Mesiah Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) Rozrząd wymieniony w lipcu. Przejechane zaledwie 4-5 tyś km. Wymieniony cały komplet razem z napinaczem (był jeszcze stary typ) oraz pompą wody. Zestaw INA z paskiem Conti. Rolka trafiła się od NTN czyli ok. Jakieś 2-3 tyg po wymianie zaczęły się jęki silnika. Im zimniej na podwórku tym gorzej. Przy temp powyżej 60c zaczyna cichnąć żeby przy 90c tylko delikatnie popiskiwać przy odpalaniu i gaszeniu. Co może być nie tak? Napinacz hydrauliczny trefny i za bardzo napina pasek? Pasek prowadzi się po rolkach idealnie. Pasek się nie strzępi i o obudowę rozrządu też nie trze. Nie mam już pomysłów. Dźwięk tak dziwnie się niósł , że zwaliłem miskę do czyszczenia jej oraz smoka. Wydawało mi się , że to wałek rozrządu piszczy ale to nie to bo zero różnicy po całej operacji. Dobrze chociaż , że miska była zawalona nagarem (cholerne 10w40) i na darmo tego jednak nie robiłem. Ktoś ma jakiś pomysł? Nie chce mi się zwalać przodu na marne. Dodam , ze to nic z osprzętu. Pasek PK oraz od klimy zdjęty i bez zmian. Napinacz łańcucha też nie bo słuchałem stetoskopem i perfidnie niesie się od obudowy z przodu. Od 20s filmiku słychać to najlepiej. Edytowane 13 Lutego 2015 przez Mesiah
krzysiekvtec Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Dzwiek jest wlasnie taki jak za mocno napniesz pasek ze tu nie ma rolki z regulacja cos musi byc nie takz hydronapinaczem.
Mesiah Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 Też mi się tak wydaje. Organoleptycznie nie stwierdzę czy pasek jest za mocno napięty bo po prostu nie wiem jak ma być. Może zmierzyć ile wystaje z napinacza te tłoczysko? Jest to jakoś miarodajne?
krzysiekvtec Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Pasek reka normalnie powinien sie uginac co do pomiaru nikt nie da rady zmierzyc dla ciebie chyba ze ma rozebran rozebrane auto
Mesiah Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) Jestem tego świadom. Zasada dwóch palców i kąt 90 stopni na pasku tu obowiązuje? Edytowane 13 Lutego 2015 przez Mesiah
krzysiekvtec Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 tego nie wiem ale raczej wyczujesz ze jest napięty jak plandeka na żuku czy lekko luźny i ok
Mesiah Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 Pasek od góry wygląda jak nowy więc nic na razie nie rozbieram. Musi zrobić się troche cieplej. Przy walkach z zawiasem odmroziłem już sobie łapy i nogi (2 zestawy amorów , 4 zestawy sprężyn i 3 gwinty na wypiz*owiu) Wrócę do tematu pewnie koniec marca , kwiecień.
damian111 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 sprawdz napinacz paska alternatora i odrazu klimy
Mesiah Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 Pierwszy post "Dodam , ze to nic z osprzętu. Pasek PK oraz od klimy zdjęty i bez zmian." Poza tym sprawdzałem je jak wymieniałem rozrząd.
slawek8525 Opublikowano 16 Listopada 2018 Opublikowano 16 Listopada 2018 Znalazłeś może przyczynę tego jęczącego rozrządu? Mam identycznie u siebie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się