tomiqu Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Jako , że miałem problem z właściwym wskazaniem poziomu paliwa na zegarach ( znacznie zaniżał ilość paliwa ) postanowiłem dobrać się do czujnika poziomu paliwa w baku. Podczas zdejmowania przewodu paliwa z czujnika w jednej z rurek ( w moim czujniku jedna jest plastikowa , druga metalowa ) ułamałem plastikową końcówkę. Nie mogąc dostać identycznej kupiłem podobną z passata b5 która ma dwie metalowe rurki na węże paliwa. Nie pasuje jedynie wtyczka, bo w moim jest okrągła, a z passata jest podłużna. I teraz pytanie, czy po przerobieniu wtyczki ten czujnik z passata będzie grał z moimi zegarami? Dodam, że zegary mam z VDO i ten czujnik z passata też jest VDO.
lukaszooo Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 zrób szybki test podepnij na krótko i zobaczy czy przy ruszaniu pływakiem wskaznik bedzie sie poruszał, pamietaj ze czujnik nie bedzie chodził tak jak machasz pływakiem poniewaz po drodze sa oporniki które niwelują pływanie paliwa podczas jazdy, reakcja bedzie ze sporym opoznieniem
tomiqu Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Opublikowano 3 Marca 2015 (edytowane) Dzięki za sugestie, wszystko zagrało jak należy, po przerobieniu wtyczki wskaźnik paliwa ożył i po wstępnej obserwacji pokazuje taką ilość paliwa jaka jest w baku Taka mała rzecz, a cieszy... Ponoć czasami problem tkwi też w elektronice zegarów, tzw. zimne luty. U mnie problem był w płytce elektronicznej pływaka, ścieżka była już mocno wyrobiona i nie stykało. Niestety moja radość była przedwczesna, wskaźnik paliwa stoi w miejscu i nieważne ile jest paliwa w baku to pokazuje tylko jeden poziom paliwa, lekko powyżej połowy. Zegary mam jednak UK-NSI a nie VDo jak pisałem wcześniej, a czujnik jest z VDO , czy to może być przyczyną , że nie działa? Edytowane 3 Marca 2015 przez tomiqu
brodnica77 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) I jak tam zmagania z pływakiem, też mi nie działa w audi i chciałem założyć od Passata. Daj znać czy coś wykombinowałeś. Pozdrawiam. Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez brodnica77
tomiqu Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Na razie dałem sobie spokój. Nie denerwuje mnie to aż tak jak wcześniej, gdzie przejechało się 200-300 km po zatankowaniu do pełna i zapalała się rezerwa. Teraz wskazówka stoi w miejscu, rezerwa się nie zapala. Po zatankowaniu do pełna zeruję licznik i jeżdże 800-1000 km i znowu tankuję do pełna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się