Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Opóźnione spadanie obrotów po naciśnięciu sprzęgła


przemek1259

Rekomendowane odpowiedzi

Nie dziękuję ;)

Dziś z sąsiadem podlaczylismy kompa, jechałem a on monitorował odczyty. Podczas testowania wyskoczyło najpierw

Short term fuel

Long term fuel

Trim - bank 1 - (-9,4>13,3)

Przeplywka pokazywała od 2,0 do 98,75 g/s więc chyba sprawna

Aktualizacja:

Wymieniłem świece na NGK platynowe 34 zł sztuka. Stare zrobiły ok 50 tyś i wymagały wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dziękuję ;)

Dziś z sąsiadem podlaczylismy kompa, jechałem a on monitorował odczyty. Podczas testowania wyskoczyło najpierw

Short term fuel

Long term fuel

Trim - bank 1 - (-9,4>13,3)

Przeplywka pokazywała od 2,0 do 98,75 g/s więc chyba sprawna

Aktualizacja:

Wymieniłem świece na NGK platynowe 34 zł sztuka. Stare zrobiły ok 50 tyś i wymagały wymiany

Wymiana świec zmieniła coś w obrotach czy nadal to samo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś jeździłem po mieście i już widzę poprawę. 3 świeca miała więcej nagaru i jakby tłusta od oleju. Wypalone były na maxa i prawdopodobnie nie łapała zawsze. Dziś robie trasę urlopową 1400 km dam znać w wolnej chwili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, daj znać :) będę czekał, a przy tym wcześniej wolnym spadaniu obrotów szarpało Ci nieraz przy zmianie biegów czy nie? Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem już na miejscu po trasie, i obroty nie szaleją. Jest wszystko jak powinno być. Wcześniejsze świece NGK zwykłe 3 żarnikowe były przy mnie montowane i widać nie spisywały się :/ co było u mnie powodem niedopalania mieszanki. Oczywiście szarpało autem przy szybszej zmianie biegów, silnik miał większy moment obrotowy i wytracał prędkość. Na świecach platynowych jednozarnikowych NGK (34 zł sztuka) jest u mnie jak powinno być. Dodał bym zdjęcie, ale jestem na urlopie :)

Pozdrawiam

Sprzedawca mówił że te świece wystarczą na ok 90 tyś km, więc jest to najrozsadniejszy zakup

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc wszystkie problemy minęły? Nie szarpie przy zmianie biegów i obroty spadają tak jak powinny? Mógłbyś mi podać dokładny model tych świec? Pewnie ja też wymienię jak ma pomóc

Edytowane przez przemek1259
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :) Zobacze w ogóle jakie ja mam świece, może też jednoelektrodowe, jak tak to nie ma sensu zmieniać i problem nadal nie rozwiązany :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to nierozwiazany? Rozwiązany w 100%

Tak, ale jak się okaże że ja mam też jednoelektrodowe już to bez sensu zmieniać na następne jedo i dalej nie rozwiązany temat, no chyba że mam dwuelektrodowe to wtedy tak.

P.S dzwoniłem do 2 sklepów motoryzacyjnych za tymi świecami, mają tylko Bosha (będą?) i oni twierdzą że muszą być takie jak mają być oryginalnie świece, że na jednoelektrodowych nie będzie chodziło auto tak jak powinno i będzie więcej palić... ? ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginał jest przecież jedno elektrodowy. Spalanie w trasie wyszło mi 7.22 przy stałej prędkości 130. Trasa 1460 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według katalogu NGK Standardowe świece mają 3 elektrody a jako upgrade zalecają irydowe z jedną elektrodą. W ogóle dziwne bo nie ma w katalogu tych świec PFR6Q jako zalecanych do naszych silników. Jest standard 3 elektrodowe BKUR5ET-10 i jako lepsze zamienniki irydowe jedno elektrodowe BKR5EIX-11. Dziwne :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za wprowadzenie w błąd, to moje świece Beru http://google.plczesc/swieca-zaplonowa,audi,a4-avant-8e5-b6-2001-04-2004-12,2-0-130km,5-4797-16044-100151-0-11-uxt9.html

NGK o których mowa błędnie pasują do naszych silników, pytałem w hurtowni to do Mazdy tylko pasują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie wiem jakie świece idą do ALT ale do ADR idą 3 elektrodowe NGK BKUR6ET10 , a do 1.8t mają być 1 elektrodowe NGK PFR6Q.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do ALT'a są też 3 elektrodowe, ale jakie nie wiem, i dlatego właśnie propozycja padła na wymianę oryginałów 3 elektrodowych na 1 elektrodowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego akurat na jedno? Wychodzi na to że jednoelektrodowe są do silników z turbiną a 3 elektrodowe do wolnossaków obojętnie 1.8 czy 2.0 . A może nawet są one w 2.4 oraz w 3.0??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto ci powiedział że 3 elektrodowe są do wolnossaka? Poprzedni właściciel wymieniał świece przy mnie. Wyciągał oryginalne z logo audi jedno elektrodowe i wkładał ngk 3 elektrodowe. Takie założył Aso w niemczech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...