Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z obrotami - film


ayew

Rekomendowane odpowiedzi

Od dość dawna mam problem z obrotami, wcześniej mocniej falowały a tera jakby drgają zarówno na ssaniu jak i bez. Na kompie widać zmieny obrotów tzn przepustnica daje co chwilę większe i mniejsze napięcie. Zrobione co mogło mieć wpływ:

- świecie,

- kopułka, palec,

- zregenerowany alternator,

- czyszczona i adoptowana przepustnica,

- spawdzone przewody podciśnienia,

- nowy przepływomierz

Jakiś pomysł gdzie szukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sonda lambda też wymieniona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem podobny przypadek tylko że w maździe a powodem był niski stan płynu chłodniczego, może to nie to ale warto sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn mam ok, sprawdzę jeszcze z czasem czujnik temperatury wody, filtr paliwa, czytałem też że w przypadku disla jak to występowało to winne były uszczelki popmpowtrysków, tylko nie wiem czy u mnie na wtryskach są jakieś uszczelki muszę sprawdzić kiedyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wtryskach masz uszczelki po stronie kolektora i listwy. Bez rozbierania nic nie zobaczysz :) Myślę, że czułbyś zapach beny gdyby to było powodem. Jeśli jednak się zdecydujesz demontować to delikatnie bo mnie się uszkodził oring właśnie przy demontażu- zapewne starość też się przyczyniła :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabrałem się dalej za zabawę z problemem. Wymieniona przepustnica na nową efekt- bez zmian, uszczelki na wtryskach także. Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Ci faluje tylko tyle co na filmiku to nie przejmowałbym się tym zbytnio, bo wymienisz pół auta a i tak będzie falować, bo to już stare auto jest :) (bez urazy)

Sprawdź czujnik par paliwa, a silniku ADP często to małe ustrojstwo powoduje falowanie obrotami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No sprawdż niebieski czujnik temperatury on odpowiedzialny jest też za sterowanie silnikiem.Nieszczelność w przewodach podciśnienia też bedzie powodem nierównej pracy silnika.Zużyty akumulator też jeżeli skacze napięcie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie przyczyną podobnych problemów był czujnik temperatury, więc polecam sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był wymieniany bez rezultatów. Pozostał chyba jakiś wtrysk lub cewka ale chyba zostawie to w spokoju bo po wymianie przepustnicy przynajmniej już nic nie poszarpuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był wymieniany bez rezultatów. Pozostał chyba jakiś wtrysk lub cewka ale chyba zostawie to w spokoju bo po wymianie przepustnicy przynajmniej już nic nie poszarpuje.

Pisałem Ci czujnik par paliwa, koszt zerowy, a będziesz wiedział czy to jest to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był wymieniany bez rezultatów. Pozostał chyba jakiś wtrysk lub cewka ale chyba zostawie to w spokoju bo po wymianie przepustnicy przynajmniej już nic nie poszarpuje.

Pisałem Ci czujnik par paliwa, koszt zerowy, a będziesz wiedział czy to jest to.

Jeśli chodzi ci o ten zaworek w listwie to wymienialem go ostatnio z jednym wtryskiem więc to nie to :D

Edit: to był regulator ciśnienia. Ten czujnik par gdzie sie znajduje w adp i jak wygląda?

Edytowane przez ayew
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...