batory Opublikowano 26 Stycznia 2007 Opublikowano 26 Stycznia 2007 prosze o pomoc mam maly problem z lampka czeck engine po podlaczeniu pod komputer wykazalo blad p1114 engine coolant temperature (ect) sensor circuit intermittent low voltage/IAT - b circuit low I (super/turbo charged engines) powidzieli mi ze trzeba wymienic ten sensor i tak tez zrobilem po wymianie skasowalem blad ale gdzies po jednym dniu znowu zapalila sie lampka i teraz jestem w kropce prosze o jakies rady zgory dzieki ziomki Kolego, proszę przeczytać regulamin, zapraszamy do Newbie rob
pre_pl Opublikowano 27 Stycznia 2007 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Proszę dostosuj się do zasad forum. p1114 engine coolant temperature (ect) sensor circuit intermittent low voltage/IAT - b circuit low I nie mieszasz czasem dwóch błędów ? z P1114 znalazłem taki błąd : 17522 P1114 Bank1-Sensor2 Internal Resistant too High A to zdaje się jest sonda lambda po stronie kierowcy...
poziek Opublikowano 27 Stycznia 2007 Opublikowano 27 Stycznia 2007 czujnik temperatury cieczy chłodzącej masz do wymiany nie jest to drogi zabieg. DIY masz opisane tu: http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/ECTsensor.html
batory Opublikowano 28 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2007 dzieki za pomoc wymienilem sensor etc ale lampka znowu sie zapalila znowu skasowalem blad i przy okazji wymienilem uszczelke pod kopulka silnika bo troszke ciekla (byla zparciala i zagieta) wlasnie z tylu po stronie sensora nie wiem czy to ma jakis zwiazek z tym akurat problemem ale juz chyba ze dwa dni jezdze i jest ok pozyjemy zobaczymy a co do mieszania bledow to juz sam nie wiem bo jak podlaczam pod komputer to wyskakiwal mi blad p1114 sensor etc w amerykanskiej tabeli codow ale porownalem ja chyba z europejska i wyskoczylo mi wlasnie ze odpowiednik to 17522 czyli sonda lambda w kazdy razie dzieki za pomoc sonde tez sprawdze a wogole to sorry jesli naruszylem zasady poczytam regulamin
pre_pl Opublikowano 28 Stycznia 2007 Opublikowano 28 Stycznia 2007 pod komputer to wyskakiwal mi blad p1114 sensor etc w amerykanskiej tabeli codow ale porownalem ja chyba z europejska hmm, zobacz na stronę Bentleya: http://www.bentleypublishers.com/tech/audi/audi.dtc.table.htm Tam są kody dla wersji amerykańskiej między innymi. From model year 1996, vehicles manufactured for the North American market are equipped with a Government required diagnostic system known as On-Board Diagnostics II (OBD II) Na pewno sprawdzasz kody dla Audi ?
batory Opublikowano 28 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2007 dzieki wielkie za stronke z codami juz jest spox jakby co to sie odezwe
batory Opublikowano 30 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2007 code p1114 jak czytany z tabeli to bank 1 sensor 2 internal resistant too high czyli oxygen sensor lub sonda lambda tylko ktory to przed katalizatorem czy za prosze o porade bo raczej mechanikikiem nie jestem no moze poczatkujacym dzieki
pre_pl Opublikowano 30 Stycznia 2007 Opublikowano 30 Stycznia 2007 code p1114 jak czytany z tabeli to bank 1 sensor 2 internal resistant too high czyli oxygen sensor lub sonda lambda tylko ktory to przed katalizatorem czy za prosze o porade bo raczej mechanikikiem nie jestem no moze poczatkujacym dzieki sensor 2 = za katalizatorem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się