Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,9 ajm prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak by ktoś mógł zerknąć i powiedzieć co jest nie tak auto bardzo słabo się rozpędza w silniku błędów brak .

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_208346.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_208271.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_208270.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_208269.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_208268.html

Opublikowano

Temat wsadziłes do działu b5, przepływka ok, korekcje ok, turbo dziwnie pracuje z niskich obrotów mocno przeładowuje a potem trzyma nawet niezle..... zrób loga 11BS ale wydaje mi się ze kierownice sie zacinają i trzeba je wyczyścić. Zrób jeszcze statycznie,04,13,18,23 i 03BS (praca EGR)

Opublikowano

dzieki przecież to B5 to gdzie miałem wsadzić :) jutro zrobie te logi co napisałeś i wrzuce .

Opublikowano (edytowane)

Na focie masz b6 więc tym sie sugerowałem. Napisz jaki silnik bo logi podałem pod b6, pewnie AFN wiec trzeba sprawdzić kąt wtrysku i dawke startową, czyli 00BS, stat 01, 13 ale najpier napisz co to za motor.

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

AJM A4B5 LIFT

Opublikowano

Czyli jednak PD, więc w takim wypadku za pierwszym razem podałem dobre czyli statycznie,04,13,18,23, 11BS i 03BS (praca EGR)

Opublikowano

po jaką h.. go kręcisz do 4900obr? od 1700 do 4000obr wkręcił się w 10s, a od 4000obr do 4900 w kolejne 10s, no nieźle

odkręć gruszkę i spr czy żaluzje się nie przycinają, jak nie to podmień gruszkę

Opublikowano (edytowane)

synchro mocno przestwione, kierownice pracuje ale turbo na samym dole przeładowuje a potem trzyma elegancko nie wiem co jest powodem, korekcji i bipy bardzo ładnie wiec pompki zdrowe. Z tego co pokazałes na logach masz zdrowe auto a jedynie musisz przestawić synchro.

W jaki sposób zaślepiłeś EGR ??? moze zawór jest ostwarty i saliny cały czas ide przez niego i dlatego auto słabiej sie zbiera.

Edytowane przez lukaszooo
Opublikowano

AGR- odpety przewód podciśnienia i zaslepiony śrubą, a co to jest to synchro :)

Opublikowano (edytowane)

Synchro czyli dokładne ustawienie wałka rozrządu. U ciebie jest ok +5 ustawia sie na -1 do 0. Ustawienie jest bardzo proste, kąt synchro sprawdzasz w grupie 04 ostatnia kolumna na odpalonym silniku. Ustawia sie wałkiem rozrządu przez odkrecenie 3 srób i delaknym przestawieniu wałka srodkową sróba.

03.jpg

Ruchy mają byc minimalne o dosłownie 0,5 mm, dokręcasz fasolki odpalasz silnik sprawdzasz vagiem i tak do usranej smierci az trafisz w -1 do 0, blokada jest nie potrzebna :)

Edytowane przez lukaszooo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...