toman Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Witam. Niedawno sprawdziłem logi, bo miałem wrażenie, że auto osłabło i okazało się, że maks. przepływ jaki miałem, to 110g/s, a doładowanie ledwie i tylko na chwilę 0,5 Bara.Zacząłem sprawdzać przewody (na razie bez kompresora, bo nie miałem jak) i syczało przy wejściu do serwa. Okazało się też, że DV wcale nie trzymał, więc założyłem w pełni sprawny 710N. Zrobiłem logi i jest tylko minimalna poprawa.. Zerknijcie i pomóżcie odzyskać serię http://vaglog.pl/log_205745.htmljakie logi zrobić jeszcze? Dzisiaj mam tylko 002+115, bo padł mi lapek. Edytowane 8 Kwietnia 2015 przez toman
toman Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Opublikowano 26 Lutego 2015 wrzucam następne logi: Grupa 118, 020: http://vaglog.pl/log_205806.html Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_205807.html Grupa 002, 115: http://vaglog.pl/log_205808.html Grupa 002, 118, 114: http://vaglog.pl/log_205809.html
Łukasz13 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Przepływka troche zaniża reszta wygląda w porządku.
toman Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Opublikowano 26 Lutego 2015 A czy turbo nie powinno dawać lepszego doładowania? Nawet w passacie 1.8t awt brejdaka osiąga te 0.6 Bara i wraz ze wzrastaniem obrotów nie spada tak szybko.. Po podmiance przepływomierza może wzrosnąć doladowanie czy tego się nie czepiać?
Łukasz13 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Ciśnienie zadane pokrywa się z actualnym więc nie ma co kombinowac, będzie cieplej turbo załaduje więcej Edytowane 26 Lutego 2015 przez ?ukasz13
toman Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) W międzyczasie padła mi przepływka - mam już nowego Boscha i zrobiłem logi: Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_212192.html Grupa 002, 115: http://vaglog.pl/log_212193.html Do wzorcowych 120 g/s nadal brakuje, chociaż jest o kilka gram lepiej niż w logach z pierwszego posta.. Przeglądałem logi z innych 1.8T i wydaje mi się, że u mnie jest coś jednak nie tak, bo turbo ledwie złapie w peaku 0,55 przy 2300 obr/min i zaraz spada poniżej 0,5 i utrzymuje się raczej w granicach 0,4, przy 4200 obr/min mam 0,41 bara. Dla porównania brejdaka passat AWT doładowanie ~0,6 bara trzyma przy ~4000 obr/min gdzie ja wtedy mam 0,41 bara.. log Passka: Passat AWT Grupa 002, 115: http://vaglog.pl/log_212194.html Czy może to być spowodowane zapchanym katalizatorem - o ile jest to realne? to dziwne, ale o ile dobrze pamiętam odpisałeś coś Łukasz13 i po poście ani śladu.. a w czym szukałbyś przyczyny zaniżenia na przepływce? Ostatnio słyszałem, że ktoś kupił kilka nowych boschów i każdy wskazywał inaczej.. Edytowane 8 Kwietnia 2015 przez toman
ksio87 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 a w czym szukałbyś przyczyny zaniżenia na przepływce? Ostatnio słyszałem, że ktoś kupił kilka nowych boschów i każdy wskazywał inaczej Witaj, jakies pol roku temu zmienialem u siebie przeplywomierz, bo przeplyw wynosil ok 100g/s. Zanim kupilem nowy podmienilem na ori z drugiego 1.8T aum i po zlogowaniu przeplywy siegaly 163g/s (auto mam po programie). Od razu kupilem nowa przeplywke Boscha, zlogowalem auto i przeplyw wyniosl 151g/s. Ostatnio znow logowalem auto i przeplyw nadal w granicach 150g/s. Przy zakupie przeplywki zwrocilem stara i zwrocili mi 70zl, wiec zapewne zostala oddana do regeneracji. Takze te nowe Bosche za ok 430zl to sa regenerowane i dlatego wskazuja nizsze przeplywy niz ori z pierwszego montarzu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się