sk8rudex Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Witam! Mam pytanie czy sprężyny z passata B5 FL sedan podejdą do Audi A4 B5 LIFT sedan (2000r,)? Pozdrawiam.
Mesiah Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Przód tak tył nie. Tylne zawiasy kompletnie się różnią. W pasku B5 masz zawias z tyłu jak w A6.
sk8rudex Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) No to szkoda, miałem okazję kupić springi z passka Szukam dalej.. Dzięki! EDIT: Będą jakieś konsekwencje jak założę do swojego 1.9 amory i springi z 6. cylindrówki? Będzie to w ogóle pasowało? Edytowane 13 Marca 2015 przez sk8rudex
Mesiah Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Będzie pasowało ale diesel będzie stał wyżej niż vałka na tych samych springach (inna waga).
sk8rudex Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) no właśnie czytam, że mają nacisk 1120 i 1020 (te do vałki). Nie będzie mi przód stał wyżej od tyłu? To są te springi co podkreśliłem na obrazku. Czyli jeżeli one są -40 to siądzie gdzieś -30? Edytowane 13 Marca 2015 przez sk8rudex
Mesiah Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Trudno powiedzieć. Zależy jak stała vałka. Jak w niej przód stał niżej niż tył to u Ciebie będzie na równo
sk8rudex Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Opublikowano 13 Marca 2015 http://allegro.pl/audi-a4-b5-amortyzatory-sprezyn-sportowe-vogtland-i5145080956.htmlto jest ta aukcja. Opłaca się to w ogóle brać czy szukać dalej? Ogólnie wolałbym eibachy pod swój silnik..
Mesiah Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Wiem co to za zestaw. Kilka osób o niego pytało i suma sumarum odpuszczało sobie po telefonie do właściciela. Podobne nie za przyjemny koleś. U Ciebie ten kit siądzie więcej niż -30. może i nawet te -40 ale prędzej z 35.
sk8rudex Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Opublikowano 13 Marca 2015 No chcę max -40 obniżyć.. Optymalnie będzie -35.. i Co radzisz? Od 2 tyg. szukam czegoś godnego założenia i nic nie ma do b5 jak już to passek albo mtsy.. Też juz zaczynam myśleć czy nie kupić kitu mts
sk8rudex Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Opublikowano 13 Marca 2015 No a te vogtlandy? Też nie lubie nabijać kabzy gburom, ale jak są w porządku? Brać nie brać tego kita?
Mesiah Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Ten kit to żadna rewelacja a cena też nie okazyjna. Nie mogę jednoznacznie Ci go polecić bo jak auto siądzie jak motorówka to będziesz miał do mnie pretensje.
sk8rudex Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Oki to szukam dalej. Mam jeszcze pytanie bo z tyłu mam w miarę nowe amory kayaby (nie cały rok mają). Przód do wymiany się zbliża. Jak kupię springi do -40 to mogę te kayaby zostawić? a z przodu wziąłbym te http://allegro.pl/sachs-amortyzatory-przod-passat-b5-audi-a4-a6-org-i5089099240.html Czy szukać czegoś o skróconym skoku od razu? Nie ukrywam że do 500-600zł chciałbym się zamknąć z obniżeniem fury.. Edytowane 13 Marca 2015 przez sk8rudex
Mesiah Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Musisz szukać amorów o skróconym skoku. Te kyb dadzą rade jakiś czas ale w końcu wyleją.
sk8rudex Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Opublikowano 13 Marca 2015 Mógłbyś coś polecić z budżetowej opcji? Bo jak nie znajdę kompletnego kitu używanego, a trafią się same springi eibach to kupił bym na początek sam przód.
Revor Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) O ten kit Vogtland też pytałem - po pierwsze koleś tak jak mówicie mega nieprzyjemny, a po drugie wg mnie cena przesadzona. Szukaj szukaj, ja ostatnio wyrwałem cały kit KW na allegro, zadzwoniłem, chciałem więcej zdjęć, negocjowałem z handlarzem i wziąłem. Ten mój KW, który kupiłem jak i Vogtland już trochę wisiał/wisi na allegro i to jest też dobry argument w negocjowaniu ceny. Jakby wyrwać tego Vogtlanda w dobrej cenie i dokupić do niego springi (obojętnie jakiej firmy) na przód -35mm przeznaczone do Twojego motoru, a tył zostawić taki jaki jest to miałbyś w sumie spoko zestawik, a na forum pojawiają się springi tylko na przód czy tylko na tył. A za 500-600zł to nie kombinuj z amorami itd, tylko szukaj, czekaj i wyrwij kompletny markowy kit. Nie wiem co wpisujesz w wyszukiwarce na allegro, ale ja mogę powiedzieć, że wiara czasem nie wie co sprzedaje więc wpisywałem "amortyzatory a4 b5" i "sportowe a4 b5" i przeszukiwałem wszystkie wyniki. Sprawdzaj też na tablicy! Edytowane 13 Marca 2015 przez Revor
Mesiah Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Tak czy inaczej mało tego jest a jak już coś markowego to rozłazi się w łapach. No ale z takim budżetem to tylko czekać.
sk8rudex Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Opublikowano 13 Marca 2015 Wpisuje w wyszukiwarce konkretny model jakiego szukam... eibach b5, vogtland b5 itp itd Dobra będę szukał dalej.. Zależy mi na miękkich springach, aby zachować komfort.. Dlatego rozglądam się za eibachem i vogtlandem (wyczytałem, że miękkie). Od dwóch tyg. śledzę forum, olx i allegro.. Może w końcu moja cierpliwość zostanie wynagrodzona Dziękuję Panowie za wszelkie informacje
Mesiah Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Zanim coś kupisz pochwal się na priv. Pozdro
Revor Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 No i widzisz - wpisuj w wyszukiwarkę tak jak Ci napisałem bo mój kit KW nie był wymieniony z nazwy ani w tytule aukcji ani w opisie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się