Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana uszczelki misy olejowej silnik afn


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam takie pytanie aby wymienić uszczelkę misy olejowej muszę koniecznie podnosić silnik czy opuszczać belkę na dół? a może nie trzeba wykonywać tych czynności?

Opublikowano

Albo jedno,albo drugie, inaczej nie da rady.

Opublikowano

Belka w dół, tak było w moim przypadku.

Opublikowano

mam takie pytanie aby wymienić uszczelkę misy olejowej muszę koniecznie podnosić silnik czy opuszczać belkę na dół? a może nie trzeba wykonywać tych czynności?

Belka w dół, tak było w moim przypadku.

a jeżeli dam belke w dół to nie trzeba będzie ustawiać ponownie zbieżności?i jeśli mogli byście mi opisać po kolei jak mam się z to zabrać był bym bardzo wdzięczny

Opublikowano

Podpinam się, też muszę wymienić uszczelkę

Opublikowano

he he też muszę ale w poliftowych afn miska jest aluminiowa i podobno idzie tylko na silikon....

Opublikowano

no kłopotliwa sprawa Mateusz nie mam pojęcia jak mam się za to zabrać czy lepiej silnik dać do góry czy belka w dół?


tak Janusz ale u mnie jest metalowa i tu mam kłopot :(

Opublikowano

ja dawałem i belke w dól lekko i silnik tez lekko do góry- wiecej miejsca na manewry.

jak bedziesz opuszczal belke to odkrec tylko przednie sruby a tylnych nie ruszaj bo spiepszysz geometrie auta.

Opublikowano

czyli tak jak myślałem nie mogę odkręcić całej belki,ile czasu Tobie zeszło z wymianą?

Opublikowano

cały dzień......

Opublikowano

czyli tak jak myślałem nie mogę odkręcić całej belki,ile czasu Tobie zeszło z wymianą?

Jesteś pewny, że to uszczelka cieknie? Efekt uszkodzonej uszczelki może powodować pęknięta plastikowa rurka odmy. W moim przypadku tak było olej wyciekał spod rurki i rozlewał się po uszczelce i puki pękniecie było nie wielkie, wyciek nie był duży ale pewnego dnia miska pływała w oleju. Wcześniej miałem już wymieniać uszczelkę ale zniechęciło mnie rujnowanie belki, więc poszedłem na łatwiznę acetonem odtłuściłem miejsce łączenia miski z blokiem i za spoinowałem ją w koło sylikonem do montażu miski. U mnie sprawca była rurka odmy ale ten sylikon trzyma się bardzo dobrze więc możesz spróbować takiej druciarskiej metody.

Opublikowano

Wymieniłrm uszczelke,poskladslem wszystko do kupy.odpalam auto che wyjechc a tu nic auto stoi w miejscu!? Co sie stalo pomozcie :(

Wymieniłrm uszczelke,poskladslem wszystko do kupy.odpalam auto che wyjechc a tu nic auto stoi w miejscu!? Co sie stalo pomozcie :(

Opublikowano

A zalałeś olejem? :kox:

Opublikowano

Tak wszystkie filtry powymienialem,autko odpala normalnie tylko wbijam wsteczny czy jedynke nie jedzie? Jaka jest przyczyna?

Przychodzi mi jeszcze jedna mysl do glowy.czy mogly wypasc przeguby?

Opublikowano

A ściągałeś półośki?

Ale nie no kurde niemożliwe jest złożyć za luźno półoś, toć tam jest mega ciasno.

Niech się wypowie ktoś kto bardziej ogarnia temat, ja nie chcę mieszać

Opublikowano

Silnik podnosileś w góre, czy belkę opuszczales?

Sprawdz pod autem, czy wybierak przerzuca biegi.

Opublikowano (edytowane)

miałem taki przypadek jak podnosiłem octawie lewarkiem.

po opuszczeniu te same objawy- auto nie jedzie.

okazało sie ze w przegubie bodajze wewnetrznym koronka pekła i kulki sie przemiescily i przegub nie przenosił momentu.

w a4 sa troche inne przeguby ale warto zerknac.

Edytowane przez marjon
Opublikowano

Niech zapnie bieg, wejdzie pod samochód i będzie widać, czy flansze na skrzyni się kręcą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...