lukaszek13ns Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) Witam szanownych użytkowników może ktoś miał podobny problem. Od pewnego czasu pojawił się mały luz na kole kierownicy, obojętnie czy silnik pracuje czy nie. Do tego stuki słyszalne z lewej strony, przy jeździe tylko jak wyjeżdżam na krawężnik. Jako że nie mam kiedy samemu sprawdzić i przez kilka tygodniu nie mam warunków do sprawdzenia samemu, odstawiłem auto do warsztatu w celu sprawdzenia. Obstawiałem że to drążek kierowniczy ze względu na to ze drążki to jeszcze oryginał nie wymieniane od nowości lub w ostateczności przekładnia. Diagnoza warsztatu Końcówki drążków miały luz zostały wymienione drążki podobno są ok. Stukanie przy jeździe ustało, ale jak ruszam energicznie kierownica na nie pracującym silniku słyszę stuki z lewej strony. Krzyżaki kolumny kierowniczej sprawdzałem są ok brak luzu, koło kierownicy brak luzu na wieloklinie. Obstawiam przekładnie lub drążek kierowniczy, może ktoś miał coś podobnego. Sugestie mile widziane przynajmniej będę przygotowany jak za kilka tygodni będę miał warunki do tego aby samemu zdiagnozować problem. Pozdrawiam Edytowane 5 Lutego 2015 przez lukaszek13ns
Maniu. Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Miałem podobny przypadek, też stukało z lewej strony na postoju, wymieniłem końcówki na LMO. Niby drążki też były w dobrym stanie bez luzu, więc maglownice wysłałem na regenerację i nadal stukało, więc zostaje tylko drążek kierowniczy do wymiany
TyBucu Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Do sprawdzenia masz wahacze gorne i dolne, jak nie ma luzu to sprawdz czy na gornym mocowaniu trzpienia amortyzatora masz nakladke slizgowa.Brak tej nakladki powoduje strzelanie w mocowaniu talerza gornego.
lukaszek13ns Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 Do sprawdzenia masz wahacze gorne i dolne, jak nie ma luzu to sprawdz czy na gornym mocowaniu trzpienia amortyzatora masz nakladke slizgowa. Brak tej nakladki powoduje strzelanie w mocowaniu talerza gornego. Dzięki za sugestie, ale luzy na wahaczach nie maj nic wspólnego z luzem na kierownicy.
twir Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Kolego lukaszek13ns też wymieniłem końcówki drążków i dalej luz. Rozwiązałeś swój problem? Czy to któryś z drążków czy maglownica?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się