nitroo Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Ja mam na zimę 195/65/15 i nie zaobserwowałem nic podobnego... Zresztą nie tylko ja jeżdżę na takich kołach i nie spotkałem się jeszcze z podobną opinią do Twojej. Planuję jednak zmianę na 205/55/16, ale to dopiero za jakieś dwa sezony Edytowane 18 Lutego 2015 przez nitroo
Mesiah Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) To mało i możliwe ,że powoli jeździsz Dla mnie lipa straszna nie opona. Przy profilu opony ugina się pod obciążeniem jak z plasteliny. Poza tym po co ta dyskusja. Praw fizyki nikt nie oszuka , wysoki profil jest niestabilny. Edytowane 18 Lutego 2015 przez Mesiah
amaradaar Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Panowie, gwoli podsumowania... Namówiliście mnie i słusznie na 17". Biorę ten sam wzór który mam. Już znalazłem całkiem ładny komplet. Pytanie o opony, oczywiście na lato. Biorę pod uwagę wg waszych zaleceń dwa rozmiary: 215/50 i 235/45. Pierwszy bardziej odpowiada mi ze względu na komfort, drugi ze względu na wygląd i niższą cenę. Jeżdżę teraz na 18" 225/40 i jest zdecydowanie za twardo, mieszkam w zagłębiu dziur w asfalcie... Mesiah pisze, że 235 wozi na koleinach. Co powinienem w końcu wziąć? 235 są średnio jakieś 50-70zł tańsze na oponie. Za ile powinienem pogonić moje felgi 18" w całkiem ładnym stanie, z oponami jakieś 4-5mm Sebring 225/40? no to jak masz dużo dziur to niestety ale 215 i 50 mam u siebie na lato 235/45 17 a na zimę 225/45 17 oba kpl takie same s-line i moim zdaniem na koleinach rzuca tak samo czy to 225 zy 235 a twarde są raczej mocno ja mam 1BV zawieche jak co wiec jedynie by polepszyć ciut miękkość to 50 choć nie wiem na ile to tak naprawdę polepszy czy warta skorka za wyprawkę .... bo wizualnei 45 wygląda idealnie ... co do szerokości to max 215 jak ma nie rzucać na koleinach, bo na szerszych o wygląda jak walka z asfaltem i zmiana torów przy wyprzedaniu Edytowane 18 Lutego 2015 przez amaradaar
Fido Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 wiec jedynie by polepszyć ciut miękkość to 50 choć nie wiem na ile to tak naprawdę polepszy czy warta skorka za wyprawkę .... Dużo polepsza komfort jazdy, sam przeszedłem z 235/45 na 215/50
mariuszolek Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) Przyszła pora na letnie kapcie, są i zalecane dystanse, obiecałem zaprezentować, prezentuję niniejszym 1BV Nie jest to to co na 18", ale wygląda naprawdę dobrze z tymi dystansami. Chociaż trochę obawiam się o tylne nadkole przy większej masie. Prowadzi się świetnie, na dziurach duuużo wygodniej niż na profilu 40 Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez mariuszolek
mariuszolek Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) Tak więc po niespełna miesiącu musiałem wywalić dystanse Tył szurał o błotnik przy korzystaniu z bagażnika Tak więc gdyby ktoś przypadkiem przeglądał ten temat zastanawiając się nad dystansami, niech szuka trochę mniejszych niż moje, przynajmniej przy 1BV Edytowane 17 Maja 2015 przez mariuszolek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się