ujasak Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 Witam, Problem chyba znany. Przy mocniejszym wciśnięciu pedału przyspieszenia, przy ok. 3000 obr/min gwałtowny i odczuwalny spadek mocy. Potem auto już słabo przyspiesza. Po wyłączeniu silnika przez jakiś czas wydaje się, że jest OK, aż do momentu mocniejszego przyspieszania, kiedy to silnik przechodzi w tryb awaryjny. Jakie układy funkcjonalne osprzętu silnika proponujecie zweryfikować i w jakiej kolejności? Na razie nie dysponuję systemem VAG. Ale chciałbym przynajmniej wiedzieć na jakie wydatki się przygotować. Czy to zawór N75, czy łopatki kierownicy turbiny spalinowej, czy może coś innego. Proszę o informację. Pozdrawiam ujasak
mcm Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 bez logów to wróżenie z fusów
PAWEL69 Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 Witam, Problem chyba znany. Przy mocniejszym wciśnięciu pedału przyspieszenia, przy ok. 3000 obr/min gwałtowny i odczuwalny spadek mocy. Potem auto już słabo przyspiesza. Po wyłączeniu silnika przez jakiś czas wydaje się, że jest OK, aż do momentu mocniejszego przyspieszania, kiedy to silnik przechodzi w tryb awaryjny. Jakie układy funkcjonalne osprzętu silnika proponujecie zweryfikować i w jakiej kolejności? Na razie nie dysponuję systemem VAG. Ale chciałbym przynajmniej wiedzieć na jakie wydatki się przygotować. Czy to zawór N75, czy łopatki kierownicy turbiny spalinowej, czy może coś innego. Proszę o informację. Pozdrawiam ujasak Witam na początek sprawdż wężyki przy zaworku N75 .....ewentualnie podmień zawór N75 z zaworem od EGR Pozdrawiam ps. a jak dopadniesz vaga to:
Radziu Police Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 U mnie jest to samo jak przekraczam pewne obroty to mam wyrażny spadek mocy a pół roku temu turbina była czyszczona i zmieniony N75,ale zauważyłem pod turbiną dużą ilośc oleju i to mnie niepokoi
zawadzior Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 ja mam to samo:/ co to trzeba w koncu zrobic?
mcm Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 ja mam to samo:/ co to trzeba w koncu zrobic? zapiąć VAG i zrobić logi
zawadzior Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 nie jestem w temacie z vagami i logami, co to oznacza?
mcm Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 nie jestem w temacie z vagami i logami, co to oznacza? tu masz opisane http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_diagnostyka_vag-t5141.0.html
zegarek Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 Część mechaniczną czyli zapieczone łopatki możesz zweryfikować od razu przy wyłączonym silniku i ostudzonej turbinie. Chwytasz ręką dźwigienkę, która steruje łopatkami i ciągniesz do góry. Jeśli nie da się ruszyć, nie chodzi w całym zakresie lub/i jak pociągniesz, to nie wraca samo w dolne położenie to znaczy, że zapieczone i najprawdopodobniej tu leży przyczyna. I proszę, używajcie szukajki, bo wszystko już było na ten temat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się