vth013 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Witam, chciałem się dowiedzieć w jaki sposób zdemontować pompę od wspomagania, tzn. w pierwszej kolejności został zdemontowany alternator. Czy jest możliwość wyciągnięcia pompy "od gory". Czy koniecznie trzeba demontować inne moduły. pozdrawiam
needspoon Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 Alternator??? A po co?? Sciagamy pasek, 3 sruby od wspomagania(fakt dojscie ciezkie) i juz pompa zdemontowana....
lukaszooo Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 nie wiem czy do góry sie zmiesci, do dołu mozna ja wyciągnąc w ok 5 min.
arkady89 Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 A kolo od pompy nie będzie przeszkadzać do odkrecenia śrub?
lukaszooo Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Nie pamietam czy ostatnio wyciągałem z b5 czy b6 ale za wiele sie w nich nie różni. Ściągasz pasek, odkręcasz śrubę przelotową i spuszczasz płyn, odkręcasz obejmę węża idącego do zbiorniczka. Dalej masz pod kołem pasowym 3 śruby (nie musisz odkręcać koła) i z tyłu pompy kolejne dwie, wszystkie na klucz 13. Wymiana z kanału jest bardzo prosta bez kanału trzeba sie nakombinować.
Qmaty Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Podepnę się z moim pytaniem pod ten temat, a chodzi mi o to czy piasta pompy wspomagania (element do którego przykręcone jest koło pasowe) jest przykręcana do ośki czy wciskana? miejsce na klucz imbusowy 9 w środku ośki wskazywałby na to że odkręcany ale prosiłbym o potwierdzenie jeżeli ktoś z was to rozbierał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się