Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po zerwanym pasku alternatora nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Pacjent Audi a4 1.6 ADP + LPG sekwencja

Stojąc na światłach zapaliła sie kontrolka "ładowania" przejechałem 50m i nagle coś zaszeleściło z pod maski od razu wcisnąłem sprzęgło i sie prawi dotoczyłem do zatoczki a silnik zgasł (4-5s po wciśnięciu sprzęgła) Podnoszę maskę usunąłem nożem resztki paska chce zapalić a on nie odpala. Pokrywę od rozrządu zrzuciłem pasek jest na miejscu napięty więc zaholowałem samochód popiołem Vaga

5 błędów
18010
00515
00532
00670
17978
zip2mo.jpg

Zdemontowałem paski napędzające Alternator, Klimę, wspomaganie i pompa wody bo napinacz mam do wymiany z paskiem dopiero będzie na poniedziałek ale bez pasków powinien odpalić
Skasowałem błędy wszystkie po następnej próbie odpalenia nie udanej wyskoczył 00670 wiec przepustnice wyjąłem przeczyściłem wsadziłem skasowałem błędy i błąd juz nie wyskakiwał po kilku próbach kręcenia i 0 błędów
Zdemontowałem świece 1 aby sprawdzić iskrę (mokra świeca) kręcę kręcę iskra sie pokazuje silnik na chwile załapał to szybko dokręciłem święcę fajka i nic nie chce odpalić znowu Vag tylko wykazał

2 błędy
00515
17978
zlsspi.jpg

wmm0s4.jpg


Rozrzad da rade jakos prawdzić bez robierania przodu szukałem i nigdzie nie znalzłem?.
Nie wiem czy to coś dale ale wrzucam
Wałek jest w tej pozycji jak w okienku jest 0 tak jak na foto
2j5djsg.jpg
xdrqmg.jpg


Edytowane przez males93
Opublikowano

Witam.

Moim zdaniem wygląda na przestawiony rozrząd.

Prawdopodobnie pasek osprzętu rozwarstwił się i wciągnęło go pod rozrząd.

Opublikowano (edytowane)

Jak mogło wciągnać jak rozrzad jest osłoniety ?

Podładowałem troche akumulator krecilem z 10-15s załapał wkreca sie normalnie a wolne oborty skacza za 2 razem tak samo 10-15s krecenia i załapie

Vag podpiołem i bład

00515 - camshaft position (hall) sensor (g40)

Edytowane przez males93
Opublikowano

Błąd czujnika Halla. Albo padł, albo się przestawił faktycznie. Co na to mechanicy?

Opublikowano

Jest osłonięty ale zdarzają się takie przypadki.

Foto wskazuje na przestawienie.

Ja zaczął bym od sprawdzenia rozrządu (mały wkład kasy), A jak kupisz czujnik zmienisz go i a on nie odpali i wyjdzie ze przeskoczył to na bank pogniesz zawory.

Opublikowano

Do mechanika nie stawiałem

Jak jest przestawiony to co punkt "0" powinien być ustawiony tak jak jest a kreska na wąłku ma sie pokrywać ze strzałką ?
Może ma ktoś możliwość sprawdzenia u siebie w samochodzie jak to wyglada ?

Opublikowano (edytowane)

"0 " na wale i strzałka na obudowie kreska na kole muszą się zgrać wtedy jest oki.

Jak ustawienie będzie prawidłowe można wedle "Jacek70" podstawiać czujnik halla.

67ycybls.png

Edytowane przez krzysztof 36418
Opublikowano

Czyli znak na kole pasowym i kole wałka rozrzadu maja sie zgrywać ze strzałkami na obudowie ? A co zkołem zebatym od aparatu zapłonowego ?

Opublikowano

Tu masz na filmiku pokazany rozrząd, jeśli chodzi o znaki to musisz kilka razy obrócić wałem żeby wszystkie znaki się zgrały.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/288922-wymiana-uszczelniaczy-uszczelki-pod-glowica-pierscieni-b5-16-adp-ahl-ana-film/

Opublikowano (edytowane)

9vq6u6hh.jpg

8ezvaf79.png

twvtf46p.png

Edytowane przez krzysztof 36418

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...