Tomasz switala 0 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Ja miałem tylko 2 bo amerykańskie wesje mają tylko 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek85 1 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) wyciołeś środek i zaspawłeś? Edytowane 23 Marca 2015 przez sławek85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz switala 0 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Robił mi to koleś co zajmuje się tlumikami wyrzucił wkłady i zamkal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tryc 0 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Panowie odnośnie katalizatorów , mechanik sprawdził lewa stronę ( niby wyciągnął sondę lambdę i sprawdzić ciśnienie , mówił ze jest w normie bo niby są 2 atmosfery czy coś w tym stylu ) prawego kata nie sprawdzał , bo mówił ze już na komputerze by mu wyszło ze jakaś strona jest zapchana. Proponował mi sprawdzić przepływke . Wiec tak tez uczyniłem , pojechałem bo znalazłem taka część na allegro , zamontowałem ale bez zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Jakie ciśnienie po wykręceniu sondy? Cholera następny szaman od siedmiu boleści. Żeby sprawdzić KATALIZATORY trzeba przeprowadzić ich test i to na wkręconych sondach i w dodatku sprawnych inaczej takie mierzenia możesz sobie wsadzić między.. W taki sposób to możesz cały silnik zmienić i będziesz miał dalej objaw. Żeby sprawdzić katy masz wykonać 1. Skasować wszystkie błędy 2. Wyłączyć gaz i na nim nie jeździć przez jakieś kilkadziesiąt km 3, Sprawdzić czy wróciły jakieś błędy - ZAPISAĆ je 4. ZROBIĆ TEST SOND I KATALIZATORÓW (według procedury VAG) a nie jakimś miernikiem ciśnienia zamiast sondy! test oczywiście na benzynie! przez cały proces nie uruchamiasz nawet na chwile gazu Po takim sprawdzeniu będziesz miał pewność czy masz coś nie tak z katami czy są ok. Ale po tylu latach to mało prawdopodobne żeby działały jak nowe Inne sprawdzenia tak jak napisałem wyżej to aa szkoda słów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tryc 0 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 no to chyba jednak musiał być szaman bo mówił ze wkręcał go do 6 tyś i ciśnienie w normie No dobra , dobrze że mówisz... ja tego testu raczej sam nie ogarnę , góra błędy skasuje jak uda mi się ponownie połączyć z VAGiem bo ostatnio u mnie to jakiś totolotek. Póki co błędów nie mam , zrobiłem wczoraj trasę 140 km nic nie wyskoczyło ale jechałem na gazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory87 1188 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 4. ZROBIĆ TEST SOND I KATALIZATORÓW (według procedury VAG) Robero321 proponuje wkleić tu procedurę VAG bo będziesz każdemu z osobna za chwile tłumaczył jak to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 (edytowane) Ja pier*le ciekawe czy de*il też by ci sypnął 5 tysi na drugi silnik jak by Ci rozpieprzyło to ciśnienie głowice lub blok Chyba masz rację zaraz ją wkleję bo nikomu nie chce się poszukać a jest to ładnie opisane jednym forum VW Tu macie to ładnie rozpisane z tego co widze to autor tego wątku rozbudował ten opis o pozostałe grupy ale mniejsza o to To jest TEST KATALIZATORÓW do 1,8 w 3,0 robi się dokładnie tak samo http://forum.vw-passat.pl/threads/129394-Diagnostyka-sond-lambda-i-katalizatora-1-8T Aby przeprowadzić test katów trzeba przeprowadzić najpierw test sond (grupa 34 i 46) Edytowane 24 Marca 2015 przez Robero321 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek85 1 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 a czy będzie różnica jak będzie dwa tłumnilki przelotowe a cztery zamiast katalizatorów chodzi im o dzwiek wydechu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ICM 0 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 (edytowane) Poczytałem sobie dyskusję i dla mnie nic z niej nie wynika. Mam podobny problem (powyżej 3K obrotów zaczyna tracić moment obrotowy - zamiast utrzymać wraz z obrotami maleje i czuć to na przyspieszeniu) ale:- katalizatory są oki- świece i cewki oki - bo wymienione- rozrząd sprawdzany dwa razy- podciśnienia również- kolektory również- moc na hamowni 216KM (to o 4 za mało ale to niewiele)a komputer nie pokazuje żadnych błędów !Różnica polega jedynie na tym, że nie mam silnika ASN a AVK...ma ktoś może jakiś pomysł.... bo mechanicy w ASO już nie bardzo wiedzą co robić.... :-) Edytowane 2 Czerwca 2015 przez ICM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 (edytowane) Wałek w kolektorze sprawdzałeś? To mało prawdopodobny wpływ, ale jakie masz świece założone? Platynowe jednoelektrodowe czy dwuelektrodowe zwykłe? AVK/BGN powinny mieć zamontowane te pierwsze. Jeśli silnik traci moment obrotowy to pojawi się siodło na wykresie mocy... dysponujesz wykresem z hamowni? Edytowane 2 Czerwca 2015 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Jakie masz wartości odchyleń w grupie 93 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się