Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Problem po wymianie filtra paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mechanik wymienił mi filtr paliwa i ...pojawił się problem. Po kilku godzinach postoju autko nie odpala tak jak miało to w zwyczaju tylko musi kilka razy zakręcić zanim zaskoczy. Potem już jest ok, żadnego szarpania ani nic. Chodzi jak szwajcarski zegarek. Znalazłem conieco na forum ale nie wiem jak to wygląda w AVB, dam rade cokolwiek sam wypatrzeć przy tym filtrze? mechanik ze mnie żaden przyznam się, ledwo wiem gdzie znaleźć filtr. JEst tam jakiś zawoorek zwrotny czy coś takiego? czytałem że niby jest ale czy w AVB też? Dzikęki z góry za wskazówki na co zerkąć

Opublikowano

Sprawdź najpierw podłączenia przewodów paliwowych do filtra,może gdzieś jest nieszczelność i układ się zapowietrza.

Opublikowano

Sprawdź najpierw podłączenia przewodów paliwowych do filtra,może gdzieś jest nieszczelność i układ się zapowietrza.

Sprawdziłem tyle o ile. Nic tam dziwnego nie widać. Nie będę tego sam rozbierał bo w końcu wcale z garazu nie wyjadę i na tym się skończy moja zabawa w mechanika. nie wiem tylko czy jechać z tym jak najszybciej do mechanika czy raczej mogę jeździć i w wolnej chwili podjechać do warsztatu. Wie ktoś może ewentualnie ile może w ASO kosztować odpowietrzenie tego ustrojstwa? ile kosztuje sam filtr? bo mnie mechanik skasował 90 za filtr chyba kupoiony w aso bo temostat też mi wymieniał i kazałem ori kupić.

Opublikowano

90 zybla za filtr to przeginka,chyba że z wymianą.Skoro się zapowietrza to zgłoś reklamację do magika który ten filtr Tobie wymieniał,jest nieszczelność i układ paliwowy wciąga powietrze.javascript:void(0);

Opublikowano

90 zybla za filtr to przeginka,chyba że z wymianą.Skoro się zapowietrza to zgłoś reklamację do magika który ten filtr Tobie wymieniał,jest nieszczelność i układ paliwowy wciąga powietrze.javascript:void(0);

Już się u niego zapowiedziałem ale wiadomo, że trzeba m auto zostawić na jakiś czas a z tym ciężko bo ono jeździ nieustannie. Pownikałem troche w przepastne czeluście naszego forum i naprawdę nie wiem co się stało. Oglądałem to ustrojstwo i nic tam nie widać przy przewodach. Jedyne co by ewentualnie mogło popuszczać to ten nieszczęsny trójnik z zawleczką. No chyba że sam filtr ma jakąś wadę i na króćcach puszcza.Cholera wkurza mnie coś takiego, mogłem zostawić ten filtr w spokoju i nie byłoby problemu. Dobrze, że chociaż z temperaturą jest teraz okej. Ciekawe bo jak jest teraz prawidłowo zagrzany to ładniej pracuje i nawet po depnięciu nie widać chmurki za samochodem.

Opublikowano

Mialem kiedys tak ze jak za wysoko umiescilem filtr-to mialem takie objawy jak ty.Pomoglo obnizenie filtra i 2cm tak jak byl stary i objawy ustapily.Nie wiem moze to przypadek-ale sprawdzic ci nie zaszkodzi-a tylko srubokret ci potrzebny do tego.

Opublikowano

a filtr zamontował prawidłowo?

jezeli masz watpliwosci, popros o faktury zakupu filtra i termostatu

Opublikowano

twoje objawy to ewidentnie cofające si paliwo albo zapowietrzający się układ paliwowy najprościej jedź do niego i niech poprawi to co źle zrobił :wink4:

Opublikowano

twoje objawy to ewidentnie cofające si paliwo albo zapowietrzający się układ paliwowy najprościej jedź do niego i niech poprawi to co źle zrobił :wink4:

Patrzyłem na to ustrojstwo jescze raz, wg mnie jedyne miejsce gdzie cokolwiek może się dziać to ten trójnik czy jak to tam sie nazywa. w każdym razie przetarałem całe to gniazdo w filtrze, jak i sam trójnik i tyle, zobaczymy. A ile tam wogóle jest uszczelek? bo na samym tym trójniku były chyba dwa oringi ale nie ma czołowego uszczelnienia. nie wiem czy tak ma być czy sie chłopu zapomniało założyć. jak nie to nie mam pojęcia co sie dzieje.

Opublikowano

w każdym razie przetarałem całe to gniazdo w filtrze, jak i sam trójnik i tyle, zobaczymy.

co zrobiles? :cool1:

to jest zawor przelewowy

Opublikowano

w każdym razie przetarałem całe to gniazdo w filtrze, jak i sam trójnik i tyle, zobaczymy.

co zrobiles? :cool1:

to jest zawor przelewowy

oj chodziło mi o to, że WYTARŁEM czystą ściereczką dokładnie całe to gniazdo zawóru jak to mówisz przelewowego. na samym zworku było troche paprochów to nie wiem. w każdym razie wydaje mi się że jest to jedyne miejsce gdzie mógł się narodzić mój problem. Nic innego nie było ruszane a pozostałe wężyki są prawidłowo nałożone i zaciśnięte. no chyba że pojawiło się tam jakieś mikroskopije pęknięcie.

A i to coś to nie jest żaden zaworek zwrotny czy przelewowy.

Opublikowano

w każdym razie przetarałem całe to gniazdo w filtrze, jak i sam trójnik i tyle, zobaczymy.

co zrobiles? :cool1:

to jest zawor przelewowy

oj chodziło mi o to, że WYTARŁEM czystą ściereczką

jeżeli piszesz z błedami, nie dziw się, że ciebie nie mozna zrozumiec :gwizdanie:

to jest zawor przelewowy

A i to coś to nie jest żaden zaworek zwrotny czy przelewowy.

filtrpaliwauo8.jpg

jakieś ale??? :hahaha:

Opublikowano

zawór a i owszem ale regulujący gdzie ma iść nadmiar paliwa w zależności od jego temperatury.

Ale i tak dzięki za wyciąg z etki bo przy okazji dostałem odpowiedź na pytanie o uszcelnienia w tym miejscu.

Opublikowano

no oczyscie, ale jakby nie patrzec steruje powrotem paliwa :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...