Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Polerowanie Samochodu Audi a4 B5 Porady


BEpower07

Rekomendowane odpowiedzi

To już pominąłem bo rzecz jasna, ale generalnie chodzi mi o czyszczenie powierzchni przed polerowaniem. Co jest dobre i znajdę to w jakimś markecie żeby nie zamawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ShotType1_328x328.jpg

Jest w Tesco po 6 pln! Powinno zastąpić glinkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno taki ktory utrzyma sie jak nadjluzej, z tego co czytalem to woski Soft99 sa dobre :) a jak chcesz tani latwo sie nakladajacy to ten http://www.carplan-international.com/pl/ultra/item/19-deep-gloss-car-waxtylko po kazdym myciu trzeba go od nowa nalozyc ale kosztuje w obi 13zl, ale 20 minut cale auto sie nim opierdziela i kropelkowac kropelkuje ale kurz lapie jak ruda mercedesa :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie:

http://www.autokosmetyki.pl/24h-atas-decabit-preparat-do-usuwania-smoly-i-asfaltu-250-ml,p212.html


Czy taki preparat mógłby być zamiast glinki?

Jeśli nie czy taka glinka mogłaby być ?

http://allegro.pl/glinka-do-lakieru-valetpro-clay-bar-przes-gratis-i5140241688.html

Edytowane przez BEpower07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie cudów nie ma, plasteliną osadów stałych nie zdejmiecie....... Glinka z aukcji to tylko 100g więc zadna okazja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze najlepiej uzyc srodka do usuwania smoly itp i potem jeszcze glinki przed samym polerowaniem, tak na logike jak srodek do konca nie usunie smoly itp to przynajmniej ja zmiekczy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiem tak, żeby było git i pro to:

1) dekontaminacja oraz deironizacja samego lakieru

  • pricbrot - tani sprawdzony dobry
  • glinka ValetPro to samo co wyżej
  • z usuwania osadów metalicznych tania opcja Tuga, droższa CP itp,

2) dopiero po dokładnym oczyszczeniu lakieru możemy pobawić się w polerkę. W innym przypadku robimy więcej szkód.

3) warto zadbać o czystość środowiska pracy, tak więc ogarniamy otoczenie

I tutaj zaczyna się naprawdę długa droga by osiągnąć oczekiwany efekt. Nie da się do każdego auta podejść z tą samą pastą i padem. Każdy lakier jest inny i potrzebuje różnych komplikacji pada z pastą.

Jak ktokolwiek zabiera się do auta z maszyną i wełną to życzę szczęścia. Ze swoich początków pamiętam, że " miota nim jak szatan" :) chodzi mi o to że warto polecieć na szrot zakupić jakikolwiek kawałek blachy z lakierem za kilka złotówek i machać i ćwiczyć i dopiero wtedy po paru h spędzonych na machaniu i wyrabianiu sobie wprawy przesięść się na realne powierzchnie :)

Tak więc powodzenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojego czasu na forum była dostepna glinka 3M 180gr za 25zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


I tutaj zaczyna się naprawdę długa droga by osiągnąć oczekiwany efekt. Nie da się do każdego auta podejść z tą samą pastą i padem. Każdy lakier jest inny i potrzebuje różnych komplikacji pada z pastą.

Święte Słowa AMEN!!!!!!!


Czy ta Tuga jest bezpieczna dla lakieru?

Jest bezpieczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra czyli z tego co rozumiem ma wyglądać to tak:

Mycie:

1. Mycie na samoobsługowej myjni. Ponieważ nie posiadam myjki.

2. Mycie gąbka na dwa wiadra szamponem z woskiem czy bez?

3. Czyszczenie powierzchni lakieru.

1. Pricbrot, jeśli można coś innego w podobnej cenie to prosiłbym nazwę.

2. Glinka Valetpro

3. Tuga, również prosiłbym o nazwę jeśli można coś podobnego w dobrej cenie.

3. Polerowanie

1. Pasta fg400 (4-5 przejazdy, zaczynając od obrotów 800-1800)

2. Pasta fg2500 ( proszę o podanie ilości przejazdów ponieważ nie wiem i od jakich obrotów zacząć.)

3. Pasta fg4000 (również proszę o podanie parametrów)

4. Tutaj się rodzi pytanie czy po każdej pascie używać IPA czy na koniec tylko?

5. Woskowanie

1. Tutaj jak kolega wyżej napisał pójdzie wosk o nazwie soft99, jeśli macie coś lepszego i tańszego proszę o podanie.

Edytowane przez BEpower07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. usuniecie smoly i oplikow

2. plukanie

3. mycie na 2 wiadra, szmapon bez wosku + pedzelkowanie trudno dostepnych miejsc z APC

4. plukanie

5. glinka + woda i szampon dla poślizgu

6. plukanie

7. korekta (ilosc przejazdow ciezko jest dokladnie okresilc, powinno po kazdym przejezdzie zrobic inspekcje ipa i podjac decyzje czy zmieniamy paste na drobniejsza czy dalej ta sama. pracujemy az pasta praktycznie w całości zniknie)

8. wosk, czernidło, niewidzialna wycieraczka itp itd :)

mogłaby być jeszcze piana aktywna na samym poczatku. myjnia musi byc jak najblizej garazu, zeby nie nałapać brudu. co do wosku to kup jakiś tester za 30 zł np finish kare 1000p lub collinite 467. do felg w dobrej cenie i bardzo mocny jest tenzi alu.

aaa juz widze, tugą chcesz usuwać opiłki. wybrałbym shiny garage iron off (strasznie śmierdzi ale jest dobry) lub ironX od CP (drogi).

Edytowane przez Mateusz00
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, niestety nie mam możliwości żeby myjnia była blisko garażu. Dlatego planuje robić korektę element po elemencie, długo to zejdzie ale inaczej tego nie widzę. Co do wosku to jeszcze się nie zdecydowałem jaki kupie. A glinke kupiłem z K2 200g ponieważ miałem tanio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zacząć już :), ale nie mam jeszcze odpowiedniego miejsce, a na podwórku nie za bardzo po pada u mnie śnieg xd jak juz zacznę będę wszystko relacjonował :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...