majkel_majki Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Witam. Czy któryś z Kolegów orientuje się jak wygląda podmiana ECU w silniku AKE? Nie wiem czy w grę wchodzi adaptacja immo czy jakieś przyuczanie do pompy wtryskowej/pozostałej elektroniki. Komputery mają to samo oznaczenie.
ogienkorwa Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Silniki 2,5 TDi V6. Przegląd wszystkich odmian i typów.http://a6forum.pl/silniki-2-5-tdi-v6-przeglad-wszystkich-odmian-i-typow-t43.html zrodlo: Piotruś ^^
kudalty66 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 dlaczego chcesz zmieniac sterownik???
majkel_majki Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2015 miałem na oku ecu po tuningu mtm za małe pieniądze
Norbert_lux Opublikowano 26 Czerwca 2019 Opublikowano 26 Czerwca 2019 witam,mam prośbę kogoś biegłego w temacie, w roku 2000 były wypuszczane B5 2.5 tdi v6 z ecu z czterema kostkami oraz nowsze z dwoma dużymi kostkami, auto mam na starym rozwiązaniu ,natomiast trafiła mi się wiązka z komputerem na nowych kostkach, wiązka różni się jednym lub dwoma kablami i nie wiem czy to jest przyczyną że nie mogę go odpalić, pojawia się błąd komunikacji z pompą wtryskową,mruga spiralka na tacho, i najpewniej jest problem z immo,- do licznika mam pin a do tego nowego ecu wyskakuje niedożeczny pin 65535, mam zrzuty ekranu z eeproma ecu ma ktoś pomysł lub może ktoś już to przerabiał, bo z B5 to było dużo wersji i tam strasznie to namieszane jest ,były przedlifty ,półlifty,ostatnie wypusty pełny lift i zaraz się okaże że jeszcze ćwierćlifty pozdrawia,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się