maniekaudia4 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Witam proszę o analize logów dynamicznych. Dzięki próbuje odzyskać moc auta jest dużo lepiej niż na początku przebieg nie mniej jak 400 tyś silnik 1.9 tdi ahuwymieniona pompa wtryskowa, nowe turbo, przepływomierz, wężyki podciśnienia, wyczyszczony kolektor dolotowy, wywalony katalizatorw logu 11 ciśnienie trochę odbiega od wymaganego czy jest ok (jaka może być przyczyna) czy reszta logów jest ok ??? DYNAMICZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_204400.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_204399.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_204398.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_204397.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204396.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_204395.html Edytowane 19 Lutego 2015 przez maniekaudia4
lukaszooo Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Przepływka mierzy prawidłowo ale turbo za mało dmucha. Pisząc nowe turbo masz na myśli całkiem nowe ???? jesli tak to pewnie sztanga jest złe ustawiona. Wstaw jeszcze 11BS. Co do pompy to jesli wsadzałes drugą to pewnie kąt wtrysku i dawka tez jest do ustawienia.
goldi Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Zaczym zaczniesz kręcić sztanga podmien zawory n75 z n18 i zloguj jeszcze raz gr 11 zabaczysz co sie zmieni
maniekaudia4 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 Przepływka mierzy prawidłowo ale turbo za mało dmucha. Pisząc nowe turbo masz na myśli całkiem nowe ???? jesli tak to pewnie sztanga jest złe ustawiona. Wstaw jeszcze 11BS. Co do pompy to jesli wsadzałes drugą to pewnie kąt wtrysku i dawka tez jest do ustawienia. pompe ustawiałem kąt 49-52 dawke aktualnie mam ustawioną na 3,6 mg/R nie wiem czy nie za mało na starej pompie było 3,0 mg/R turbo po regeneracji na częściach mellet cały środek nowy jutro postaram się wrzucić bs11 Zaczym zaczniesz kręcić sztanga podmien zawory n75 z n18 i zloguj jeszcze raz gr 11 zabaczysz co sie zmieni jak podłączyć wężyki do n18 ? żeby zwiększyć ciśnienie na turbosprężarce mam wkręcać czy wykręcać sztange ? możliwe że jest za mało bo nic nie regulowałem na aucie jak przyszła z regeneracji tak założyłem dzięki za zainteresowanie tematem
lukaszooo Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 tak samo jak był wczesniej czyli górny zasilanie dolny wyjscie na gruszkę. Wstaw 11BS na N75 a drugi raz zrób loga na N18 i zobaczymy czy kierownice sie poruszają, moze tez być problem z podciśnieniem. Kręceniem sztangą na pałe zbytnio do niczego nie prowadzi i nie zwiększa ciśnienia tylko pozwala na wyregulowanie kierownic w taki sposób aby pracowały w całym zakresie.
maniekaudia4 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 tak samo jak był wczesniej czyli górny zasilanie dolny wyjscie na gruszkę. Wstaw 11BS na N75 a drugi raz zrób loga na N18 i zobaczymy czy kierownice sie poruszają, moze tez być problem z podciśnieniem. Kręceniem sztangą na pałe zbytnio do niczego nie prowadzi i nie zwiększa ciśnienia tylko pozwala na wyregulowanie kierownic w taki sposób aby pracowały w całym zakresie. u mnie jest turbo bez zmiennej geometrii nie ma kierownic
lukaszooo Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Fakt myslałem ze AFN...... drugi raz taka wtopa
maniekaudia4 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 to jest sens zamieniać n75 z n18 ???jutro postaram się dorzucić logi bs11
spanky Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 to jest sens zamieniać n75 z n18 ??? jutro postaram się dorzucić logi bs11 Nie ma , tym bardziej nie ma sensu robic 11 bs Podmien n75 od innego 1Z/AHU
maniekaudia4 Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) STATYCZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_204652.html zakładałem kiedyś nowy n75 z białą końcówką, ale samochód szarpał ok 2000 obr/min to było jeszcze przed regeneracją turbopóźniej wyczyściłem stary n75 z czarną końcówką mam go teraz założonego w aucie podobno jest jakaś różnica między tymi zaworami wynikająca chyba ze sterowania Edytowane 20 Lutego 2015 przez maniekaudia4
ciahciah Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) Turbo jest sterowanie ciśnieniowo, nie podciśnieniowo jak to jest w 110km tdi, czyli u ciebie by sterować powietrze jest wypychane, a w 110km jest zasysane mówiąc łopatologicznie, zaworek ten przy egr n18 czy taki sami z biała główka się nie nadaje, podmień n75 na taki jak masz, twój obecny n75 powinien tak wyglądać http://obrazki.elektroda.net/92_1233521323.jpg jak masz inny wszystko jasne... spr też czy węzyki masz prawidlowo podłaczone do n75 Edytowane 28 Lutego 2015 przez ciahciah
maniekaudia4 Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) założone jest stare N75 z czarną końcówką na takim jeżdżę aktualnie, ale turbo trochę nie doładowuje co widać po logach. wygląda tak http://romatronic.pl/userdata/gfx/076ad3b9784059f482a52dd7cfb8e7ce.jpgwężyki mam podłączone w ten sposób http://s6670.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?e=7PHr1AdK_xED-TNiaiswW8fMxORJ0lQuaWnjAhdmCws0K3g37hdxq0L8IA_pepPfjOalD5wOaH_1a2husMYa4N2zIR7lt7W7LL4yH4dD1vA&pv=2muszę sprawdzić wężyki przy N18 nie były wymieniane Edytowane 28 Lutego 2015 przez maniekaudia4
ciahciah Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 i wszystko jasne, wywal ten zaworek bo on się nie nadaje i kup taki jak być powinien...kup nowy bo te zaworki się psują i w używki nie warto się bawić ma mieć numer 028 906 283 na końcu jest literka ale to już szczegół
maniekaudia4 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) i wszystko jasne, wywal ten zaworek bo on się nie nadaje i kup taki jak być powinien...kup nowy bo te zaworki się psują i w używki nie warto się bawić ma mieć numer 028 906 283 na końcu jest literka ale to już szczegół tamte zdjęcie zaworku jest z internetu u siebie numerów nie spisywałem ale wizualnie wygląda tak samo dzisiaj spisze i podam numery dzięki za pomoc i zainteresowanie Edytowane 1 Marca 2015 przez maniekaudia4
ciahciah Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 nie ma potrzeby spr numer po co skoro każdy kto ma choć trochę pojęcia o tym wie że ten zaworek nie ma prawa tam siedzieć, jego numer to 1H0 906 627
maniekaudia4 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) nie ma potrzeby spr numer po co skoro każdy kto ma choć trochę pojęcia o tym wie że ten zaworek nie ma prawa tam siedzieć, jego numer to 1H0 906 627 ok to mam założyć metalowy prostokątny o numerze 028 906 283 w miejsce tego N75 ktoś wcześniej musiał tam grzebać, Edytowane 16 Marca 2015 przez maniekaudia4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się