.com/a/img540/9562/bwcNXa.jpg http://imageshack.com/a/img633/5030/ndiBO5.jpg Przepraszam Panowie za poślizg ale jakoś za dużo na głowie i nie było czasu na forum Jak narazie na zestawie przejechałem ok 6-7tyś km i jest ok zero niepokojących objawów, przebieg znikomy, więc zobaczymy jak bedzie dalej.
Czaki89 Opublikowano 13 Maja 2015 Opublikowano 13 Maja 2015 Bardzo nisko nie usiadło..mogło by z jeszcze troche.. imo :P
KamisG Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 Bardzo nisko nie usiadło..mogło by z jeszcze troche.. imo :P Mogło by być niżej, ale jak ktoś chce ekstramalna glebe to jednak najlepiej wrzucić jakiś dobry gwint .... mi ta opcja odpowiada , dobry kompromis miedzy wyglądem a praktycznoscia
Ans Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 właśnie jak dla mnie idealnie to wygląda, w sumie nie wiem czy nie tak jak mam teraz
KamisG Opublikowano 15 Maja 2015 Opublikowano 15 Maja 2015 Dla moich potrzeb tak jest ok, druga sprawa, że czesto moje auto pożycza ojciec i podejrzewam, że większej gleby mógł by nie ogarnąć....już na obecny zestawie przy cofaniu ostatnio skrzywił mi jeden z dwóch wydechów końcowych bo myślał, że przejdzie nad krawężnikiem. Po za tym w b5 miałem ostro skręcony gwint i o ile auto prezentowało się mega i jazda po cywilizowanej drodze była ok to wyjeżdżając na prowincję już była lipa.
Randor Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 Odkopie temat. Panowie wypowie się któryś z użytkowników Koni STR po większym przebiegu? Jak oceniacie te amortyzatory? Wytrzymują trochę czy to jednak sieczka i dokładać do Bilsteina B8? Poradzą sobie z obniżeniem rzędu -40?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się