gangs Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Witam serdecznie. 3 tygodnie temu po przejechaniu 130 km moja audiczka wpadła w tryb awaryjny, zatrzymałem się zajrzałem pod maskę ale wszystko było chyba ok.(żadnych błedów w fisie, Do dzisiejszego dnia nie podpinałem auta pod kompa), wyłączyłem silnik i ku mojemu zdziwieniu po panownym odpaleniu auto chodziło tak jak trzeba moc taka sama, zbierał się tak jak trzeba.. Po tygodniu problem znowu wrócił, tryb awaryjny włączał się przy nagrzanym silniku, na zimnym wszystko grało. Obecnie jak auto nie jest używane dzień,dwa to po odpaleniu z rury wydechowej wydobywa się biały dym (trwa to kilkanaście minut, gdy silnik się rozgrzeje to dymienie znika) rownież zauważyłem że teraz to auto nawet przy zimnym silniku nie ma takiej mocy jak miało wcześiej tzn na zimnym silniku mozna go wykrecic do max obrotow ale rozpędza się jak muł. Gdy jechałem z koleżankami ostatnio 3 osoby w aucie, to nawet na zimnym silniku gdy wjezdzalem pod górkę auto odrazu przechodziło w stan awaryjny tracąc moc. Aha i wczoraj rozgrzałem silnik, otworzyłem maskę i pod maską poniżej akumulatora słychać wyraźne syczenie ( bardziej takie cykanie jakby Ktoś wlączał spreżarke i zaraz ją wyłączał). Najpierw chciałbym zaczerpnąć waszych rad/opini nim zacznę wydawać hajs na naprawy. Dodam że obecnie mieszkam w Rzeszowie może ktoś z was mógłby na to zerknąć ? Z góry dziekuje i czekam na wasze wypowiedzi.
lukasz92 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 moze jakas rura turboalbo rura intercoolera?sprawdz sam to
lukaszooo Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Pewnie dziura w dolocie, ściągnij rurę od filtra wsadź w nią pistolet od sprężarki uszczelnij szmata i będziesz słyszał czy gdzies ucieka powietrze. jeśli jest szczelne to wstaw logi 11 BS i 11 dynamicznie zobaczymy czy kierownice pracują.
gangs Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Opublikowano 25 Lutego 2015 Pewnie dziura w dolocie, ściągnij rurę od filtra wsadź w nią pistolet od sprężarki uszczelnij szmata i będziesz słyszał czy gdzies ucieka powietrze. jeśli jest szczelne to wstaw logi 11 BS i 11 dynamicznie zobaczymy czy kierownice pracują. Panowie ja jestem zielony jeśli chodzi o te sprawy.. jak mam się dostać do filtra ??
lukaszooo Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Jeśli masz jakiś podstawowy sprzęt to mogę ci po chlopsku wytłumaczyć jak to sprawdzić, pisz na pw.
Patryk41 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 posprawdzaj wszystkie opaski na dolocie filtr-turbina i turbina- interculer i koletror
gangs Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Opublikowano 26 Lutego 2015 Panowie byłem dzisiaj w warsztacie Podłączyli kompa i wyszło na to że sprawdził tylko wtryski(wtryski sa tak jak powinno) i pompa vakum jest do wymiany, hamulce mi zaczeły bardzo słabo brać, żeby hamowało trzeba użyć naprawdę dużo siły.... Gość niby powiedział że vacum powoduje brak cisnienia w turbo i brak hamulcow.. Aleee..Dzisiaj wracając z warsztatu dałem opór na 3 biegu i ku mojemu zdziwieniu auto się zebrało tak jak powinno. Dodam że to auto zostało kupione od kumpla który zrobił sobie bloww off czy jak to się nazywa, syczenie przy zmianie biegów. Wstrzymać się z wymiana vacum czy pojsc do innego mechanika i niech sprawdza weżyki od tubo wszystkie ???
lukaszooo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 bloww off w dieslu to glupota i tworzenie turbo dziury.
gangs Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Opublikowano 27 Lutego 2015 Problem rozwiązany. Wymieniłem wężyki od turbo i auto odzyskało życie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się