hafken Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 słyszałem że strasznie drogie są te łańcuchy ?
bialy986 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 słyszałem że strasznie drogie są te łańcuchy ?Napinacz jest droższy.Łańcuch w granicach 100zl Febi.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
przemek11 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 kiedyś obiło mi się o uszy że napinacz łańcucha kosztuje w granicach kilku stówek, nawet chyba 400zł ale nie pamietam dokładnie
bialy986 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Napinacz do aeb 300 zł Febi.Do adr jest chyba droższy. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
sawul Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Tak się składa że napinacz od ADR i AEB niczym się nie różni.
zola18 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 pozwole się podłączyc do tematu choć nie bardzo mogę wywnioskować co może być przyczyną tego cykania na filmikach to chciałbym zasugerować na podstawie swojego doswiadczenia (podobny dzwiek) też walka trwała dość długo u mnie z tym i skończyło się wymianą pompy oleju.
Gość Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Witam. Przepraszam że tak późno odpisuje ale usterki wkooooncu ograniete choć nie do konca. Tak wiec to cykanie to po prostu ekhm luźna świeca :/. Po dokręceniu juz bylo ciszej ale mimo wszystko cos bylo nie tak. Tak wiec napisze co zrobiłem - wymiana oleju z 10w40 na 5w40 Valvoline Max life - komplet filtrow z wyłączeniem paliwowego - czyszczenie przepustnicy z dwukrotna adaptacja (pierwsza cos nie poprawna yla) - oczywiście czyszczenie smoka - 4 x podłączałem auto pod vaga W sumie tylko cykanie zniknęło lecz delikatne szarpanie podczas przyspieszania pozostało co osobiście bardzo mnie wkur..... . Tak wiec kolejne podlaczenie pod vaga ale juz pojechałem do szpeca hehhe. no i gosc pomierzyl popatrzył i mowi ze przepustnica bo na wykresach widac jak na mikrosekundę sie gubi. Tak wiec mysle WOW wkoncu, lecz sprawdził jeszcze jedna rzecz. konkretnie zdjał rurke dolotowa do filtra powietrza i przygazowal. Wtedy z filtra powietrza wyleciały SPALINY i slychac bylo dzwiek jakby ktos noworodka do tej obudowy wsadzil.:D Diagnoza to napinacz z łańcuchem faz rozrządu. Części już mam, w poniedziałek montaż. za komplet; napinacz, łańcuch, zimeringi, uszczelki dalem 750zl + 350 wymiana takze bez tragedii. Napisze jaki efekt po wymianie Pozdro Witam Tak więc sprawa dzisiaj nabrała nowego tempa.:/ Po zdjęciu dekla okazało sie ze napinacz lanuch itd jest ładnie na sztywno . Fakt napinacz trochę zużyty ale nie było tragedii. padła decyzja ze zdejmujemy głowicę. po zdjęciu głowicy z 16 zaworów powolutku wyciekał sobie olej a z 4 ani troszkę. tzn, z trzech cylindrow . Wniosek taki ze zawory do czyszczenia i sprawdzenia. Przy okazji zauważono ze jedno mocowanie walka rozrządu jest pęknięte. :/ Powiem szczerze ze mam trochę dosyć juz. Dobrze nie zrobiłem 2 tysięcy km a juz dwu masa z sprzęgłem, wszystkie filtry smok czyszczony przepustnice adaptacje zawieszka przód zrobiona. Mam nadzieje że wkońcu będe mogl se troche nia pojezdzic Nie wiem co tam moze jeszcze szlak trafic. Fakt mechanik mowi ze cala reszta super rozrzad nowka wzystkie rolki nowe napinacze alternator nowy oryginalne audi turbina na stara tez nie wygląda :/ Co wy o tym sadzicie, wesprzyjcie mnie dobrym slowem To moje pierwsze audi zawsze mialem BMW lub Forda koncernu VW nienawidze ale akurat a4 a6 mi sie podobaja
robitl Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Co wy o tym sadzicie, wesprzyjcie mnie dobrym slowem zrobisz mu delikatny remont a jak zechcesz podnieść moc, to ci przynajmniej się silnik nie wysra bo pierwszym przejeździe. ja bym nie miał oporu przed ładowaniem kasy w silnik. zresztą zrobiłeś wszystko to co prędzej lub później czeka każdego kupującego 1.8t. głowa do góry i gaz w podłogę
hunter91 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Najwyżej jeszcze turbo szlak trafi i będzie komplet ;p
Gość Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 no zostalo turbo i skrzynia biegow ew. hamulce. Jutro gada odbieram i jak nie bedzie zapier...ć to sie zdenerwuje . tak poza tym to jeszcze w glowicy wymienione uszczelniacze i prowadnice zaworow wylotowych. Popychacze sa ok
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Wiec odebrałem dzisiaj moja zaraze od mechaniora i ewekt jest fakt. Na zimnym chodzi jak nówka, delikatnie słychać jak wtryskiwacze cykaja i troszkę łańcuch rozrządu ale dosłownie minimalnie. Efekt podczas przyspieszania tez jest bo przyspiesza płynniej, bez drgawek i zawieszek. Fakt ze szalu to nie ma bo w fotel jakoś nie wgniata specjalnie, chyba ze mam ok 3 tys obr na jakimś biegu i wtedy dam full gaz, wtedy to wgniata lekko i idzie całkiem niezłe, do 2500 tys obr. szalu nie ma . Plus tez taki ze zdementowały sie moje przypuszczenia co do wymiany rozrządu przez poprzedniego właściciela. Fakt wymienil i jeszcze śmierdzi nowością . Tak wiec koszta: 700 zł Remont glowicy tj. planowanie, czyszczenie gniazd i szlifowanie zaworów, wymiana uszczelniaczy, sprawdzenie popychaczy, wymiana 8 szt. prowadnic zaworów 390 Komplet uszczelek tj, wszystko pod turbine, uszczelka glowicy, uszczelniacze walka rozrządu, dekla pokrywy zaworowy, sruby do glowicy, uszczelniacze 20szt. uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego 550 zł Nowy oryginalny AUDi napinacz łańcucha faz rozrządu oraz sam lancuch i uszczelka 360zł robocizna mechanika w tym paliwo 20zł oraz króciec wody ktory poszczał wode kap kap plyn chłodniczy i takie tam Razem wyszlo piękne i okrągłe 2000zł. Efekt taki ze elektronicznie auto poprawiło przyspieszenie do 100 o 2 sek. z 10.5 do 8.5 s. Wszystkie wykresy idealnie. Pozostaje troszke niedosyt slabego buta w zakresie do 2500 3000 obr. ale ponoc to nie TDI i tu troszke inaczej to wygląda. Nic tylko teraz podniesc moc o jakies 40 KM ps. nie wiem czy to dobrze ale zdarzyłem juz zagrzac turbinkę do czerwoności
przemek11 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Efekt taki ze elektronicznie auto poprawiło przyspieszenie do 100 o 2 sek. z 10.5 do 8.5 s ciekawe co tak NAPRAWDĘ wpłyneło na poprawę tego przyspieszenia? i czemu napisałeś elektronicznie? Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez przemek11
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Nie wiem dokladnie o co chodzi, ale po przejechaniu pod kompem pare km, przed i po wyszly takie roznice. Probowal mi on to tlumaczyc ale za cholere nie kumalem o czym on do mnie rozmiawia. :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się