Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chiptuning 1.8 TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Planuje zwiększyć moc w swoim 1.8 TFSI 120km rocznik 2011.

Szukam sprawdzonego serwisu na w Poznaniu lub okolicach. Możecie coś polecić ??

Opublikowano
Dnia 1.10.2016 o 01:10, black dragon 5 napisał:

Ile ci wyszło Nm, na jakim paliwie robiłeś. 95 czy 98 ?

Jak możesz daj wykres.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

wykres w załączniku . nie pamiętam już jakie to było paliwo, robiłem pozniej ten sam silnik ale 160 -tke i wyszła ciut słabiej

CHIP-TUNING-AUDI-A4-B8-1.8-TFSI-120-STAG

Opublikowano (edytowane)

Możliwe  żeby w 1.8 tfsi cdhb quattro 2010 rok w serii było 180 km i 266 Nm ?

hamowałem się w V-techu w Krakowie na Bieżanowskiej i tyle mi wyszło właśnie.

Jedyne co zostało zmienione to filtr powietrza na pipercrosa 

a4 wykres.jpg

Edytowane przez Cebul88
Opublikowano

A czemu niemożliwe?

Rób program bo te 266Nm to jakaś porażka jak na możliwości silnika :)

Opublikowano

Program jest w planie na przyszły miesiąc :)

Jeszcze po drodze wymiana intercoolera na ten z 3.0 tdi i wysoko przepływowy katalizator.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Witam,

Chciałbym przeprowadzić modyfikacje w moim A4 1.8 tfs 88kw stad dwa pytania:

- czy możecie polecić jakiś serwis w Krakowie? V-tech ? Ładyga tunnig ? 

- czy istnieje ryzyku skrócenia żywotności silnika po takiej modyfikacji? poprzedni właściciel przeprowadził remont ze względu na konsumpcje oleju 
 obecnie zjada 1l na 7000 km. czy ma to jakieś znaczenie w kontekście modyfikacji? obawiam się że wzrośnie spalanie oleju, a po drugie silnik nie wytrzyma kolejnych 150k przebiegu ;-) 

 

Z góry dzięki za odpowiedź! 

Opublikowano
Dnia 18.02.2017 o 13:34, Cebul88 napisał:

Możliwe  żeby w 1.8 tfsi cdhb quattro 2010 rok w serii było 180 km i 266 Nm ?

hamowałem się w V-techu w Krakowie na Bieżanowskiej i tyle mi wyszło właśnie.

Jedyne co zostało zmienione to filtr powietrza na pipercrosa 

 

Możliwe , obczaj  wykres ze 160 tki zmierzonej na obciazeniowce konkurencyjnej dla Vtech firmy Dynoproject

 

CHIP-TUNING-KRAKOW-AUDI-A4-1.8-TFSI-160-KM-STAGE-1.jpg

Opublikowano

Jakiś mizerny ten soft.

Opublikowano
W dniu 24.03.2017 o 18:58, jacob_krk napisał:

Witam,

Chciałbym przeprowadzić modyfikacje w moim A4 1.8 tfs 88kw stad dwa pytania:

- czy możecie polecić jakiś serwis w Krakowie? V-tech ? Ładyga tunnig ? 

- czy istnieje ryzyku skrócenia żywotności silnika po takiej modyfikacji? poprzedni właściciel przeprowadził remont ze względu na konsumpcje oleju 
 obecnie zjada 1l na 7000 km. czy ma to jakieś znaczenie w kontekście modyfikacji? obawiam się że wzrośnie spalanie oleju, a po drugie silnik nie wytrzyma kolejnych 150k przebiegu ;-) 

 

Z góry dzięki za odpowiedź! 

Z tego co mi wiadomo problemy olejowy powinien być zażegnany przed ów operacją.

Podpinam się pod pytanie, gdzie w Krakowie polecacie :)

Opublikowano

Cześć wszystkim :)

Mam pytanko, nie chciałem zakładać nowego posta więc podłączę się tutaj. Przymierzam się do zwiększenia mocy w mojej Audioli i chciałbym się was poradzić. Jeden gościu zajmujący się chiptuningiem powiedział mi, że zrobi mi za około 7 stówek mapę na około 190 koni i w sumie jest to atrakcyjna oferta, ale zapala się czerwona lampka w głowie bo niby zgrywa aktualną mapę, przesyła do jakiejś profesjonalnej i wgrywa i tyle. Bez hamowni, podejrzewam bez wykresów itp. Wprawdzie daje na to gwarancje, ale jakieś obawy są.

Dowiadując się o ceny w okolicznych profesjonalnych serwisach zaśpiewana cena to około 1600 zł.

Moje pytania brzmią następująco:

1. Czy lepiej dopłacić więcej kasy żeby zrobił to profesjonalny serwis? Czy akurat taka mapa jest bezpieczna?

2. Czy kwota 1600 zł to dobra cena?

3. Czy moglibyście polecić jakieś serwisy, które dobrze zrobią robotę? A może pośród Was jest ktoś, kto się zajmuje chiptuningiem? (najlepiej woj. śląskie bądź okolice)

Pozdrawiam

Opublikowano

Bez hamowni nie dałbym robić.
Musi być pod konkretny silnik. Dobrze robi w Katowicach Dynosoft.
A skąd jesteś?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jastrzębie-Zdrój

Opublikowano
W dniu 8.11.2017 o 18:24, Kristoof89 napisał:

Jastrzębie-Zdrój

Zapraszam do mnie jesli chcesz profesjonalnie pod silnik indywidualne strojenie i w lepszych $$ niż wspomniałeś w okolicznych firmach.

 

Opublikowano (edytowane)

Motor 160ps. Seryjne turbo + downpipe + większy IC. Jakiego przyrostu się spodziewać przy tym setupie?  I to samo + turbo od 2.0?

Ile koni wytrzyma seryjny tłumik?

Edytowane przez br00
Opublikowano (edytowane)

U mnie 120 (wyplulo 145 koni na hamowni seria) sam chip dal 225 koni i 355 nm ?? auto spokojnie zamyka budzik na hamowni 285 km/h

Firma z KR gdyby ktos szukal polecam! RR tuning. Chlopaki robia rajdowki i super ogarniaja temat i sami jezdza audikami wiec wiedza co robia. 

Edytowane przez Ciepły
Opublikowano
W dniu 13.04.2016 o 20:43, Norweg001 napisał:

Witam, ja mam 1.8 tfsi seryjnie 120km a zwiekszyłem moc do 220 i wszystko śmiga. robiłem to w V-tech Wrocław.

Poszukuję kogoś kto ma gotową mape do 1.8tfsi 120km caha MED17 SW8K1907115C BOSCH MED 17.5

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 11.01.2018 o 00:55, gregor10 napisał:

Zapraszam do mnie jesli chcesz profesjonalnie pod silnik indywidualne strojenie i w lepszych $$ niż wspomniałeś w okolicznych firmach.

 

Witam gregor mozna email do ciebie??

Opublikowano

Ja też się pochwalę. Auto w serii pokazało bardzo ładny wynik 170->180KM i 320-> 340Nm.

Po programie wyszło 231KM i 392Nm - pewnie wyszło by ciut lepiej ale był mega upał ( 30 st. ) ale i tak jestem zadowolony ?

Robiłem w firmie Tune Force w Poznaniu - polecam

20190605_160322.jpg

Opublikowano
3 godziny temu, Krzych_213 napisał:

Ja też się pochwalę. Auto w serii pokazało bardzo ładny wynik 170->180KM i 320-> 340Nm.

Po programie wyszło 231KM i 392Nm - pewnie wyszło by ciut lepiej ale był mega upał ( 30 st. ) ale i tak jestem zadowolony ?

Robiłem w firmie Tune Force w Poznaniu - polecam

20190605_160322.jpg

i jak wrażenia warto bylo ?

 czy lepiej sie zbiera od dolu?

Opublikowano

Oj warto! Jest różnica, widać to na wykresie. Ten dół - zwłaszcza na 1,2 biegu - jest bardziej agresywny.

Na trójce też lepiej, ale największa różnica na pierwszych dwóch biegach. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...