Skocz do zawartości
IGNOROWANY

nierówna praca silnika AJM


marcin9962

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, próbuję się uporać z tym problemem od dłuższego czasu ale bez skutków... otóż to objawy są takie że podczas jazdy na pierwszym biegu z obrotami w zakresie 1100-1300 w korku czuć jak auto się całe telepie przód i tył jak by silnik nie wiem dostawał za mało paliwa... podczas rozpędzania auto tak szarpie do przodu i do tyłu że ze strachu trzeba odpuścić gaz bo się jechać nie da... podczas mocnego zrywu silnik pracuje bardzo nie równo jak by na 2-3 cylindrach, kopci i się uspokaja i zaczyna normalnie pracować nie mam pojęcia co się może dziać, zero błędów i auto w ogóle nie kopci podczas przyśpieszania czy zimny czy ciepły nic. przebieg 255 tyś. oto filmik który znalazłem na YT w którym jest pokazany po części mój problem tylko że mi auto jeszcze nie zgasło aczkolwiek nie wiele brakowało bo strasznie go dławiło... https://www.youtube.com/watch?v=PrNn31SOsps drugi filmik pokazuję moje obroty jak falują na biegu jałowym https://www.youtube.com/watch?v=FcWWvzkrAcA

dziękuję i pozdrawiam i liczę że ktoś mi pomoże... ;)

Edytowane przez marcin9962
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam nastawnik albo wykończoną pompę.

Podepnij vaga sprawdź kąt wtrysku oraz dawkę.

Podczas falowania obrotów sprawdź czy dawka i napięcie na nastawniku mocno skacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam nastawnik albo wykończoną pompę.

Podepnij vaga sprawdź kąt wtrysku oraz dawkę.

Podczas falowania obrotów sprawdź czy dawka i napięcie na nastawniku mocno skacze.

w AJMie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój błąd, myślałem że masz 1Z po prostu nie spojrzałem w opis profilu.

Sprawdź korekty na pompkach oraz bipy

Logujesz Engine - Measuring Block (08)- korekcje pompek (011)/ bipy (023)

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr paliwa został wymieniony i to parę razy w ciągu roku i dalej nic... czytałem kiedyś jeszcze że EGR, ale ja EGR-u już nie mam prosta rurka, smok w baku, nie wiem będę musiał na niego zobaczyć i to zrobie dziś czy czasami nie jest brudny... wydechu nie posiadam, prosta rura, kata też wywaliłem. przepływomierz nowy tak w razie " W " jak by tamten był szczelony ale też nic, wężyki podciśnienia też są nowe, turbina od AWX... to się nie dzieje zawsze co najgorsze z tym szarpaniem podczas przyśpieszania... porobiłem parę logów jak kolega " Hezen " pisał

https://www.dropbox.com/s/ggqjvcfw0wzd46b/2015-02-22%2008.39.27.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/595flh7ryxnjtt0/2015-02-22%2008.39.40.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/a3djpzl63lsxg5j/2015-02-22%2008.40.48.jpg?dl=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

przeczyść styki na listwie zasilającej pompki musisz zdjąć pokrywę zaworów i tam się ta listwa znajduje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo czyszczenie styków nie pomoże, trzeba rozebrać wtyczki i podoginać konektory, ale z czuciem :) .

Jeżeli to jest w ogóle przyczyną, trzeba by zmierzyć też ciśnienie paliwa na tandem pompie w czasie jazdy ( po prostu podpiąć manometr do króćca pomiarowego pompy, przymocować do szyby i pojeździć ).

Spróbował bym też na początek wymienić uszczelniacze pompo wtrysków, jak są zużyte, to nie takie cuda potrafią się dziać :decayed:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...