rodosbwa Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Audi a5 3.0tdi Z wyposazenia:-quattro- 6 biegow manual-czarna skora- bi-xenon-navi mmi-felgi 18-lusterka el skladne podgrzewane sterowane asferyczne-luterko fotochromatyczne-podgrzewane fotele , el sterowane-3 strefowa klima- pakiet oświetlenie- oświetlenie coming/leaving home-kierownica wielofunkcyjna-tempomat-czujnik deszczu-czujnik zmierzchu-el szybymocowania isofix itp itd to juz drobiazgi .... W aucie wyciety dpf zrobiony program na 306km i 639nm( poki co po roku czasu i 40tys km po programie tylko dwumasa odmowila posluszczenstwa:) pomalowany griil na czarno zmienione lampy z tylu na poliftowe plus ledowe na tablie rejstracyjna wsadzone kola 20 cali jeszcze za 2 tygodnie maja przyjsc sprezyny obnizajce -20mm bo siedzi jak koza:D tarcze zimmermann sport klocki ferodo ds performance 4044 jakos tam hamuja... Pewnie o paru rzeczach zapomnialem ale jak cos to edytuje jak sie przypomni:D Pare fotek
peter22 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Trochę mało zdjec , ale moc konkretna
jedrekx Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 znajome auto z innego forum.. piękne, jak każde A5
marcinch001 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Super fura . Wrzuć więcej zdjęć .
miron78 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 co to są za kratki w przednim zderzaku ? MAsz całego przodu tak centralnie ?
rodosbwa Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) znajome auto z innego forum.. piękne, jak każde A5 A jak z grzecznosci nie zaprzecze:D Super fura . Wrzuć więcej zdjęć . Jak tylko wloze sprezyny obnizajce umyje i nawoskuje auto to zrobie porzadna sesje i wrzuce fotki tylko tutaj jest maly problem eibach czy h&r eibach podobno jest bardziej miekki ale paru chlopakow mialo negatywne opinie ze krzywo siadl inni ze w ogole a znowu h&r podobno twardy i to bardzo a na 20 calach komfort juz mi spadl i boje sie ze jak wsadze h&r to bede plakal Moze ktos was doradzi cos na temat sprezyn obnizajacych chce zejsc docelowo -20mm bo patrzec nie moge na tego "a5 allroad" co to są za kratki w przednim zderzaku ? MAsz całego przodu tak centralnie ? mam tylko takie zdjecie przodu na zimowych felgach ale niebawem bede mala sesje robil to wrzuce foto z przodu ze bedzie widac wszystko:) Tak jeszcze na koniec ciekawostka jak wiadomo mocy nigdy ze wiele:D To co jest juz brakuje wiec na lato lekkie mody chce wrzucic wydech supersprinta + icka i dolot bo tam juz jest cieplo i finalnie wskoczyc na 340km+ nie wiem jak z nm tutaj cos pomyslimy zeby lekki zapas zostawic bo juz 2 raz sprzegla docisku i dwumasy nie chce robic:D Chociaz po duzej czesci sam sie przyczynilem bo mieszkam w gorach i jak snieg spadl to Q trzeba bylo wykorzystac i troche sprzeglo dostalo po pupie Edytowane 24 Lutego 2015 przez rodosbwa
jedrekx Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 co to są za kratki w przednim zderzaku ? Mirek, to są kratki od zwykłego zderzaka
slavko87 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Jaki koszt dwumasy? Po wyżuceniu dpf nie wali dymen? Plany na 340 ambitne,rób będę miał na kim się wzorować bo też mi mało :-D
rodosbwa Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) Jaki koszt dwumasy? Po wyżuceniu dpf nie wali dymen? Plany na 340 ambitne,rób będę miał na kim się wzorować bo też mi mało :-D Bralem komplet luka tak jak w ori jest sprzeglo dwumasa i docisk 3.5tys plus 500 zl robocizna to razem 4k wiec tragedia nie ma:)...Z dpfem to byla inna historia jak kupilem auto1.5 roku temu dpf sie wypalal co 150-200km co mnie doprowadzalo do goraczki na poczatku kazali mi wyczyscic tak zrobilismy nic sie nie zmienilo pozniej wymienilem czujnik roznicy cisnen to samo jak na starym i kazalem go wywalic(dpf) i wtedy troche kopcil pojechalem do aligatora na program gdzie juz mialem ponad 280km a poprzedni wlascicel ukryl to i nic nie mowil ze jest program zrobiony i na dodatek zle zrobiony bo kopcil i po programie u aligatora nie dosc ze moc poszla wyzej to jeszcze przestal kopcic i okazalo sie ze wywalielm dobrego dpfa a wypalal sie tak czesto bo tak zrobiony byl program ale i tak sie ciesze bo duzo jezdze po miescie i ktrotkie odciniki wiec jest spokoj na postoju jak krece do 3.5tys nic a nic dymu pozniej jak podczas jazdy lecisz do 4.2tys obrotow to lekko pojdzie dym tak samo jak na tym filmiku apropo wlasnie ten sam wydech chce wsadzic moim zdaniem najlepszy Co do mocy to troche sie obawiam bo ile by nie bylo z czasem zawsze bedzie malo:D Ale wszystko dlatego ze kolega mnei przewiozl a7 3.0 biturbo po programie na 399km i 800nm i sie rozchorowalem:D Edytowane 24 Lutego 2015 przez rodosbwa
marcinch001 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 znajome auto z innego forum.. piękne, jak każde A5 A jak z grzecznosci nie zaprzecze:D Super fura . Wrzuć więcej zdjęć . Jak tylko wloze sprezyny obnizajce umyje i nawoskuje auto to zrobie porzadna sesje i wrzuce fotki tylko tutaj jest maly problem eibach czy h&r eibach podobno jest bardziej miekki ale paru chlopakow mialo negatywne opinie ze krzywo siadl inni ze w ogole a znowu h&r podobno twardy i to bardzo a na 20 calach komfort juz mi spadl i boje sie ze jak wsadze h&r to bede plakal Moze ktos was doradzi cos na temat sprezyn obnizajacych chce zejsc docelowo -20mm bo patrzec nie moge na tego "a5 allroad" co to są za kratki w przednim zderzaku ? MAsz całego przodu tak centralnie ? mam tylko takie zdjecie przodu na zimowych felgach ale niebawem bede mala sesje robil to wrzuce foto z przodu ze bedzie widac wszystko:) Tak jeszcze na koniec ciekawostka jak wiadomo mocy nigdy ze wiele:D To co jest juz brakuje wiec na lato lekkie mody chce wrzucic wydech supersprinta + icka i dolot bo tam juz jest cieplo i finalnie wskoczyc na 340km+ nie wiem jak z nm tutaj cos pomyslimy zeby lekki zapas zostawic bo juz 2 raz sprzegla docisku i dwumasy nie chce robic:D Chociaz po duzej czesci sam sie przyczynilem bo mieszkam w gorach i jak snieg spadl to Q trzeba bylo wykorzystac i troche sprzeglo dostalo po pupie Kolego twardość zależy od amorka a mniej od sprężyny .
miron78 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 ale pięknie potrafi mruczeć taki dieselek
slavko87 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Jaki koszt dwumasy? Po wyżuceniu dpf nie wali dymen? Plany na 340 ambitne,rób będę miał na kim się wzorować bo też mi mało :-DBralem komplet luka tak jak w ori jest sprzeglo dwumasa i docisk 3.5tys plus 500 zl robocizna to razem 4k wiec tragedia nie ma:)...Z dpfem to byla inna historia jak kupilem auto1.5 roku temu dpf sie wypalal co 150-200km co mnie doprowadzalo do goraczki na poczatku kazali mi wyczyscic tak zrobilismy nic sie nie zmienilo pozniej wymienilem czujnik roznicy cisnen to samo jak na starym i kazalem go wywalic(dpf) i wtedy troche kopcil pojechalem do aligatora na program gdzie juz mialem ponad 280km a poprzedni wlascicel ukryl to i nic nie mowil ze jest program zrobiony i na dodatek zle zrobiony bo kopcil i po programie u aligatora nie dosc ze moc poszla wyzej to jeszcze przestal kopcic i okazalo sie ze wywalielm dobrego dpfa a wypalal sie tak czesto bo tak zrobiony byl program ale i tak sie ciesze bo duzo jezdze po miescie i ktrotkie odciniki wiec jest spokoj na postoju jak krece do 3.5tys nic a nic dymu pozniej jak podczas jazdy lecisz do 4.2tys obrotow to lekko pojdzie dym tak samo jak na tym filmiku apropo wlasnie ten sam wydech chce wsadzic moim zdaniem najlepszy Co do mocy to troche sie obawiam bo ile by nie bylo z czasem zawsze bedzie malo:D Ale wszystko dlatego ze kolega mnei przewiozl a7 3.0 biturbo po programie na 399km i 800nm i sie rozchorowalem:D czyli z tego co rozumiem to można zrobić sofa z dpfem tak jak Ty miałeś 280ps? Mi koleś mówił ze na dpf 260 max a po wywaleniu dpf okolice 290, co do tłumika kox,coś podobnego widziałem w Niemczech,koszt 500eu tylko ze to nie był tłumik,jak znajde zapodam link
s3marek Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Jaki koszt dwumasy? Po wyżuceniu dpf nie wali dymen? Plany na 340 ambitne,rób będę miał na kim się wzorować bo też mi mało :-DBralem komplet luka tak jak w ori jest sprzeglo dwumasa i docisk 3.5tys plus 500 zl robocizna to razem 4k wiec tragedia nie ma:)...Z dpfem to byla inna historia jak kupilem auto1.5 roku temu dpf sie wypalal co 150-200km co mnie doprowadzalo do goraczki na poczatku kazali mi wyczyscic tak zrobilismy nic sie nie zmienilo pozniej wymienilem czujnik roznicy cisnen to samo jak na starym i kazalem go wywalic(dpf) i wtedy troche kopcil pojechalem do aligatora na program gdzie juz mialem ponad 280km a poprzedni wlascicel ukryl to i nic nie mowil ze jest program zrobiony i na dodatek zle zrobiony bo kopcil i po programie u aligatora nie dosc ze moc poszla wyzej to jeszcze przestal kopcic i okazalo sie ze wywalielm dobrego dpfa a wypalal sie tak czesto bo tak zrobiony byl program ale i tak sie ciesze bo duzo jezdze po miescie i ktrotkie odciniki wiec jest spokoj na postoju jak krece do 3.5tys nic a nic dymu pozniej jak podczas jazdy lecisz do 4.2tys obrotow to lekko pojdzie dym tak samo jak na tym filmiku apropo wlasnie ten sam wydech chce wsadzic moim zdaniem najlepszy Co do mocy to troche sie obawiam bo ile by nie bylo z czasem zawsze bedzie malo:D Ale wszystko dlatego ze kolega mnei przewiozl a7 3.0 biturbo po programie na 399km i 800nm i sie rozchorowalem:Dczyli z tego co rozumiem to można zrobić sofa z dpfem tak jak Ty miałeś 280ps? Mi koleś mówił ze na dpf 260 max a po wywaleniu dpf okolice 290, co do tłumika kox,coś podobnego widziałem w Niemczech,koszt 500eu tylko ze to nie był tłumik,jak znajde zapodam link U ciebie w A6 nie zrobisz takiej mocy jak w A5 tym samym kosztem. Masz inny silnik trochę
slavko87 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Jak możesz napisz na pw cos więcej jeśli wiesz jakim kosztem mogę podnieść moc itp
s3marek Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Szczerze to się aż tak na tym nie znam. U mnie w A6 po sofcie w MR Motors mam 310/620NM. Ale silnik ma nalatane 85tysięcy. U ciebie jest inny silnik bo masz 2007r. A to jeszcze przedlift jest. Musisz popytać tych co W przedliftach coś dłubali ewentualnie w B7.
rodosbwa Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Opublikowano 25 Lutego 2015 Jaki koszt dwumasy? Po wyżuceniu dpf nie wali dymen? Plany na 340 ambitne,rób będę miał na kim się wzorować bo też mi mało :-DBralem komplet luka tak jak w ori jest sprzeglo dwumasa i docisk 3.5tys plus 500 zl robocizna to razem 4k wiec tragedia nie ma:)...Z dpfem to byla inna historia jak kupilem auto1.5 roku temu dpf sie wypalal co 150-200km co mnie doprowadzalo do goraczki na poczatku kazali mi wyczyscic tak zrobilismy nic sie nie zmienilo pozniej wymienilem czujnik roznicy cisnen to samo jak na starym i kazalem go wywalic(dpf) i wtedy troche kopcil pojechalem do aligatora na program gdzie juz mialem ponad 280km a poprzedni wlascicel ukryl to i nic nie mowil ze jest program zrobiony i na dodatek zle zrobiony bo kopcil i po programie u aligatora nie dosc ze moc poszla wyzej to jeszcze przestal kopcic i okazalo sie ze wywalielm dobrego dpfa a wypalal sie tak czesto bo tak zrobiony byl program ale i tak sie ciesze bo duzo jezdze po miescie i ktrotkie odciniki wiec jest spokoj na postoju jak krece do 3.5tys nic a nic dymu pozniej jak podczas jazdy lecisz do 4.2tys obrotow to lekko pojdzie dym tak samo jak na tym filmiku apropo wlasnie ten sam wydech chce wsadzic moim zdaniem najlepszy Co do mocy to troche sie obawiam bo ile by nie bylo z czasem zawsze bedzie malo:D Ale wszystko dlatego ze kolega mnei przewiozl a7 3.0 biturbo po programie na 399km i 800nm i sie rozchorowalem:Dczyli z tego co rozumiem to można zrobić sofa z dpfem tak jak Ty miałeś 280ps? Mi koleś mówił ze na dpf 260 max a po wywaleniu dpf okolice 290, co do tłumika kox,coś podobnego widziałem w Niemczech,koszt 500eu tylko ze to nie był tłumik,jak znajde zapodam link Z filtrem dpf mozesz podnoscic moc do 350km i nic nie ma prawa sie stac bynajmniej w a5 od poczatku produkcji mam 3 kolegow i duzo osob na forum a5 maja po 330km i dpf nie ruszany powyzej 350km trzeba wywalac :)za 500 euro to moze sam koncowy dorwiesz bo caly kompletny wydech supersprinta to cos kolo 10k ja chce wsadzic catback bo efekt bedzie praktycznie identyczny a kwotowo dostalem wycene 6.5k zl razem z montazem Jak możesz napisz na pw cos więcej jeśli wiesz jakim kosztem mogę podnieść moc itp Najtanszym sposobem i najbardziej efektywnym jest program placisz kolo 2 tys a masz min +50km i 100nm pozniej juz koszta wzrastaja bo stage 2 to juz dochodzi Icek koszt kolo 2tys a przyrost kolo 15 km w tym czesto odrazu trzeba robic dolot bo ja juz przy 306km mam wysokie temperatury jezeli chcesz dalej moc zwiekszac to stage 3 dochodzi wydech koszt zalezy gdzie ale srednio 5 tys w mg krzycza i przyrost kolo 10 km dalej to juz wysokie kwoty a przyrosty niezbyt duze:) Takze jak kto woli ...Co do firm polecam dynosoft jezeli chodzi o diesle jest mistrzem:)
rodosbwa Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Opublikowano 5 Marca 2015 Aktualne fotki (felgi zmienily kolor) w przyszylym tyg zakladam sprezyny -20mm eibacha plus dystanse przod 15mm tyl 20 mm poki co wyglada tak
ParasoleK Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Piękna jest Alumy wydają się większe niż 18 cali jaki profil opony?35mm? Edytowane 5 Marca 2015 przez ParasoleK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się