Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów 1.9 tdi ahu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam proszę o analize logów dynamicznych. Dzięki :)
próbuje odzyskać moc auta jest dużo lepiej niż na początku przebieg nie mniej jak 400 tyś silnik 1.9 tdi ahu
wymieniona pompa wtryskowa, nowe turbo, przepływomierz, wężyki podciśnienia, wyczyszczony kolektor dolotowy, wywalony katalizator
w logu 11 ciśnienie trochę odbiega od wymaganego czy jest ok (jaka może być przyczyna) czy reszta logów jest ok ???

DYNAMICZNE:
Edytowane przez maniekaudia4
Opublikowano

Przepływka mierzy prawidłowo ale turbo za mało dmucha. Pisząc nowe turbo masz na myśli całkiem nowe ???? jesli tak to pewnie sztanga jest złe ustawiona. Wstaw jeszcze 11BS. Co do pompy to jesli wsadzałes drugą to pewnie kąt wtrysku i dawka tez jest do ustawienia.

Opublikowano

Zaczym zaczniesz kręcić sztanga podmien zawory n75 z n18 i zloguj jeszcze raz gr 11 zabaczysz co sie zmieni

Opublikowano

Przepływka mierzy prawidłowo ale turbo za mało dmucha. Pisząc nowe turbo masz na myśli całkiem nowe ???? jesli tak to pewnie sztanga jest złe ustawiona. Wstaw jeszcze 11BS. Co do pompy to jesli wsadzałes drugą to pewnie kąt wtrysku i dawka tez jest do ustawienia.

pompe ustawiałem kąt 49-52

dawke aktualnie mam ustawioną na 3,6 mg/R nie wiem czy nie za mało na starej pompie było 3,0 mg/R

turbo po regeneracji na częściach mellet cały środek nowy

jutro postaram się wrzucić bs11

Zaczym zaczniesz kręcić sztanga podmien zawory n75 z n18 i zloguj jeszcze raz gr 11 zabaczysz co sie zmieni

jak podłączyć wężyki do n18 ?

żeby zwiększyć ciśnienie na turbosprężarce mam wkręcać czy wykręcać sztange ?

możliwe że jest za mało bo nic nie regulowałem na aucie

jak przyszła z regeneracji tak założyłem

dzięki za zainteresowanie tematem

Opublikowano

tak samo jak był wczesniej czyli górny zasilanie dolny wyjscie na gruszkę. Wstaw 11BS na N75 a drugi raz zrób loga na N18 i zobaczymy czy kierownice sie poruszają, moze tez być problem z podciśnieniem. Kręceniem sztangą na pałe zbytnio do niczego nie prowadzi i nie zwiększa ciśnienia tylko pozwala na wyregulowanie kierownic w taki sposób aby pracowały w całym zakresie.

Opublikowano

tak samo jak był wczesniej czyli górny zasilanie dolny wyjscie na gruszkę. Wstaw 11BS na N75 a drugi raz zrób loga na N18 i zobaczymy czy kierownice sie poruszają, moze tez być problem z podciśnieniem. Kręceniem sztangą na pałe zbytnio do niczego nie prowadzi i nie zwiększa ciśnienia tylko pozwala na wyregulowanie kierownic w taki sposób aby pracowały w całym zakresie.

u mnie jest turbo bez zmiennej geometrii nie ma kierownic

Opublikowano

Fakt myslałem ze AFN...... drugi raz taka wtopa :facepalm:

Opublikowano

to jest sens zamieniać n75 z n18 ???

jutro postaram się dorzucić logi bs11

Opublikowano

to jest sens zamieniać n75 z n18 ???

jutro postaram się dorzucić logi bs11

Nie ma , tym bardziej nie ma sensu robic 11 bs

Podmien n75 od innego 1Z/AHU

Opublikowano (edytowane)
STATYCZNE:

zakładałem kiedyś nowy n75 z białą końcówką, ale samochód szarpał ok 2000 obr/min to było jeszcze przed regeneracją turbo
później wyczyściłem stary n75 z czarną końcówką mam go teraz założonego w aucie

podobno jest jakaś różnica między tymi zaworami wynikająca chyba ze sterowania

Edytowane przez maniekaudia4
Opublikowano (edytowane)

Turbo jest sterowanie ciśnieniowo, nie podciśnieniowo jak to jest w 110km tdi, czyli u ciebie by sterować powietrze jest wypychane, a w 110km jest zasysane mówiąc łopatologicznie, zaworek ten przy egr n18 czy taki sami z biała główka się nie nadaje, podmień n75 na taki jak masz, twój obecny n75 powinien tak wyglądać

http://obrazki.elektroda.net/92_1233521323.jpg

jak masz inny wszystko jasne...

spr też czy węzyki masz prawidlowo podłaczone do n75

Edytowane przez ciahciah
Opublikowano (edytowane)

założone jest stare N75 z czarną końcówką na takim jeżdżę aktualnie, ale turbo trochę nie doładowuje co widać po logach.
wygląda tak http://romatronic.pl/userdata/gfx/076ad3b9784059f482a52dd7cfb8e7ce.jpg

wężyki mam podłączone w ten sposób
http://s6670.chomikuj.pl/ChomikImage.aspx?e=7PHr1AdK_xED-TNiaiswW8fMxORJ0lQuaWnjAhdmCws0K3g37hdxq0L8IA_pepPfjOalD5wOaH_1a2husMYa4N2zIR7lt7W7LL4yH4dD1vA&pv=2



muszę sprawdzić wężyki przy N18 nie były wymieniane

Edytowane przez maniekaudia4
Opublikowano

i wszystko jasne, wywal ten zaworek bo on się nie nadaje i kup taki jak być powinien...kup nowy bo te zaworki się psują i w używki nie warto się bawić

ma mieć numer 028 906 283

na końcu jest literka ale to już szczegół

Opublikowano (edytowane)

i wszystko jasne, wywal ten zaworek bo on się nie nadaje i kup taki jak być powinien...kup nowy bo te zaworki się psują i w używki nie warto się bawić

ma mieć numer 028 906 283

na końcu jest literka ale to już szczegół

tamte zdjęcie zaworku jest z internetu u siebie numerów nie spisywałem ale wizualnie wygląda tak samo dzisiaj spisze i podam numery

dzięki za pomoc i zainteresowanie

Edytowane przez maniekaudia4
Opublikowano

nie ma potrzeby spr numer po co skoro każdy kto ma choć trochę pojęcia o tym wie że ten zaworek nie ma prawa tam siedzieć, jego numer to 1H0 906 627

Opublikowano (edytowane)

nie ma potrzeby spr numer po co skoro każdy kto ma choć trochę pojęcia o tym wie że ten zaworek nie ma prawa tam siedzieć, jego numer to 1H0 906 627

ok to mam założyć metalowy prostokątny o numerze 028 906 283 w miejsce tego N75

ktoś wcześniej musiał tam grzebać,

Edytowane przez maniekaudia4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...