toman Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Witam, znajomego A4 b5 1.6 zaczęło niedomagać po rozgrzaniu się silnika. W czasie jazdy zaczyna szarpać, dosłownie ledwo jechać - jakby odejmuje mu cylinder. Błędy z wczoraj: 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 26-10 - Output Open - Intermittent 00525 - Oxygen Sensor (G39) 05-10 - Input Open - Intermittent 00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19) 28-00 - Short to B+ 00525 - Oxygen Sensor (G39) 27-00 - Implausible Signal 00525 - Oxygen Sensor (G39) 07-10 - Signal to Low - Intermittent 00668 - Supply Voltage Terminal 30 36-10 - Open Circuit - Intermittent Dziś po rozgrzaniu silnika znowu przerywanie, check. W VAGu długa lista błędów, padła bateria w lapku i nie skopiowałem ich, ale z tego co widzę, wszystkie powtórzyły się.. Pisząc wprost - od czego zacząć? Edytowane 3 Lutego 2015 przez toman
jacek70 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 No nazbierało się tych błędów. Zobacz co powróci po skasowaniu i zacznij od eliminacji. Np.sonda - jak błąd powróci to wymiana. itd.
pox Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Mi to wygląda na jakąś przerwę w obwodzie zasilania ecu. Zaczął bym od sprawdzenia instalacji przy sterowniku. A może masz jakieś odcięcie?
toman Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Opublikowano 2 Lutego 2015 Jutro lub pojutrze będę miał dostęp do tego auta, z tego co wiem nie ma żadnego odcięcia, wszystko seria Auto zaczyna szarpać, ledwo jechać tylko na rozgrzanym silniku. Co dziwne, znajomy wczoraj odpiął akumulator i przez chwilę było dobrze również na ciepłym silniku. Czy to może być coś z instalacją ecu?
jacek70 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Sprawdź sondę,przepustnicę,czujnik temp.
toman Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Opublikowano 24 Lutego 2015 Dziś po podpięciu VAGa pokazały się znowu takie błędy - silnik 50-70 stopni, jeszcze pracujący normalnie: 9 Faults Found: 00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19) 28-00 - Short to B+ 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 26-00 - Output Open 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 29-00 - Short to Ground 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 29-00 - Short to Ground 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 29-00 - Short to Ground 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 29-00 - Short to Ground 00525 - Oxygen Sensor (G39) 05-10 - Input Open - Intermittent 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 19-10 - Lower Limit - Intermittent 00513 - Engine Speed Sensor (G28) 27-00 - Implausible Signal błędy z wtryskami mogą być spowodowane lpg? w aucie jest instalacja holenderska. Wyżej pokazał się błąd 513 - czujnika położenia wału i nie można było go skasować, więc na tą chwilę on idzie do sprawdzenia Od tej pory przy pracującym silniku był cały czas tylko błąd 513 + czasami 520, który znikał (silnik rozgrzany i z objawami szarpania, pracy na 3 cylindry) 2 Faults Found: 00513 - Engine Speed Sensor (G28) 03-00 - No Signal 00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19) 28-00 - Short to B+ Czy czujnik położenia wału można jakoś zdiagnozować VAGiem czy tylko podmianka? Może komuś się przyda - winny okazał się czujnik położenia wału (dopiero po jakimś czasie wyskoczył błąd 513 - czujnik g28). Po wymianie wszystko OK.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się