MASA81 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Panowie dzisiaj zabrałem się za turbinę bo zaczęła się wieszać i wyrzuciłem katalizator. Po skręceniu wszystkiego jazda próbna a tu zonk na czwartym i piątym biegu brak mocy jak bym jechał zwykłym dieslem. Podłączyłem Vag'a i wyskakuje błąd 575 po skasowaniu natychmiast wraca ten sam błąd. Coś źle złożyłem w turbine czy coś z podciśnieniem?
mantix Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 No niestety w afn można żle założyć pierścień i będzie wtedy przeładowywało.
MASA81 Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 No niestety w afn można żle założyć pierścień i będzie wtedy przeładowywało. Co masz na myśli źle założony pierścień? Przed demontażem oznaczylem sobie położenie i górę pierścienia.
Hezen Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Źle założony pierścień będzie powodował przeładowanie przy 3000-3200rpm Tak jak napisał kolega wyżej, w afn'ach były montowane turbiny różniące się nieco geometrią (jeśli ktoś chce mogę podać różnice i fotki) Dobrze złożone turbo: http://images45.fotosik.pl/498/ef386afa418bd3c6.jpg Niepoprawnie złożona: (środek geometrii powinien zostać obrócony tak żeby otwór przy śrubie na torxa był bliżej łączenia turbiny do kolektora wydechowego) http://images39.fotosik.pl/481/8cf844a26fa7cf89med.jpg Na co zwracać uwagę opisałem na tym foto: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e5815594daec19d7.html
mantix Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Zrób log dynamiczny grupy 11 z odpiętym wężykiem od gruszki i będzie zaraz wiadomo czy turbo źle poskładane czy problem leży gdzie indziej
MASA81 Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 czyli w poniedziałek ponowna rozbiórka dzięki panowie. Jeszcze mam takie pytanie czy po wykasowaniu tego błędu na wolnych obrotach znów będzie powracał nie dotykając nawet gazu tzn na wolnych obrotach juz będzie przeładowywała turbina?
Hezen Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Na wolnych obrotach nie będzie przeładowywać. Źle założony pierścień powoduje że przy wysokich obrotach łopatki nie potrafią się odpowiednio domknąć żeby wirnik turbiny spowolnił aby nie spowodować przeładowania Przed zabraniem sie ponownie za turbinę zrób log o który Cie prosi mantix.
mantix Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Ten błąd objawia się trybem awaryjnym. Z trybu awaryjnego wychodzisz gasząc motor i odpalając na nowo, jednakże sam błąd 0575 musisz wykasować vagiem, ale czy on jest skasowany czy nie to żadnego znaczenia nie ma
MASA81 Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Opublikowano 22 Lutego 2015 właśnie że u mnie po wykasowaniu tego błędu na wolnych obrotach błąd natychmiast powraca a nie po jeździe tak jakby na wolnych obrotach już przeładowywała.
mantix Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) Masz podłączony N75? Sztanga w BS 011 pracuje? U Ciebie nie obsługuje BS 011, teraz zauważyłem , że masz 96 Edytowane 22 Lutego 2015 przez mantix
MASA81 Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Opublikowano 22 Lutego 2015 jak wszedłem 011 bs pokazało error
mantix Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Jak odpalasz auto niech druga osoba zobaczy czy grucha wciąga sztangę
MASA81 Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Opublikowano 22 Lutego 2015 ok jutro się tym zajmę. Bardzo dziękuję za wszystkie rady.
maciucha512 Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Po złożeniu turbo, kiedy masz je jeszcze w rękach, trzeba sprawdzić jak chodzi ramię od łopatek (to, do którego podłączona jest grucha). Ramię to powinno chodzić leciuteńko jak zefirek. Pomijając błędnie złożone turbo sprawdź czy nie przeoczyłeś czegoś przy składaniu wozu - węże podciśnienia, może przy N75, może przy filtrze powietrza.
MASA81 Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Opublikowano 23 Lutego 2015 Problem rozwiązany wyskoczył wężyk od podciśnienia przy N75 mam tylko pytanie dlaczego w vag'u w bloku pomiarowym 011 nie mogę zrobić testu sztangi turbiny?
tulipan 1310 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 z tego co wiem to nie można sie pomylić z ta turbina ,bo inaczej sie jej nie złoży
MASA81 Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Opublikowano 23 Lutego 2015 tym bardziej że wszystkomiałem oznaczone co gdzie przychodzi a w środku jest ten wodzik i boleć wiec by się nie zeszła ale problem rozwiązany wiec się ciesze że nie musiałem jej drug raz wyciągać.
Hezen Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Dobrze ze okazała się błachostka do której doszedłeś Sterowniki ecu przedliftem nie obsługiwały bs 011. Ja mam przedlifta z konca 96, chyba przejscie na lift bo po częsci w chromie i mój ecu obsługuje bs 011. Albo ktoś kiedyś wymienił ecu na nowsze? Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 23 Lutego 2015 przez Hezen
mantix Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 z tego co wiem to nie można sie pomylić z ta turbina ,bo inaczej sie jej nie złoży Z tą akurat się można, wszystko się złoży, sztanga będzie pracować, tyle że nawet jak wężyk od gruszki odepniesz będzie będzie przeładowywała. Zobacz sobie kilka postów w górę, kolega Hezen pokazał co można namącić, jak się nie poznaczy.
MASA81 Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Opublikowano 23 Lutego 2015 można się pomylić ale wtedy flansze od strony gorącej i zimnej były by przedstawione względem siebie i ten błąd od razu by wyszedł przy montażu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się