gregw Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) Witam! Jak w temacie - wymiękło auto żony - vw touran, 1.9 tdi BKC, z lajtowym czipsem, przebieg 101kkm, z czipsem 3 lata, okolo 30 kkm. Autem jezdzi do/z pracy i z dzieciakami, styl umiarkowany, raz zamuli, raz przegoni. W sobote przejechalem sie 300 km tym autem i wszystko bylo ok. Dziś zona mi melduje, ze przy wyprzedzaniu czarnej vectry cos zaczeło gwizdać/piszczeć w motorze aż se pomyśłała że to vectra z panami Misiakami i że już ją na sygnale gonią Ale jednak to problem z autem- po paru km auto straciło moc i tak dotoczyła sie do domu. Przejechałem sie nim - objawy: - odpala normalnie - na wolnych obrotach pracuje jak zwykle, spalanie też - przy dodawaniu gazu wkręca sie max do 2800, 3000 nie osiaga, od ok. 2500 coś terkocze, dzwoni z silnika, mocno kopci na czarno- Ikarus - w trakcie jazdy - totalny brak mocy, slabiej niz kiedys posiadane SDI, kopci na czarno przy niedużym "gazie" przy przyspieszaniu, przy odpuszczaniu gazu szarpie - żadnej kontrolki na zegarach - wyłączenie zapłonu nic nie zmienia Podłączyłem pod VCDS-a Zrobilem Autoscan oraz kilka logów, nie robiłem dynamicznych bo auto nie przekroczy 3k obr/min, jak bedzie trzeba - wykonam, troche boje sie tym autem odjezdzac dalej od garazu, bo wydaje mi sie ze jakby problem nasilal sie, w sensie auto bardziej słablo; reasumując zachowuje sie inaczej niz moje poprzednie tdi które łapało notlaufy przy przeladowaniach, tam po wylączeniu zaplonu odzywało, ale tamto bylo tdi vp a to tdi pd, moze ma znaczenie dobra nie zmylsam tylko prosze o analize logów oraz jesli wygląda to na coś oczywistego - o diagnozę Auto scan Chassis Type: 1K0Scan: 01 03 08 09 15 16 17 18 19 25 42 44 46 52 56 62 72 00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 000001-Engine -- Status: Malfunction 001003-ABS Brakes -- Status: OK 000008-Auto HVAC -- Status: OK 000009-Cent. Elect. -- Status: OK 000015-Airbags -- Status: OK 000016-Steering wheel -- Status: OK 000017-Instruments -- Status: OK 000018-Aux. Heat -- Status: Malfunction 001019-CAN Gateway -- Status: OK 000025-Immobilizer -- Status: OK 000042-Door Elect, Driver -- Status: OK 000044-Steering Assist -- Status: OK 000046-Central Conv. -- Status: OK 000052-Door Elect, Pass. -- Status: OK 000056-Radio -- Status: OK 000062-Door, Rear Left -- Status: OK 000072-Door, Rear Right -- Status: OK 0000-------------------------------------------------------------------------------Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl Part No SW: 03G 906 016 CD HW: 028 101 194 5 Component: R4 1,9L EDC G000SG 6246 Revision: 12345678 Serial number: VWZ7Z0E1732296 Coding: 0000072 Shop #: WSC 00066 001 57865 VCID: 67D9BFAF2DAD2 Faults Found:17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault P0673 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 192.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.86 V Bin. Bits: 00001100 Temperature: -0.9°C Bin. Bits: 0011000017058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault P0674 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 192.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 11.86 V Bin. Bits: 00001100 Temperature: -0.9°C Bin. Bits: 00110000Readiness: 0 0 0 0 1 Static Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204139.htmlGrupa 001, 018, 023: http://vaglog.pl/log_204140.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_204141.htmlGrupa 001, 013: http://vaglog.pl/log_204142.htmlGrupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_204143.html Basic Grupa 011: http://vaglog.pl/log_204144.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_204145.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_204146.html i grupa 4 Grupa 004: http://vaglog.pl/log_204147.html dziekuje i pozdr grzesiek Witam ponownie!Pomoże ktoś czy bez logów dynamicznych nie pójdzie?pozdr grzesiek Miało być logowania c.d. a wyszedł kolejny zonk - przed odpaleniem auta wyjąłem bagnet - poziom ok. 1 cm niższy niż znak min Nigdy nie dopuszczałem do takiego poziomu - ostatnio dolewałem z 200-300 ml z 1500km temuNie podpijał sobie do tej pory w takim tempie, wiec raczej trza to wiązać z tą awariąA więc co, dmuchawka pa, pa Kurde, pamietam że prosiłem tunera o delikatny i bezpieczny mod, w miarę bezdymny; szpec mi relacjonował ze motor w dobrej kondycji i ustawia doładowanie na 1,05 czy 1,15 juz nie pamietam dokladnie, ale ze to nie jest jej max obciązenieauto po chipie wypluło 139/300, przebieg po modzie ok.30kkm, auta ogólnie 100kkm, na blacieJeżdzę na Liqui Moly TT4100co powiecie:?: Edytowane 17 Lutego 2015 przez gregw
spanky Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 a co tu mówić ... z tego co piszesz trzeba sprawdzic organoleptycznie turbo
gregw Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 witaj!auto jest juz u "lekarza", ale ciezko bylo przejechac nawet te 8 kmauto wykazuje totalny brak mocy, nie wchodzi na obroty, z tyłu czarno, calkowita klapa - kurde mialo byc Pancernwagen z 1,9 tdi pod maską a Bedę Miał Wydatki, z szacunkiem dla aut z Bawariidzieki
ciahciah Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 turbo umarło może czas wywalić kata i spr czy którejś rury dolotu nie rozerwało, przejedz się z odpiętą przepływką, termostat też nie wygląda dobrze
dzg Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Turbo kopyta wyciągneło sprawdz czy w wydechu oleju nie masz , pewnie kata ci zapchało dlatego taki mół był
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się