zelek87711 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Witam mam mały problem w A4 B6 1,8t 163hp mianowicie po nagrzaniu się auta do 90 stopni zamiast obroty być 900 wskakują na 1000-1100 dodatkowo zapalił się check.Podpięty został pod kompa i wyskoczyły błędy : moduł kontroli jałowej RPM wyższe niż spodziewane ale to wiadomo spowodowane podwyższonymi obrotami natomiast drugi to rzad cylindrów 1, adaptacja mieszanki system za ubogi. Powiedzcie mi czym to może być spowodowane gdzie i czego mam szukać z góry wielkie dzięki dodam tylko ze ostatnio coś często mam wrażenie ze śmierdzi benzyna w środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roboform550 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Zasadnicze pytanie.... problem masz z benzyną takze co twój temat robi w dziale LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qenedi Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Zasadnicze pytanie.... problem masz z benzyną takze co twój temat robi w dziale LPG? miałem takie błędy i po wielu godzinach na forum kupiłem zawór odmy (40zł w serwisie ) wymiana 10 minut na parkingu i objawy znikneły mechanicy stawiali na sondę i przepływkę , zaworek jest pod kolektorem ssącym w trójniku odmy sprawdz to , wymontuj zobacz czy klapka nie jest urwana, powinna być zamknięta i puszczac tylko w jedną stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Sprawdzić szczelność i będzie wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się