Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jakie zawieszenie gwintowane A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. powiedzcie mi jakie wybrac zawieszenie gwintowane do a4 b8 sedan.

zastanawiam sie nad ap (ok 2500zl), ale nie mam jakiegos dobrego zródła z którego dowiedzialbym sie ze jest warte zakupu.

co powiecie o fk za 888zl??? cena korzystna ale jakosc???

nie chce zeby byl beton. zalezy mi zeby byl w miare komfortowy. jesli macie jakies ktore mozecie polecic to wysylajcie linki a ja z góry mowie DZIEKI:)

Opublikowano

no tylko mialem bmw m-pakiet i jak zalozylem gwinta mts to lepiej sie jezdzilo niz na org zawieszeniu. tyle ze do a4 b8 nie ma gwintow z mts. bo bez wachania bym zakupil. nie no obcinac sprezyn nie wypada ;D

Opublikowano

Jeśli zależy ci na obniżeniu auta a komfort ma być bez zmian to gwint zawsze musi lekko popsuć komfort :) obetnij jeden zwój z oryginalnych sprężyn wtedy zyskasz jakieś 25-30mm i jazda będzie praktycznie taka sama jak na oryginale :)

:facepalm:

Jeśli Cię stać bierz KW V2 jeżeli nie to brałbym AP

Opublikowano

powiem Ci GIBSON ze nie chce drozszego jak tak do 3 tys. a w tym przedziale jest np vogland, ap, supersport. mysle ze to jest taka sredni regał a na moje wymagania wystarczy w zupełnosci tylko który z nich wybrac????;)

Opublikowano

Jakis czas temu kupilem autko na TA Technix - gwincie, osobiscie jestem zadowolony. Nie ukrywam ze w niedalekiej przyszlosci bede chcial go sprzedac. :)

Opublikowano

Jeśli Cię stać bierz KW V2

Jeśli go stać to powinien brać od razu V3 :D


nie chce drozszego jak tak do 3 tys

Do A4 w takiej kwocie niestety za dużego pola manewru nie masz... AP jest rozsądną propozycją. Warto też rozważyć ST

Zerknij tutaj: http://www.venom24.pl/Na pewno znajdziesz coś dla siebie, a w razie wątpliwości chłopaki na pewno odpowiedzą na każde pytanie :wink:

Opublikowano

No niestety do A4 B8 ceny zawieszeń gwintowanych są dużo wyższe niż np. do b6/7. Poczytaj fora zagraniczne jak masz dylemat, bo niestety na polskich forach użytkownicy są mocno monotematyczni w tym temacie i wszędzie piszą tylko AP i EIBACH - a zapewniam że świat się na tych dwóch markach nie kończy ;)

Opublikowano (edytowane)

witam. nie mialem mozliwosci korzystania z netu wiec nie odp.. w zadnym wypadku nie obciał bym sprezyn ;D ale propozycje cenową mam taka ze lowtec h9.2 street za 2500zl. który bylby lepszy, ap czy lowtec?????

Edytowane przez pawelns92
Opublikowano

witam. nie mialem mozliwosci korzystania z netu wiec nie odp.. w zadnym wypadku nie obciał bym sprezyn ;D ale propozycje cenową mam taka ze lowtec h9.2 street za 2500zl. który bylby lepszy, ap czy lowtec?????

WITAJ! a nie myslales nad sprezynami gwintowanymi firmy KW obnizaja do 45mm (regulacja) sam mam ten dylemat co wybrac, czy AP czy KW sprezyny. cenowo podobnie sprezyny kupisz za ok 2200zl AP za 2550zl. wg mnie AP obniza tak do 60mm, ale miales juz AP w a4b6 to nienacieszylem sie dlugo, gwint wylal a 1 stukal fabryczna wada. tez szukam do 2500zl. kupilbym te sprezyny gwintowane KW ale zalezy mi na glebie zebym wiedzial ze ladnie mi auto obniza tak jak chce to bym je wzial , pewnie fajnie by sie spasowaly z amorami S-LINE, no i tu nic by nie pukalo cieklo itp po pewnym czasie a w tym ap sie tego obawiam gdyz jest to gwint ze sredniej półki. nie wiem co wybiore a zostal jeszcze miesiac :)

Opublikowano

witaj Kristof. hehe jestesmy w tym samym punkcie ;D moze miales jakas wadliwa serie bo z opini znajomych i wsZedzie gdzie dzwonilem chwalili ap. a dylamat mam bo ten lowtec h9.2 jest sredio sztywny i cena detaliczna jest ok 3300zl a móglbym go miec za 2500zl z wysylką bo wynegocjowalem. ale sie zastanawiam co to warta bo nikt nic nie wie. byc moze dlatego ze drozszy od ap i nie ma zainteresowania. ale jak za ap co kosztuje standardowo 2400-2500 a lowtec 3300-3400 to mysle ze wezme tego lowteca bo podobno jest duzo lepiej zrobiony niz ap i ma gwarancje 2 lata. ja mialem w e46 gwint mts i bylem mega zadowolony. chyba ze jestes zainteresowany to kupimy obaj te lowtec i zaplacimy po 2500zl i sprawdzimy. (ale wydaje sie mi ze LOWTEC to moze byc cos fajnego). PS sprezyny same nie bo amorki wyleja sie predzej czy pozniej i gwrancji wzrotu nie uznadza;D

Opublikowano

jesli masz amor sportowy lub S-LINE to przy niskich sportowwych czy regulowanych sprezynach to ci amor nie wyleje ori amor mozna dac sprezyne sportowa 30-40mm , nizej musisz miec sportowy amor.

p.s. a ile te lowtec'i znizaja auto masz jakies dane ?? mozesz miec jeszcze jakis inny gwint czy tylko ten lowtec taniej ??????? czemu az tak duzo schodza z ceny ?? z 3300 na 2500????

Opublikowano

no jeszcze moglby byc vogland za 2800 jak dobrze pamietam.. zakres regulacji to gdzies ok 10cm. bardzo duzy zakres regulacji.. a czemu taka cena? sam nie wiem, chcial 3100 ,pozniej 2800 ale mowie ze 2500 bylbym w stanie dac i do konca sie zgodzil ale ja sie wstrzymalem bo nawet mnie w domu nie bylo i teraz jak wr to dalej sie zastanawiam..

Opublikowano

Ja mam założony gwint lowteca h9.1 , zakres regulacji obniżenia 0-70mm ,obecnie gwint mam ustawiony tak : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a1ec01f760fa23e4.html

Jeśli chodzi o wysokość to jest na takiej samej wysokości jak 1BE, (66 cm do najwyższego miejsca błotniku) w porównaniu do zawieszenia 1BE na zakrętach auto prowadzi się dużo lepiej . Po założeniu letnich kół gwint będę skręcał niżej . Tak wygląda regulacja tego gwintu : http://www.lowtec.de/en/hilow_adjustment.php .Wynika z tego że, jest regulacja wysokości i twardości sprężyny. Jeśli mam porównać ten gwint do sprężyn -40mm H &R , -30 eibach, to gwint jest o wiele bardziej komfortowy.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Me.how , a wiec jesli masz okreslic jakosc wykonania firmy Lowtec to jak to odbierasz osobiscie i jakbys mial 2x kupowac gwinta to wział bys Lowtec??

Opublikowano

ile warta jest ta zawiecha ? a ile spręzyny eibach pro kit

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-audi-a4-b8-2007-kpl-i5099241337.html

witaj. ja zamowilem lowteca h9.2 i dzis doszedl do mnie. jak zaloze to sie pochwale jaka bedzie praca tych amorków i jak sie na tym jezdzi, mysle ze jesli chodzi o te zawieszenie co podales to szkoda samochodu na taki gwint.lepiej dolozyc i miec cos na co samochód zasluguje;) jesli jestes ciekawy jakie wrazenia z Lowteca to w przyszlym tygodniu bede go mial zalozonego..;)

Opublikowano

ok :wink:

Opublikowano

ile warta jest ta zawiecha ? a ile spręzyny eibach pro kit

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-audi-a4-b8-2007-kpl-i5099241337.html

witaj. ja zamowilem lowteca h9.2 i dzis doszedl do mnie. jak zaloze to sie pochwale jaka bedzie praca tych amorków i jak sie na tym jezdzi, mysle ze jesli chodzi o te zawieszenie co podales to szkoda samochodu na taki gwint.lepiej dolozyc i miec cos na co samochód zasluguje;) jesli jestes ciekawy jakie wrazenia z Lowteca to w przyszlym tygodniu bede go mial zalozonego.. ;)

witaj.

jak tam? założyłeś nowy gwint?

Opublikowano

używa ktoś z was moŻe zawieszenia H&R?

Moze sie ktoś wypowiedzieć na jego temat?

Opublikowano

Witam

Jestem nowy na no forum, od bardzo niedawna jestem posiadaczem dziabołka B8, niestety z komfortowym zawiasem :(

Planuję założyć kapcie 19" ale z tego co widziałem b8 z takimi kapciami wygląda jakby w standardzie wychodził z nimi z fabryki :( dlatego też chciałbym pójść z nim w dół tylko nie wiem jak bardzo. Może ktoś z was zakładał już jakiegoś kit-a i może pochwalić się zdjęciami, informacjami o firmie, głębokością zejścia i wrażeniami z zamontowanego zawiasu?

Zastanawiam się również nad założeniem gwintu, z tego co widzę to najpopularniejsze jest AP, o KW już słyszałem ale tylko w INOXie, nie chciał bym aby po roku czy dwóch zapiekło mi go i abym pozostał na stałe na jednym poziomie, może ktoś coś polecić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...