lukasz1983x Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 witam wszystkich jestem nowym nabywcą a4 3.0 dziś rano zaczęło cos pukać z prawej strony silnika miałby może ktoś jakiś schemat silnika i jakieś informacje na dobry warsztat okolice nasielska woj.mazowieckie
iceweed Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Głowice zapewne jk cos mam silnik ASN sprawny
lukasz1983x Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 fajnie zrobiłem samochodem 700 km i mam kupić silnik a w ogóle to jaka cena jest takiego silnika
Kazek 1.9 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Kolego ale opisz to dokładniej przecież nikt tu nie jest wróżką .. na zimnym na ciepłym jak sie zachowuje na postoju podczas jazdy stracił na mocy nie stracił .. nakreśl lepiej temat nikt tu wróżką nie jest
QaDo Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 hahaha pięknie go pocieszacie, masakra Choć i takie przypadki się zdażyło, znajomemu po przejechaniu ok 540km (powrót od sprzedawcy) w BMW pękł łańcuch rozrządu Schemat silnika tutaj nie pomoże, odpalić i słuchać czy dzwięki dochodzą z osprzętu czy też samego silnika, dobry do tego celu jest np stetoskop
lukasz1983x Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) siemanko rano byłem podminowany może dlatego tak krótko napisałem, od głos dochodzi z okolic wlewu oleju słychać go od razu po odpaleniu na zimnym silniku po rozgrzaniu jest intensywniejszy po dodaniu obrotów stuka szybciej ,mocy nie stracił jest w automacie i dziwnie z miejsca przyspiesza jak by same obroty mu się zwiększały ale na obrotościomierzu tak tego nie widać , rozebrałem obudowę od pasków z prawej strony widać jak dolne kółko dostaje delikatnych drgań i są świeże opiłki metalu na obudowie Edytowane 12 Lutego 2015 przez lukasz1983x
QaDo Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Czyli masz odpowiedź, jednak to by nie miało związku z problemem przyspieszania, prakwdopodobnie i w skrzynie będzie trzeba zajrzeć lub mod na manual
lukasz1983x Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Opublikowano 16 Marca 2015 witam serdecznie podam przyczynę awarii samoistne odkręcenie się śrubek od wariatora a po tym naprawa lewego korpusu i wałka dodatkowo dla pewności mechanik wymienił uszczelniacze. Dzięki wszystkim za chęć pomocy na forum
Tomasz switala Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Głowice zapewne jk cos mam silnik ASN sprawnyZa ile ? Masz silnik
fanboks Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 jak cos to mam na sprzedaż kompletna głowicę w 100% sprawna za bardzo dobre pieniądze. Ile Cię wyniosła naprawa ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się