Mesiah 12 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Tak w ogóle to nie ma osób pracujących w aso albo mających tam wtyki u nas na forum? Może ktoś by doradził gdzie pewnie i najtaniej kupić taki napinacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Witam, A co jeżeli u mnie się zaświeca kontrolka? Co prawda nie mierzyłem ciśnienia ale gość mi podpowiedział, że jest u mnie czujnik oleju 1,1 bara i mówił, że mogę zmienić na 0,9 bara czy to prawda, że sam siebie będę oszukiwał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszzz 3 Opublikowano 11 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 Jak zaświeca się kontrolka, to mierzysz ciśnienie, potem w zależności od sytuacji wymieniasz lub czyścisz pompę, a nie wstawiasz sobie inne czujniki by kontrolka się nie świeciła a jak tak bardzo chcesz kombinować, to można też licznik zakleić taśmą, żeby nie widzieć kontrolki taniej wyjdzie niż wymiana czujnika ludzie skąd wy takie pomysły bierzecie... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Hmm, czytanie ze zrozumieniem? Ja nie napisałem, że chcę wymienić czujnik, tylko majster mi jakiś tak mówił i dlatego napisałem czy faktycznie to będzie oszukiwanie siebie. Po prostu zadałem pytanie, przeczytaj do końca a później swoje herezje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszzz 3 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 To palnij tego pseudomechanika w łeb za sianie takich durnych herezji. Plus dla Ciebie, że najpierw zapytałeś o to, a nie dałeś się pokusić o taką głupią naprawę Zmierz sobie ciśnienie, potem miska w dół, jak będziesz miał syf to czyszczenie smoka/pompy oleju i zalanie jakiegoś dobrego oleju powinno problem kontrolki rozwiązać. Tylko nie zwlekaj z tym, bo jeszcze silnik zatrzesz z braku ciśnienia oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) Luz, dzięki, mam fajnego majsterka tylko kuźwa nie ma czasu ;| Ja zalewam 10w40, nie będę wlewał 5w40, nie będę tracił kasy na robote silnika, bo na pewno coś się rozszczelni, teraz leję 10w40, ani kropli nie bierze także dojeżdżę to auto jeszcze z 2 lata i możesz się sprzeda Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie do ilu na wolnych obrotach i do ilu na gazie do 3 tysi obrotów? Ja miałem na wolnych 1 bar a na 3 tyś obrotów miałem 4 bar. Proszę o pomoc i podpowiedzenie czegokolwiek Edytowane 12 Października 2015 przez k232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piocio83 2 Opublikowano 19 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Bieg jałowy to od 1,5 do 3 bar a na 3000 obr od 5 do 7 bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek1995 0 Opublikowano 29 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2015 (edytowane) to zmień ten czujnik to zobaczysz jak szybko ci pompa zasyfi opiłkami cały silnik sam przerabiałem poniżej 0,8 bara to pompa stoi frezuje już obudowe i się zacina dla tego zapala się kontrolka jak utrzymasz obroty wysoko to zgaśnie czyli jak już zaczyna się coś dziać od razu wymieniaj to nie samochód 30letni gdzie wystarczy 0.3 bara na jałowym, moja się ostatnio dowiedziałem że na początku gdy silnik się rozgrzał miała 1,2 na wolnych po godzinie zaczeło spadać Edytowane 29 Października 2015 przez Wojtek1995 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcio86 0 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 A propos napinacza nie zgodze sie że tylko ASO. Ja znalazłem w wawie z polecenia kolegi który tez ma 1.8 ARG mechaniora, który wymienił mi pół roku temu napinacz, łańcuch i uszczelka za niecałe 1000zł. Oczywiście zamiennik. Zrobiłem juz ok 17 tys. i narazie wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł M. 0 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 A propos napinacza nie zgodze sie że tylko ASO. Ja znalazłem w wawie z polecenia kolegi który tez ma 1.8 ARG mechaniora, który wymienił mi pół roku temu napinacz, łańcuch i uszczelka za niecałe 1000zł. Oczywiście zamiennik. Zrobiłem juz ok 17 tys. i narazie wszystko jest ok. Znam człowieka, który na SWAGU zrobił 50 tysięcy i nadal wszystko jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fox1991 0 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Witam podepnę się pod temat pytanie czy ciężko jest ściągnąć miskę olejową olejową i czy lepiej jest demontować sanki czy podnosić silnik do góry lewarkiem bo widziałem dwa sposoby. U mnie kontrolka mignie co jakiś czas poprzednio 10w40 Castrola zrobiłem płukankę i zalałem liqui moly 5w40 synthoil high tech ale po przejechaniu 1000km kontrolka mrugnęła, zmierzyłem ciśnienie a tam na zimnym na jałowych 1,5bar przy 3000obr. prawie 6bar, ale jak się rozgrzał hmm.,. temperatura silnika 90*C jałowe 0,5bar przy 3000 obr 4,7 bar. I szklanki znowu klepią na ciepłym a były wymieniane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Dobrze, że ktoś odkopał ten temat.. Mi pokazuje 1 bar ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku na biegu jałowym a czujnik ciśnienia oleju ma 1.4 bara czyli tak czy tak będzie świeciła kontrolka gdy obroty będą spadać.. Czy to aby na pewno będzie do wymiany pompa oleju czy może wystarczy ja przeczyścić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piocio83 2 Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Siema,ja zwalałem u siebie misę,musisz unieść silnik i skrzynię i do wyjęcia jej z samochodu trzeba jeszcze opuścić sanki na śrubach,także powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fox1991 0 Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) Pompa wymieniona narazie cicho, pytanie jeszcze jak podchodzicie do wkrecania manometru od góry czy od dołu. Poprzednio wkrecalem od dołu, wykrecilem filtr oleju odkrecilem czujnik i wkrecalem manometr ale trochę z tym zabawy było. A wy jak docieracie do czujnika oleju, bo chciałbym zmierzyć jeszcze raz po wymianie ale jak sobie pomyślę co się działo poprzednio (upalilem żarówka wężyk podciśnieniowe plastikowy do wspomagania hamulców hehe). Edytowane 13 Maja 2016 przez fox1991 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piocio83 2 Opublikowano 13 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Tragedia,ja wkręcałem od góry,ale i tak nie mogłem go dokręcić do końca i ciekł mi olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Nadchodzi czas u mnie wymiany pompy oleju Czy firma hans pries dla pompy oleju będzie dobrym wyborem czy tylko swag wchodzi w grę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piocio83 2 Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 HANS PRIES opinie - Passat forum - VW-Passat.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2016 Panowie jaką w końcu polecacie tą pompę oleju bo już nie mam mózgu w tej sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daddy 0 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Podepnę się pod temat. Dwa miesiące temu kupiłem ADR-a, niby w styczniu gość zmieniał olej, ale zalał 10w40... Kilka razy zapalała mi się kontrolka ciśnienia ale za chwilę samoczynnie gasła, więc myślałem że czujnik wariuje. Działo się to tylko jak stałem w korku kilka minut. Wczoraj wieczorem moja dziewczyna wróciła autem z siłowni, a silnik klepał jak F Fiesta.. Szybko go zgasiłem, a dziś rano przy odpalaniu zaklepał i cisza... Mam od razu kupować pompę oleju czy spróbować najpierw wypłukać silnik i zalać 5w40 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Klekota bo slabe ciśnienie i zawory stukają ja wlasnie bede w czwartek robil pompę oleju ale nie przechodzę na 5w:) poczekaj az ja wymienię to powiem Ci jakie efekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się