Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana ECU; dopasowanie do auta


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Czy któryś z Kolegów orientuje się jak wygląda podmiana ECU w silniku AKE? Nie wiem czy w grę wchodzi adaptacja immo czy jakieś przyuczanie do pompy wtryskowej/pozostałej elektroniki. Komputery mają to samo oznaczenie.

Opublikowano

dlaczego chcesz zmieniac sterownik???

Opublikowano

miałem na oku ecu po tuningu mtm za małe pieniądze

Opublikowano

witam,mam prośbę kogoś biegłego w temacie,

w roku 2000 były wypuszczane B5 2.5 tdi v6 z ecu z czterema kostkami oraz nowsze z dwoma dużymi kostkami,

auto mam na starym rozwiązaniu ,natomiast trafiła mi się wiązka z komputerem na nowych kostkach,

wiązka różni się jednym lub dwoma kablami i nie wiem czy to jest przyczyną że nie mogę go odpalić,

pojawia się błąd komunikacji z pompą wtryskową,mruga spiralka na tacho,

i najpewniej jest problem z immo,-

do licznika mam pin a do tego nowego ecu wyskakuje niedożeczny pin 65535,

mam zrzuty ekranu z eeproma ecu

ma ktoś pomysł lub może ktoś już to przerabiał,

bo z B5 to było dużo wersji i tam strasznie to namieszane jest ,były przedlifty ,półlifty,ostatnie wypusty pełny lift i zaraz się okaże że jeszcze ćwierćlifty

pozdrawia,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...