topola222 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 witam koledzy bardzo proszę o pomoc bo jest to moje pierwsze wymażone audi mianowicie mam bardzo duży problem może ktos zdoła mi pomóc!!!Sprawa jest taka że byłem dziś na hamowni z komem bardzo profesionalny mój audik pokazał 95km a powinnen 140 i tu zaczynają sie schody,żadnego błędu nie pokazuje na kompie,dodam że dopiero się rusza od 2200obrotów !!!Teraz tak co zrobiłemm przed hamownią;wymieniłem olej na 10w30do dpf żeby było zabawnie zrobiłem nawet pompe oleju a dokładniej wałek napędzajacy i przy okazji wszystko tam wymyłem,wymieniłem wszystkie przewody doprowadzające olej do turbiny jak i wężyki cisnieniowe,zrobiłem turbine wszystko jest niby wymienione i ustawione profesionalnie,egr działa przeczyszczony i sprawdzony,pokrywa zaworów wyczyszczona i ma przedmuch dobry bo wiadomo że jest tam odma,interculer wymyty,filtry wymienione ,rozrząd jest dobrze ustawiony,przepływka tez jest na bank dobra, a co do dpf to został wypalony na 0 wiem że mimo wypalenia może miec sadze ale nie wiem co z tym fantem zrobić?Jedyne czego nie sprawdziłem jeszcze to układu wydechowego i zaworu n75 ale nie wiem czy to będzie miało znaczenie? a co do wtrysków to na kompie wszystko ok wiem że komp czasem sie z prawdą mija ,ale nie było takiego wielkiego odchyłu od normy żeby coś z tym robić a pozatym wiecie jakie to koszty mimo to nie zrażam sie i szukam pomocy u was!!!!!! POMOŻECIE PROSZĘ I ŁAGAM NIE PISZCIE ŻE MOGŁEM KUPIĆ INNĄ JEDNOSTKIE NAPĘDZAJĄCĄ!!!
SotoM Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) koleżko bez obrazy ale robisz syf na 4um. skoro założyłeś 1 swój temat to tam wszystko opisuj - a ty cały czas zakładasz nowy temat ,na temat swojego problemu http://a4-klub.pl/index.php?/topic/306363-nie-mam-mocy-na-1-biegach-audi-a4-b7-20-140-km/- nic nie odpisałeś co zrobiłeś http://a4-klub.pl/index.php?/topic/306989-siemanko-bieg-1/ skoro wszystko na kompie jest dobrze to musi to jeździc albo ktoś wogole nie ogarnia parametrów pracy silnika dlatego jak ci się pisze zrób i wrzuć logi fajnie było by to zrobić....- a nie piszesz ze na kompie wszystko ok. a po za tym to zmień - kod silnika -w profilu. DPF wypalony na 0 ale sadzy ....a ile jest zawalony popiołem...? dpf może mieć juz dość żucia dlatego ci może z dołu dusić silnik i taka tez możesz mieć przez niego zajebistą wielka moc 95km ile razy dpf wypalałeś pod rzad...? może już jest dawno stopiony - jak już tyle frutu ładujesz w auto to wywal w cholerę ten dpf po co ten motor gnębisz 10W30 - 5W30 to tak... Edytowane 11 Lutego 2015 przez SotoM
topola222 Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Opublikowano 11 Lutego 2015 koleżko bez obrazy ale robisz syf na 4um. skoro założyłeś 1 swój temat to tam wszystko opisuj - a ty cały czas zakładasz nowy temat ,na temat swojego problemu http://a4-klub.pl/index.php?/topic/306363-nie-mam-mocy-na-1-biegach-audi-a4-b7-20-140-km/- nic nie odpisałeś co zrobiłeś http://a4-klub.pl/index.php?/topic/306989-siemanko-bieg-1/ skoro wszystko na kompie jest dobrze to musi to jeździc albo ktoś wogole nie ogarnia parametrów pracy silnika dlatego jak ci się pisze zrób i wrzuć logi fajnie było by to zrobić....- a nie piszesz ze na kompie wszystko ok. a po za tym to zmień - kod silnika -w profilu. DPF wypalony na 0 ale sadzy ....a ile jest zawalony popiołem...? dpf może mieć juz dość żucia dlatego ci może z dołu dusić silnik i taka tez możesz mieć przez niego zajebistą wielka moc 95km ile razy dpf wypalałeś pod rzad...? może już jest dawno stopiony - jak już tyle frutu ładujesz w auto to wywal w cholerę ten dpf po co ten motor gnębisz 10W30 - 5W30 to tak... dzięki za odpowiedz i wybacz ale jestem tu nowy i zabardzo nie wiedziałem co gdzie i jak mam pisac!!! A co do logów to wybacz ale nie posiadam i dlatego nie wstawiłem zgóry bardzo dziękuje no i przepraszam że nie ogarniety jestem troche na tym forum!!! SORKI WSZYSTKICH ZA SYFFFFFFFFF JAKI WYKONUJE
piotrsob1 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Strasznie dużo rzeczy zrobiłeś na raz przy tym motorze, tak że nawet ciężko gdybać gdzie popełniłeś błąd Czy przed wszystkimi Twoimi działaniami silnik cierpiał na jakąś przypadłość , która usprawiedliwia to wszystko co zrobiłeś? Podobno kota też można zagłaskać na śmierć Powiem Ci że podziwiam takich jak Ty, co wiedzą że dzwoni , tylko nie wiedzą w którym kościele i porywają się na rzeczy, o których mają mizerne pojęcie No dobra, koniec krytyki Zacznij od posprawdzania połączeń instalacji podciśnieniowej sterującej pracą turbiny, czy po uruchomieniu silnika siłownik podciśnieniowy turbiny otwiera zmienną geometrię ? W sterowniku silnika nie ma na pewno żadnych błędów zapisanych ?
topola222 Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 Strasznie dużo rzeczy zrobiłeś na raz przy tym motorze, tak że nawet ciężko gdybać gdzie popełniłeś błąd Czy przed wszystkimi Twoimi działaniami silnik cierpiał na jakąś przypadłość , która usprawiedliwia to wszystko co zrobiłeś? Podobno kota też można zagłaskać na śmierć Powiem Ci że podziwiam takich jak Ty, co wiedzą że dzwoni , tylko nie wiedzą w którym kościele i porywają się na rzeczy, o których mają mizerne pojęcie No dobra, koniec krytyki Zacznij od posprawdzania połączeń instalacji podciśnieniowej sterującej pracą turbiny, czy po uruchomieniu silnika siłownik podciśnieniowy turbiny otwiera zmienną geometrię ? W sterowniku silnika nie ma na pewno żadnych błędów zapisanych ? dzieki za rade napewno sprawdzę instalacje podciśnieniową turbiny!!a co do błędów byłem niby u szpeca i mówił że błędów nie ma więc wieże mu na słowo!! turbina była regenerowana w poznaniu,i niby nic tam skopac nie mogli bo nawet wysłałem ja na gwarancje i po ich sprawdzeniu wszystko niby jest ok. Ale wielkie dziekii za odpowiedz
zaradny Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Zrob logi w grupie 011 żeby sprawdzić czy turbo bije na tyle ile wymaga komputer. Druga sprawa skąd wiesz że przepływka jest na bank dobra? Najlepiej podmień ją z innego jeżdżącego samochodu o TYCH SAMYCH NUMERACH.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się