Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyciek - zielony płyn


jaroka

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj podczas montażu wskaźnika doładowania zauważyłem wyciek zielonego płynu (jakby od wspomagania) ale jest na rurze między zbiornicznkiem wyrównawczym płynu chłodzącego a chłodnicą. Co może być przyczyną?
Foto poniżej:

https://drive.google.com/file/d/0B0VpVQjzeM0jR0h5aF9BVXhfc0E/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B0VpVQjzeM0jaURMWFFDSC1WQnM/view?usp=sharing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na płyn od wspomagania,jednak wyciek tak jest obszerny że nie widać skąd leje. Umyj silnik kercherem a potem obserwuj skąd leci. Posprawdzaj stan płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda jakby płyn leciał na rolki i potem razem z paskiem rozchlapywał tobie na bok

dziwny troszkę ten płyn ale ja przypuszczam że to płyn z klimatyzacji,

ale nie znam szczegółów co do twojego auta przypuszczam że to a4 b5 / b6,

jeżeli okaże się ze nie masz klimy i w okolicy pompy wodnej oraz pompy wspomagania masz sucho to sprawdziłbym najniższy wąż prowadzący od chłodnicy płynu wspomagania prowadzący aż do maglownicy,

Edytowane przez matisstz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest płyn a olej i jak wyżej. Prawdopodobnie pozbyłeś się gazu z klimy a to zielone to olej z barwnikiem żeby było widać potencjalna nieszczelność

Sprawdź klimę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest płyn a olej i jak wyżej. Prawdopodobnie pozbyłeś się gazu z klimy a to zielone to olej z barwnikiem żeby było widać potencjalna nieszczelność

Sprawdź klimę

Wygląda na to, że masz rację. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak długo będziesz śmigał bez czynnika to możesz narobić sobie kłopotu w postaci zatartej sprężarki itp. Tak samo osuszacz do wymiany będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak długo będziesz śmigał bez czynnika to możesz narobić sobie kłopotu w postaci zatartej sprężarki itp. Tak samo osuszacz do wymiany będzie

Jutro zabieram się za ten temat, chociaż nie wiem kiedy dokładnie się to stało bo odkryłem to przypadkowo. Mam nadzieje że jeszcze nie jest za późno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to na pewno z klimatyzacji za samo sprawdzenie wycieku nie biorą dużo ale usunięcie z nabiciem troche pociągnie po kieszeni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedziesz do zakładu gdzie zajmują się Klimą to znaczy naprawiają a nie nabijają tylko.

Tam sprawdzają czy wyciekło... pompują azot do instalacji pod dużym ciśnieniem żeby sprawdzić gdzie jest nieszczelność.

Naprawiają nieszczelność i nabijają nowym gazem plus olej z takim barwnikiem i tyle.

Chyba że jeździsz z pustym układem kilka dni lub dłużej wtedy masz zatartą sprężarkę dodać musisz do tego regenerację lub nową ewentualnie używaną ale to loteria bo możesz kupić taką która też była pusta i ktoś popalał tak dłużej niż chwile

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy a jak sie dowiedziec czy ma sie pusty uklad? ze econ sie zalacza jak go wylacze czy jest inny sposob bo mi slabo chlodzi do tego smierdzi, moze byc nieszczelnosc jakas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, mam podobny problem tylko wyciek jest zaraz przy chłodnicy klimy. Jutro jade w góry i jesli nie bede uzywac klimy to sprezarka nie powinna ucierpiec prawda? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...