Jump to content
0
asmaxx

Luzy na przekładni kierowniczej - pytanie

Recommended Posts

Strzykawka w każdej aptece

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pukalo pukalo i tak bylo coraz gorzej az się przestraszylem bo stawalo sie to niebezpieczne. Wkurzylem sie i poprosilem kolegow macherow zeby zobaczyli co tam sie dzieje. Co sie okazało? Ze tak profesjonalny warsztat ktory sie tym specjalizuje nie dokrecil magla. 8-|

Zatkało mnie....:/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grunt, że koła przykręcili :wink:

:facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grunt, że koła przykręcili :wink:

:facepalm:

[emoji1]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta śruba po coś tam jest, niech podreguluje. Ale jak kiera nie będzie po wyjeździe z zakrętu wracać sama na położenie środkowe, to znak, że za bardzo ją skręcili... jeśli poluzują i przy okazji wrócą luzy, to wyjdzie na to, że regenerację zrobili tylko na papierze... o ile w ogóle dostałeś rachunek :P

Wyciągnij też płyn strzykawką i oceń jego kolor.

Podjechałem do warsztatu i dokręcili. Ale dalej luz. Powiedzieli, że może ostatecznie być luz na krzyżaku (chyba tak to się nazywa) i musieliby to jeszcze raz robić. Łapy mi opadły. Mówię, że miał być luz usunięty, a oni że zregenerowali przekładnię tak jak chciałem( o krzyżaku nie wspomniałem). Nowy krzyżak 40zł a wymiana 250zł. Hehe czuję się lekko wyru....any...

A dziś sprawdziłem kolor, coś brązowo czarnego tam jest a jego stan znacznie przekracza maksimum!!

nczahrza1805_t.jpgk4l5h10e7eu4_t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawa regeneracja jak płyn czarny. [emoji12]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamil zmień mechanika to raz. kto kroi 350zł za wyjęcie magla w a4??? Z podnośnikiem i spaleniem fajka zajmuje to pół godziny :facepalm:

Jasne że Cię mechanik wyru... ał. Przecież oddałeś auto nie po to żeby zregenerować magiel tylko ze stukaniem w układzie kierowniczym. Po za tym dostałeś jakiś kwit z gwarancją na magiel? widziałeś go w ogóle? Powinien być zalaminowany na kolorowo w ramach gwarancji. tak robią firmy regenerujące. I ciekawe czy są nowe osłony chociaż. A co do płynu jeśli magiel był regenerowany a wcześniej było błoto to mechanik powinien przepłukać układ kilkomi litrami płynu.Wlewać jednym wężem wylatuje drugim. Do tego czyszczenie lub wymiana sitka w zbiorniczku. Bez tego założenie nowego magla to wyrzucenie hajsu w błoto. Ja bym pojechał wyjął ten magiel i lał to po plecach. A coś czuje że wyjdzie żę to krzyżak. I tutaj 250zł??? Odkręcasz jedną śrubę na dole i na górze drążek. Trzeba kierę zdjąć ale to i tak roboty na maks godzine :kwasny:


CZĘŚCI DO SAMOCHODÓW OLEJE,CHEMIAlogo_Auto-Unia_CMYK_300dpi_zpsc92292dd.jpgTel:506-202-557

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za konkret odp. Mechanik polecony przez sklep gdzie kupuję/wałem części. W Poniedziałek opiszę rozmowę reklamacyjna z 'zaufanym' warsztatem :/ oraz co i jak.
Dzięki i Pozdro

..CD...

Jest i poniedziałek. Dorwałem namiar na innego mechanika od elektryka i konkretny Pan powiedział po oględzinach,że:

- plyn był wymieniany ( na dłoni był kolor ciemno kremowy-jasno brązowy), ale jest go znacznie ponad max

- ten luz wynika ze źle zregenerowanej przekładni, a dokładnie powiedział, że chodzi o wielozawór.

Od razu po tym podjechałem do mechanika, który na to zadzwonił tam gdzie wysyłali przekładnię no i jutro mam podjechać na oględziny.

CDN...

CD...

Wczoraj byłem w serwisie regeneracji przekładni. Pan wysłuchał moich uwag oraz podejrzeń, że to wielozawór i wykluczył go. Dokręcał śrubę ( w okolicach podszybia) i ruszał kierownicą, ale na nic to. Posprawdzał krzyżak i doszedł do wniosku, że jedyną opcją wg niego może być niedopasowanie, złe ułożenie się dwóch części - jedna wygląda jak chwytak:) tj. takie " ☽ --" . Do tego "księżyca" został włożony plastik i ponoć nie ułożyło się to jeszcze względem drugiej części:) Mam zrobić x kilometrów bo w miesiąc zrobiłem 600km i ponoć to za mało na ewentualne dopasowanie:)

Moje wnioski:

- plastik w tak newralgicznym miejscu, szok!

- skoro już się nie dotarło itp itd to już się nie dotrze

- ...................................................

Piszę to dla potomnych:)

CDN...

Edited by asmaxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za konkret odp. Mechanik polecony przez sklep gdzie kupuję/wałem części. W Poniedziałek opiszę rozmowę reklamacyjna z 'zaufanym' warsztatem :/ oraz co i jak.

Dzięki i Pozdro

..CD...

Jest i poniedziałek. Dorwałem namiar na innego mechanika od elektryka i konkretny Pan powiedział po oględzinach,że:

- plyn był wymieniany ( na dłoni był kolor ciemno kremowy-jasno brązowy), ale jest go znacznie ponad max

- ten luz wynika ze źle zregenerowanej przekładni, a dokładnie powiedział, że chodzi o wielozawór.

Od razu po tym podjechałem do mechanika, który na to zadzwonił tam gdzie wysyłali przekładnię no i jutro mam podjechać na oględziny.

CDN...

CD...

Wczoraj byłem w serwisie regeneracji przekładni. Pan wysłuchał moich uwag oraz podejrzeń, że to wielozawór i wykluczył go. Dokręcał śrubę ( w okolicach podszybia) i ruszał kierownicą, ale na nic to. Posprawdzał krzyżak i doszedł do wniosku, że jedyną opcją wg niego może być niedopasowanie, złe ułożenie się dwóch części - jedna wygląda jak chwytak:) tj. takie " ☽ --" . Do tego "księżyca" został włożony plastik i ponoć nie ułożyło się to jeszcze względem drugiej części:) Mam zrobić x kilometrów bo w miesiąc zrobiłem 600km i ponoć to za mało na ewentualne dopasowanie:)

Moje wnioski:

- plastik w tak newralgicznym miejscu, szok!

- skoro już się nie dotarło itp itd to już się nie dotrze

- ...................................................

Piszę to dla potomnych:)

CDN...

Dobra bajkę Ci wcisneli :facepalm: Przecież to ma być sztywne od razu po zrobieniu.chyba że ich regeneracja polegałą na uszczelnieniu przekładni :kwasny:


CZĘŚCI DO SAMOCHODÓW OLEJE,CHEMIAlogo_Auto-Unia_CMYK_300dpi_zpsc92292dd.jpgTel:506-202-557

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W czwartek pojechałem na regenerację maglownicy do Łodzi na ul.Partyzancką 57. Robią od ręki, wyciągają regenerują i składają. Skasowali 700zl.Wracając do domu 100 km słyszałem momentami pompe. Zalali układ jakimś ciemnoczerwonym badziewiem, twierdząc że jest to lepszy płyn. Od razu po powrocie wymieniłem na zielony febi. Dziś pojechałem amortyzatory wymienić, a z maglownicy leci jak z kranu. Wyciek spod śruby regulacyjnej zasmarowanej silikonem, i na listwę z lewej. Nadal jest lekki luz. Uszkodzili gumę końcówki drążka kierowniczego, wymieniane 2 miesiące temu. Pompa wspomagania wyje jak kojot. Telefonu nikt nie odbiera, skrzynki zapchane. Brak słów...

Także odradzam zakład Przekładnia.com z Pabianic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Złodziejstwo w biały dzień! Masz jakiś rachunek, paragon? Jak nie po dobroci to bym walczył z nimi na drodze prawnej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam gwarancję pisemną z rachunkiem. Jutro muszę wracać do Danii 1000km niesprawnym autem. Zastanawiam się ile litrów płynu i przystanków na sprawdzanie stanu będę musiał zrobić...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co za niefart...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego jestem zwolennikiem używanych magli na gwarancji- bez popierduchy. Dla potomnych SZEWCE(k.Wrocławia) ul. Długa 108 tel. 601980394. Kolego, mam nadzieje ze dojdziesz z tym do ładu:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazłem zakład gdzie przywracają stan fabryczny, z wymianą listwy i mają certyfikat Dekra www.hydrosystem.pl

Kupiłem 2 butelki Preston i z piwnicy ori serwisowy fabryczny płyn wspomagania, jednak niepotrzebnie. Nadal jest ponad max. Puszcza pewnie tylko w granicznych polozeniach listwy że wszystko obzygane było po kilkudziesięciu kilometrach w mieście. Chcąc mieć sprawne auto na lata pozostaje chyba tylko profesjonalna regeneracja ori pompy i magla

Na dodatek wszystkie inne punkty regeneracji wykonują pracę i kasują luz tylko w 50 %, zawsze wyrabia się listwa. Mnie taka naprawa nie satysfakcjonuje. Na trasach po 1000-2000km to jest męczarnia, a jeśli dodać wiatr boczny i koleiny to i niebezpieczne. Na każdej trasie mamy zwężki czyli tzw remonty, nie ma miejsca na pomyłkę. Wole naprawę na stan fabryczny

Edited by xsebo1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Ja ma taki problem z luzem na kierownicy, jak jest gorąco i auto nie stoi w garażu tylko na słońcu, a w cieniu oscyluje ponad 25*C, robi mi się mały luz na kierownicy im cieplej tym większy. Jak temp. jest poniżej 20*C luz zanika. Grubo poniżej 20*C nigdy luzu nie wyczuwałem. Nie mam luzów na końcówkach, wszystko suche, od 2 lat płynu nie ubyło. Gdzie szukać przyczyny? Z góry dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Kizior Syberyjski napisał:

Witam.

Ja ma taki problem z luzem na kierownicy, jak jest gorąco i auto nie stoi w garażu tylko na słońcu, a w cieniu oscyluje ponad 25*C, robi mi się mały luz na kierownicy im cieplej tym większy. Jak temp. jest poniżej 20*C luz zanika. Grubo poniżej 20*C nigdy luzu nie wyczuwałem. Nie mam luzów na końcówkach, wszystko suche, od 2 lat płynu nie ubyło. Gdzie szukać przyczyny? Z góry dzięki.

Wygląda na to, że warto płyn wymienić...


small.jpg

285KM & 555NM / BOSE / RECARO alcantara / black lights / ULTER 4x90mm / Carbon 5D / RSgrill+cupra / H&R -45mm / 19"x9" et33 S5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi przy samym skręcaniu nic nie stuka, ale kierownica na zewnętrznej średnicy rusza mi się tak o centymetr nie poruszając w tym momencie kołami. Czy powinienem się martwić? Stuka coś też przy przejeżdżaniu na skręconych kołach (może nawet nie muszą być skręcone) przez jakieś stopnie/dziury, ale to to akurat może być wszystko...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...