prezes4reral Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Posiadam Audi 1.9 tdi 2003rok 130koni silnik AVF. na budziki 269 000, nie krecone. Pól roku temu dałem pompowtryski do polecanej przez niektóre osoby firmy regenerującej .Do tego czasu w aucie wymieniłem tez sporo rzeczy. Pompowtryski po regeneracji cały czas sprawiały mi rózne problemy. Dwa razy na różnych pompkach miałem problem z cewkami -wypadanie zaplonow - (cewki odkleiły sie ) , dodam iż wcześniej przed regeneracja czegoś takiego nie miałem. Do tego, raz 1 pompka zaczęła mi lać paliwo VCDS pokazał 2.99 , czasem 3.12 na 1 cylindrze.Auto kopcilo na bialo Wszystko na bieżąco wysyłałem w ramach gwarancji. Po każdej naprawie , byłem w stanie przejechać mniej wiecej 800-1000km , po czym pojawiała się jakaś usterka.Tylko i wylacznie z pompkami. Turbo dziala. egr nowy , pompa vacum dziala.Szukalem, wszedzie przyczyn.Zmienialem rozne czesci...lecz caly czas byla wina pompek Przy ostatnim wysłaniu pompek do naprawy dostałem taka informacje od własciciela firmy regenerującej: dodam , iż mieszkam w Niemczech leje tylko i wylacznie paliwo na Schellu - Vpower Diesel..Auto jezdzi na oleju Liqui Moly, wymienianym co 10 000km. "problemem jest podobno paliwo na jakim jezdzisz,stozki w korpusach sa ponadzerane.Wlasnie XXX je szlifuje i bedzie skladal do kupy ale mowi ze bedzie zaraz to samo jak paliwa nie zmienisz., za suche paliwo lejesz,wiec pewnie vpower jest z nitro itp i moze za suche,i we wtrysku byly wzerki. dodatkowo : wiec tak pompki wczesniej jak byly robione mialy juz wzerki ale byly przeszlifowane i bylo z nimi wszystko ok dlatego zalozyli nowe koncowki,teraz znowu miales wzerki,wiec jest to wina paliwa jakie lejesz,ze wypala Ci dziurki,cos z nim jest nie tak powiedzial XXX ze przeszlifowal ta pompke ale mowi ze pozacierane sa stozki w korpusie i narazie bedzie dzialac ale nie wie jak dlugo niestety" Co o tym sądzicie? Moge podesłać jeszcze logi.....dodaz, iż Auto nie jest po chipie czy jakims sofcie....Ma nieruszany program.
Lukasz_N Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Bez przesady. Żeby po 1000km przebiegu robiły się jakieś wżery, to zamiast paliwa musiałbyś kwas lać.
prezes4reral Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Opublikowano 28 Lutego 2015 no własnie dlatego podzielilem sie z Wami moim niecodziennym problemem.... Moze pompowtryski sa poprostu zajechane i nie nalezalo ich regenerowac , wsadzili nowe koncowki myslac ze auto pojezdzi jeszcze troche , nie przewidzieli ze wszystko zacznie sie sypac?
piotrsob1 Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Czytając opinie o firmach regenerujących pompki, ciężko o taką , która nie zaliczyła wpadek, a większość ma je nagminnie Pompki są na prawdę wytrzymałym elementem silnika, jedyne co im może zaszkodzić to bardzo badziewne paliwo Według mnie, to większość problemów diagnozowanych przez mechaników jako wina pompowtrysków, to w rzeczywistości problem z ich uszczelniaczami, a jak się ma pecha i odda je do "regeneracji" to mogą wrócić w gorszym stanie niż były Tak że dla potomnych, najpierw wymieniamy z całym zegarmistrzowskim pietyzmem o-ringi i dopiero jak nie ma zakładanego efektu, to bierzemy na warsztat pompki
prezes4reral Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Opublikowano 28 Lutego 2015 komplet o-ringow zawsze wymieniany na oryginalny,nie jestem w stanie napisac ile 4,5 czy ile zestawow juz kupowalem, za kazdym razem przy wyjmowaniu dla pewnosci wsadzalem nowe ....
CzarekJ Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Według mnie, to większość problemów diagnozowanych przez mechaników jako wina pompowtrysków, to w rzeczywistości problem z ich uszczelniaczami, a jak się ma pecha i odda je do "regeneracji" to mogą wrócić w gorszym stanie niż były Najprawdziwsza prawda.
prezes4reral Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Dodam jeszcze ze jestem po wymianie głowicy. .wczesniejsza byla tragiczna.jajowate gniazda..pompki laly - wartosci 1.6-2.0...chociaż ta która posiadam teraz nie jest nowa. .ale jak większość ma już lekko wyrobione gniazda - jak wiekszosc uzywek.Do tego posiadałem pompki z końcówkami ba i teraz po regeneracji założyli mi al-ki firada ponizej gniazdo nr 2 w mojej glowicy w tygodniu jak rozbiore reszte podesle pozostale zdjecia https://plus.google.com/u/0/photos/116220428986587996453/albums/6121678456068492625 https://plus.google.com/app/basic/photos/116220428986587996453/album/6122841360372777425Wszystkie gniazdahttps://plus.google.com/app/basic/photos/116220428986587996453/album/6122841360372777425 Edytowane 2 Marca 2015 przez prezes4reral
piotrsob1 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Ono wygląda jakbyś zamiast ON-u tankował jakiś kwas W życiu nie widziałem tak wyżartych gniazd pompek, gdzie Ty tankujesz ? Zrób sekcje zwłok filtrowi paliwa , ciekawy jestem jak wygląda od środka Chyba już nasza mafia paliwowa dotarła do rynku paliw w De
prezes4reral Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Opublikowano 6 Maja 2015 hej.zamykam temat......kupilem uzywki ba na alledrogo i auto smiga .... czyli dziekuje firmie regenerujacej za wyrzucona kase w bloto i stracony czas i glupie teksty o paliwie i wzerkach...pewnie juz wcxesniej je widzieli ale chcieli zarobic kase.zalozyli nowe koncowki i mysleli ze to bedzie jakos latalo..a tu lipa..to co postanowili zwalic wine na paliwo. smutne ale prawdziwe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się