Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 1.8 quattro, pytanie.


kopec993

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam audi a4 quattro 1.8t z 1999r po liście, moje pytanie jest takie czy można wyłączyć napęd 4x4 i zmienić na przod.

PS. Jeżeli to zły dział proszę o przeniesienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam serio nie jestem mechanikiem a dokładnie jestem kompletnie "zielony" jeżeli chodzi o samochody i pytam czy ja jako laik mogę to wyłączyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na cholerę chcesz robić z auta inwalidę? Przecież Quattro to coś więcej, niż napęd...to styl życia. Kiedy inni próbują ruszyć spod świateł, Ty jesteś ulicę dalej... :decayed: Nie kombinuj i ciesz się z przyczepności. :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Padlem :-/

Naciapane z kanalu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki jest powód?

Jak odepniesz wał to auto w ogóle nie ruszy, zapalą sie kontrolki i stoisz w miejscu na biegach nawet. Żeby to miało ręce i nogi to zmiana skrzyni na FWD i przekodowanie sterownika silnika, czy tam zmiana...

Edytowane przez Kowi87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maniu, twoja odpowiedz jest bardzo pomocna, a z auta chyba sam robisz inwalide dodając LPG ... Może ktoś inny? BTW. Fajne felgi, ile cali?

Kaniu, aha czyli sam tego nie zrobię? ;)

Edytowane przez kopec993
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No sory, ale dla nas jest to niezrozumiałe..raczej każdy by skakał z radości, gdyby miał Audi w quattro, po co chcesz odłączyć napęd na tył? Spalanie różni się ~1l/100, a komfort i bezpieczeństwo 100x lepsze ;) Felgi 18", aktualnie na sprzedaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18' ja myślałem ze 17 za duże:p z oponami czy bez? Za ile? Ile pali z gazem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach