Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AJL] Czujnik temperatury silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wywalil blad obrotow silnika..gdzie łun?

Opublikowano

Podaj kod tego błędu.

Opublikowano

Obok filtra oliwy

Opublikowano

zaro bete lukoł:D


gdzie on dokladnie?


doszedlem co bylo ze nie chcial palic a jak zapalil po minutach krecenia to kopcil jak diabli,zle pracowal ..po musnieciu gazu gwaltownie wchodzi na duze obroty(nawet 3 tys) i tak juz zostawal z wielkim kopceniem.....wykrecilem swiece by sprawdzic jak wyglada iskra i okazala sie bardzo mocna bo blyskalo ze az po oczach bilo ale nie to mnie zdziwilo a mianowicie ze sa TOTALNIE zalane benzyna a po zagladnieciu do cylindrow z latarka bylo mokro jakby wlal ktos ze 2 lyzeczki od herbaty paliwa....i wtedy zglupialem bo skoro dostaje paliwo(ale czemu tak okropnie duzo?) i iskra jak trzeba to dlaczego nie pali jak powinien......przypomnialem sobie ze jakis X czas temu wymienilem czujnik temperatury(ten za glowica od zegarow i kompa-niebeiska wtyczka) ale bardzo szybko blat zaczol wskazywac belkot bo jezdzac pol dnia wskazowka na dnie a czasami leniwie sie podniosla ale olewalem to bo po podpieciu lapka vag wskazywal poprawne 90 ...dodam ze to tani zamiennik a na szczescie zostawilem sobie stary oryginal wiec podmienilem tak profilaktycznie i kurde pali od kopa,obroty nie faluja i prawidlowo reaguje na pedal gazu....aby wykluczyc przypadek wsadzilem znow ten nowy badziew i dalej klopoty z silnikiem...kolejny raz wstawilem stary oryginal i pali a po kolejnej podmianie na nowy badziew silnik trup......jako ze kumam sie na elektronice wkrecilem oba czujniki jednoczesnie delikatnie w imadlo aby oba mialy te sama temp i po pomiarach omowierzem usiadlem zszokowany

oryginal-1 sekcja 3,1KOhm a 2 sekcja 1,2KOhm(chyba...nie pamietam dokladnie)

zamiennik-1 sekcja ponad 7MOhm a 2 sekcja 500KOhm

ja rozumiem rozbieznosc ale nie tak ogromna!!!!

wniosek-uszkodzony nowy(badziewny) czujnik temp

p.s kiedy w silniku byl nowy tandeciak i w momencie odpiecia wtyczki silnik glupial wchodzac na wyzsze obroty ......a wiec im rezystancja jest blizej przerwy bo 3KOhm to bez prownania mniej niz 7MOhm a tymbardziej przerwa(wypieta wtyczka) tym silnik dostaje wiecej palwia co w moim przypadku skutkowalo zalewaniem cylindrow dlatego byl ogromny klopot z uruchomieniem jednostki a kiedy sie to udalo okropnie kopcil i w momencie podania jaka kolwiek ilosc powietrza(musniecie przepustnicy) silnik rozpedzal sie

p.s2 ten czujnik ma ogromny wplyw na dostarczanie odpowiedniej ilosci paliwa co niszczy nietylko silnik ale i portfel przy tankowaniu dlatego tylko oryginal!!!

p.s3 blad ktory mi wyskoczyl od czujnika predkosci silnika(nie pamietam kodu) byl bledem przez nieprawidlowa prace silnika i nie mial nic wspolnego z usterka faktyczna

dziekuje,dobranoc...chyba ze dzien dobry jak kto woli(5:28) :D:D:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...