chester121 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Witam ostatnio podczas przyspieszania auto wpadło w tryb awaryjny błąd jaki się pojawił to 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - zrobiłem wszystkie logi (statyczne i dyn) czy możecie je przeanalizować i powiedzieć mi co z moja piękną nie tak?? dzisiaj zrobiłem parę km i na razie odpukać wszystko OK STATYCZNE: Grupa 000: <a href="http://vaglog.pl/log_204331.html">http://vaglog.pl/log_204331.html</a><br/> Grupa 001: <a href="http://vaglog.pl/log_204343.html">http://vaglog.pl/log_204343.html</a><br/> Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_204344.html">http://vaglog.pl/log_204344.html</a><br/> Grupa 004: <a href="http://vaglog.pl/log_204345.html">http://vaglog.pl/log_204345.html</a><br/> Grupa 007: <a href="http://vaglog.pl/log_204319.html">http://vaglog.pl/log_204319.html</a><br/> Grupa 013: <a href="http://vaglog.pl/log_204318.html">http://vaglog.pl/log_204318.html</a><br/> Grupa 023: <a href="http://vaglog.pl/log_204317.html">http://vaglog.pl/log_204317.html</a><br/> Grupa 018: <a href="http://vaglog.pl/log_204316.html">http://vaglog.pl/log_204316.html</a><br/> BASIC SETTINGS: Grupa 000: <a href="http://vaglog.pl/log_204329.html">http://vaglog.pl/log_204329.html</a><br/> Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_204341.html">http://vaglog.pl/log_204341.html</a><br/> Grupa 011: <a href="http://vaglog.pl/log_204342.html">http://vaglog.pl/log_204342.html</a><br/> DYNAMICZNE: Grupa 000: <a href="http://vaglog.pl/log_204330.html">http://vaglog.pl/log_204330.html</a><br/> Grupa 001: <a href="http://vaglog.pl/log_204337.html">http://vaglog.pl/log_204337.html</a><br/> Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_204339.html">http://vaglog.pl/log_204339.html</a><br/> Grupa 004: <a href="http://vaglog.pl/log_204338.html">http://vaglog.pl/log_204338.html</a><br/> Grupa 008: <a href="http://vaglog.pl/log_204320.html">http://vaglog.pl/log_204320.html</a><br/> Grupa 010: <a href="http://vaglog.pl/log_204321.html">http://vaglog.pl/log_204321.html</a><br/> Grupa 011: <a href="http://vaglog.pl/log_204340.html">http://vaglog.pl/log_204340.html</a><br/>
lukaszooo Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Korekcje bardzo łądnie wyglądają, BIPy w normie, mozesz przestawić synchro na - 0,6 - 0,0. EGR działa prawidłowo, przepływka tez prawidłowo pokazuje. Turbo tez ładnie pracuje i trzyma cisnienie, w 11BS kierownice ładnie pracują. Według mnie masz bardzo zdrowy silnik bo na logach bardzo ładnie to wygląda. Problem pojawił sie przez emerycką jazde a ten motor potrzebuje od czasu do czasu lekkiego pałowania. Edytowane 18 Lutego 2015 przez lukaszooo
chester121 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 hmm zapomniałem dodać ze mam multitronica i on bardzo lubi trzymać obroty poniżej 1600 choć jak jadę gdzieś dalej staram się przyspieszać z kick-down'em albo jadę na tip-tronicu lukaszooo dzięki za odpowiedz, trochę obniżyłeś mi ciśnienie
lukaszooo Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Multi na tym forum ma bardzo zła opinie. Co do silnika to pojezdzij trochę na sport i pomecz trochę silnik najlepiej w mieście powsciekac się miedzy światłami i błąd nie powinien wracać. Jak kiedyś się jeszcze pojawi będziesz musiał wyczyścić kierownice.
chester121 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 oj tam ja jestem nieziemsko z niej zadowolony i na 100% kolejne audi będzie musiało mieć multi :DD a wracając do tematu to twoją rade biorę do serca i robię przerwę w pracy, aby pośmigać moją Damą :DD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się