males93 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Witam.Pacjent Audi a4 1.6 ADP + LPG sekwencjaStojąc na światłach zapaliła sie kontrolka "ładowania" przejechałem 50m i nagle coś zaszeleściło z pod maski od razu wcisnąłem sprzęgło i sie prawi dotoczyłem do zatoczki a silnik zgasł (4-5s po wciśnięciu sprzęgła) Podnoszę maskę usunąłem nożem resztki paska chce zapalić a on nie odpala. Pokrywę od rozrządu zrzuciłem pasek jest na miejscu napięty więc zaholowałem samochód popiołem Vaga5 błędów1801000515005320067017978Zdemontowałem paski napędzające Alternator, Klimę, wspomaganie i pompa wody bo napinacz mam do wymiany z paskiem dopiero będzie na poniedziałek ale bez pasków powinien odpalićSkasowałem błędy wszystkie po następnej próbie odpalenia nie udanej wyskoczył 00670 wiec przepustnice wyjąłem przeczyściłem wsadziłem skasowałem błędy i błąd juz nie wyskakiwał po kilku próbach kręcenia i 0 błędówZdemontowałem świece 1 aby sprawdzić iskrę (mokra świeca) kręcę kręcę iskra sie pokazuje silnik na chwile załapał to szybko dokręciłem święcę fajka i nic nie chce odpalić znowu Vag tylko wykazał2 błędy0051517978Rozrzad da rade jakos prawdzić bez robierania przodu szukałem i nigdzie nie znalzłem?.Nie wiem czy to coś dale ale wrzucamWałek jest w tej pozycji jak w okienku jest 0 tak jak na foto Edytowane 31 Stycznia 2015 przez males93
krzysztof 36418 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Witam. Moim zdaniem wygląda na przestawiony rozrząd. Prawdopodobnie pasek osprzętu rozwarstwił się i wciągnęło go pod rozrząd.
males93 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Jak mogło wciągnać jak rozrzad jest osłoniety ?Podładowałem troche akumulator krecilem z 10-15s załapał wkreca sie normalnie a wolne oborty skacza za 2 razem tak samo 10-15s krecenia i załapieVag podpiołem i bład00515 - camshaft position (hall) sensor (g40) Edytowane 31 Stycznia 2015 przez males93
jacek70 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Błąd czujnika Halla. Albo padł, albo się przestawił faktycznie. Co na to mechanicy?
krzysztof 36418 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Jest osłonięty ale zdarzają się takie przypadki. Foto wskazuje na przestawienie. Ja zaczął bym od sprawdzenia rozrządu (mały wkład kasy), A jak kupisz czujnik zmienisz go i a on nie odpali i wyjdzie ze przeskoczył to na bank pogniesz zawory.
males93 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 Do mechanika nie stawiałemJak jest przestawiony to co punkt "0" powinien być ustawiony tak jak jest a kreska na wąłku ma sie pokrywać ze strzałką ?Może ma ktoś możliwość sprawdzenia u siebie w samochodzie jak to wyglada ?
krzysztof 36418 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) "0 " na wale i strzałka na obudowie kreska na kole muszą się zgrać wtedy jest oki. Jak ustawienie będzie prawidłowe można wedle "Jacek70" podstawiać czujnik halla. Edytowane 1 Lutego 2015 przez krzysztof 36418
males93 Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 Czyli znak na kole pasowym i kole wałka rozrzadu maja sie zgrywać ze strzałkami na obudowie ? A co zkołem zebatym od aparatu zapłonowego ?
marcin1852 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Tu masz na filmiku pokazany rozrząd, jeśli chodzi o znaki to musisz kilka razy obrócić wałem żeby wszystkie znaki się zgrały. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/288922-wymiana-uszczelniaczy-uszczelki-pod-glowica-pierscieni-b5-16-adp-ahl-ana-film/
krzysztof 36418 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Edytowane 1 Lutego 2015 przez krzysztof 36418
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się