Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Trzęsie budą i strasznie dymi przy odpalaniu,prośba o sprawdzenie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich i jak w temacie proszę o sprawdzenie logów i jakieś nakierowanie mnie co z tym robić bo sąsiedzi mnie znienawidzą za ten smród i dym :)

000 - http://vaglog.pl/log_199267.html

003 - http://vaglog.pl/log_199268.html

004 - http://vaglog.pl/log_199269.html

005 - http://vaglog.pl/log_199270.html

013 - http://vaglog.pl/log_199271.html

014 - http://vaglog.pl/log_199272.html

Edytowane przez error1
Opublikowano

Jak dla mnie dziura w dolocie,korekcje na wtryskarki masakryczne. Efekt auto max do 80km/h i czarna chmura.

Do sprawdzenia wszystkie rury od kolektorów po IC-Y. W moim przypadku przewód zsunoł się przy klapie gaszącej.Miłego szukania☺

Pozdrawiam Krzysiek

Ja już to naprawić to zrób znowu logi☺

Opublikowano (edytowane)

Sorry, ale troszkę mnie nie było

Krzysiek, auto dymi tylko przy odpaleniu po nocy lub gdy dłużej postoi. W trakcie jazdy po wciśnięciu pedału gazu ma taką jakby dziurę i zamula ale wystarczy że puszczę i ponownie wcisnę pedał gazu to idzie jak szalone i nie max 80 km na godz. tylko spokojnie 180-200 bez żadnego problemu, dodam jeszcze że żadnego dymienia podczas jazdy nie ma. Odnośnie tych korekcji wtryskiwaczy to chodzi tobie o 3,4,6 TAK? możne napisz co byś polecił zrobić no i czy to na pewno jest wina wtryskiwaczy a może to POMPA :( ??

Edytowane przez error1
Opublikowano (edytowane)

Sorry, ale troszkę mnie nie było

Krzysiek, auto dymi tylko przy odpaleniu po nocy lub gdy dłużej postoi. W trakcie jazdy po wciśnięciu pedału gazu ma taką jakby dziurę i zamula ale wystarczy że puszczę i ponownie wcisnę pedał gazu to idzie jak szalone i nie max 80 km na godz. tylko spokojnie 180-200 bez żadnego problemu, dodam jeszcze że żadnego dymienia podczas jazdy nie ma. Odnośnie tych korekcji wtryskiwaczy to chodzi tobie o 3,4,6 TAK? możne napisz co byś polecił zrobić no i czy to na pewno jest wina wtryskiwaczy a może to POMPA :( ??

Wrzuć loga 001 i powiemy więcej o pompie.

Jeszcze jakbyś przestawił kąt wtrysku w okolice 0 to już by było idealnie .

Sorry, ale troszkę mnie nie było

Krzysiek, auto dymi tylko przy odpaleniu po nocy lub gdy dłużej postoi. W trakcie jazdy po wciśnięciu pedału gazu ma taką jakby dziurę i zamula ale wystarczy że puszczę i ponownie wcisnę pedał gazu to idzie jak szalone i nie max 80 km na godz. tylko spokojnie 180-200 bez żadnego problemu, dodam jeszcze że żadnego dymienia podczas jazdy nie ma. Odnośnie tych korekcji wtryskiwaczy to chodzi tobie o 3,4,6 TAK? możne napisz co byś polecił zrobić no i czy to na pewno jest wina wtryskiwaczy a może to POMPA :( ??

Wrzuć loga 001 i powiemy więcej o pompie.

Jeszcze jakbyś przestawił kąt wtrysku w okolice 0 to już by było idealnie .

A tak na marginesie, jak logujesz auto to nagrzej do temp min. 85 stopni. U Ciebie nie dogrzane auto.

Edytowane przez slawinio
Opublikowano

Jak dla mnie masz dziurę w dolocie albo wtryski do regeneracji.Obstawiam to pierwsze poszukaj pod maską dziury w węźach,wszystkich od dolot i od podciśnienia,schemat masz na forum i z lekarską dokładnością bo ja od przodu miałem ok a od silnika gumowy przewód przetarty(pęknięty) wykluczysz jeden z możliwych powodów awarii za cenę Twojego czasu nie portfela☺u mnie po wymianie n75 było lepiej (bo nowy lepiej sobie radził)ale w końcu i tak awaria b9 przód mi spadł z klapy gaszącej i max 80km/h I jeden wielki dym za mną

I miałem takie same korekcje na wtryskach

Jaki kolor dymu przy odpaleniu i jakie miał błędy lub jakie ma błędy na silniku?

Opublikowano

Witam, i wrzucam loga

001 http://vaglog.pl/log_195071.html

004 http://vaglog.pl/log_199269.html

co do nagrzania auta przy logowaniu, to na wskaźniku w zegarach strzałeczka jest idealnie w pionie na 90* a w logach faktycznie pokazuje mniej :( dodam że termostat jest nowy ma nie cały miesiąc )

a jak chodzi o kolor dymu to trudno powiedzieć czy to szary czy niebieski ale na pewno śmierdzi nie przepaloną ropą i mocno gryzie.

Opublikowano

Mój z rana też jest kopciuszek na szaro,jest to para po zimnej lub wilgotnej nocy.

Termostat przydało by się wymienić bo róźnica pomiędzy zegarem a odczytem powinna być maxx 7 stopni .

Trzęsie budą cały czas czy tylko z rana?może to być obiaw dwumasy lub poduszki silnika poczytaj trochę na te tematy

żadnych błędów?

Opublikowano

Krzysiek , termostat jest nowy :) a budą trzęsie bo jak odpali to chodzi tak jakby chodził na 3 gary :( po około 20/30 sekundach zaczyna się stabilizować i chodzi normalnie tylko kopci na szaro i śmierdzi nie przepaloną ropa.A może to wina tego czujnika koło pompy co mierzy 2 temperatury?

Opublikowano (edytowane)

To jest bardziej wina nie dogrzanej świecy lub jej uszkodzenia i nie pali na wszystkie gary,sprawdź świece żarowe :wink:

Edytowane przez KrzysiekA4
Opublikowano

Świece są nowe :wink: ale mogą być przewody walnięte, wiesz jak je sprawdzić domowym sposobem?

Opublikowano

Żarówka,kabelki.lub miernikiem czy daje prąd na fajki

Opublikowano (edytowane)

Na zimnym silniku(z rana) logujesz grupę 007 w silniku i w instruments grupę 003 i sprawdź czy wartości się pokrywają.

Dodatkowo podniósł bym obroty do przynajmniej 744.

A wtryski przydało by się wziąć na stół w celu sprawdzenia bo korekcje do d*py.

Edytowane przez Audia4b6v6
Opublikowano

a ja uwazam że kąt wtrysku jest zupełnie źle ustawiony,.

podczas pracy w pomiarach nie może sie wysterować, jest na 100 procent, w bs jest na 1.6 ale nie z tej strony,.

temperatura rzeczywiscie za niska, ale i czas wtrysku pompy za długi,.


tak jakby cos nie łączyło przy wtrysku sterującym, ba raz jest pomiar a raz go niema, ale błedów brak,.

Opublikowano (edytowane)

Kąt wtrysku przy tym przykładzie to jedynie kosmetyka na pewno nie zniweluje drgawek i dymu.

Moim skromnym zdaniem jeżeli czujniki OK to wtryskiwacze bądź hydraulika ale to tylko moje zdanie.

U mnie sprawdzenie wtryskiwaczy kosztuje 50zł więc chyba nie dużo jedynie robota i uszczelki:/

Ps. podnosząc obroty pewnie zniwelujesz drgawki ale i tak pewnie jest coś z wtryskami.

Edytowane przez Audia4b6v6
Opublikowano (edytowane)

Ja obstawiam wałki .... :kwasny:

Wątpie, chyba że ma sporo nalatane...

Edytowane przez HeresR32
Opublikowano (edytowane)

jeżeli jeszcze nie zrobiłes auta to na 100% pada ci już sterownik na pompie wtryskowej koszt regeneracji 300 zl + do tego demontaż i montaż oraz ustawienie kątu wtrysku trzeba doliczyc i sprawdz czy masz dobrze rozrzad ustawiony u siebie mialem to samo az auto nagle zgasło i nie chciało odpalić oznaczenie silnika BDG znajdź kogoś kto zna sie na tych silnikach to ci to zrobi:)

aha jeżeli po regeneracji sterownika auto bedzie długo krecić ale juz nie będzie telepać to i rozrzad do przestawienia i korekcja kąta wtrysku:D

Edytowane przez lasy22
Opublikowano (edytowane)

a jak powinny wyglądać prawidłowe logi 004 kąta wtrysku??? tak jak u mnie ATDC 2.4 BTDC 0.0 czy może ma to być z minusem bo już nie wiem :(

Wiem na pewno że jak zmienia się kąt wtrysku to na pewno zmieniają się wartości w korekcjach wtryskiwaczy.

Edytowane przez error1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...