Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o pomoc w ułożeniu zestawu 1.8 T 230 hp


ganjaq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym zamówić niedługo zestaw na 230 koni ale szczerze powiem, że nie bardzo biegam w tym temacie a nie chciałbym o czymś zapomnieć. Czy mogę prosić kogoś z Was o pomoc w zestawieniu listy gratów potrzebnych do montażu? I czy stag 300-4 ogarnie bo się tak składa, że gdzieś u mnie zalega? Pozdro

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski baracudy 130, reduktor romano, sterownik to mało ważny i tak sie ustawia na korekty sondy a te dodatki typu obd to przynajmniej u mnie są powyłączane bo tylko mieszają i przewody 8 mm a najlepiej faro 8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego romano? Tak mało o nim informacji, że tym bardziej nie wiadomo czy się sprawdza po dłuższym czasie użytkowania, tym bardziej że jest na membranie gumowej a od golda jest chyba 20 pln tańszy. Co do staga to 300-6 jest ale to jak czytam, żaden problem. Co do węży faro to jestem za. Jednakże chciałbym bardziej szczegółowo, co potrzeba. Sterownik, reduktor, wtryski, butle to za ogólnie żeby gdziekolwiek składać zamówienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Romano mi polecal gazownik ktory sie zajmuje tez chiptuningiem a golda nie polecal

A najlepiej to niko tloczkowy tylko to juz drozszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski barracudy na szynie czy na rozdzielaczu? Jaka różnica? Romano na tej aukcji jest goły a w dodatku nie wiem co znaczy "Docisk oraz baryłka uszczelniająca 8mm do podłączenia przewodu miedzianego (wkręcone w reduktor)" Jak to się ma do Faro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski można też zamontować na trójnikach,

rozdzielacz albo trójniki pozwolą zamontować wtryski na bardzo krótkich wężykach,2 do 3 cm,

na co nie pozwolą wtryski w szynie,

faro podłącza się do reduktora,zaworu gazowego czy wz w butli za pomocą czegoś takiego http://www.phjacus.pl/373-Zlacze-Faro-proste-8mm-oryginal-p2482.html, z jednej strony zakłada się faro a z drugiej owy docisk i baryłkę

Edytowane przez darko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałeś rozdzielacz alb trójnik, czyli jak wtedy doprowadzasz gaz do wtrysków na samych trójnikach? Szeregowo? I jak zakończony jest ostatni trójnik? Zaślepiony? Jak na trójnikach ustawione są wtryski? Pionowo? Mam na myśli to, że krótkie są węże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to jest najlepsze rozwiązanie? Bo przyznam spotykam się z czymś takim po raz pierwszy. Dużo punktów łączenia i jak ze stabilnością "konstrukcji" bo stoi to wszystko na wężach. Na plus że zajmuje niewiele miejsca. Zakrywa wszystko pokrywa silnika?

Trójnik - http://www.phjacus.pl/upload/sklep/iLiSJY.jpg

Kolano - http://www.phjacus.pl/upload/sklep/qNqRXu.jpg

Wąż 12 - http://www.phjacus.pl/upload/sklep/e95UxA.jpg

Króciec - http://www.phjacus.pl/upload/sklep/6QLhnZ.jpg

Wąż 6 - http://www.phjacus.pl/upload/sklep/9GWen3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy na opaskach skręcanych czy zaciskowych nie ma problemu ze szczelnością,

stabilność to też żaden problem bo to wszystko jest prawie na styk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie mi się urodziło, chodzi o montaż reduktora, to prawda że musi być zamontowany bokiem? A jak się sprawa ma z podłączeniem do małego obiegu, przed nagrzewnicą ale równolegle na trójnikach, czy szeregowo za nagrzewnicą?

I czy po zastosowaniu trójnika odpadają barracudy 130 (ze względu na brak szyny) i co dać zamiast nich

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reduktora nie powinno montować się tylko śrubą regulującą ciśnienie do dołu,

reszta ustawień jest dopuszczalna,

dobrym rozwiązaniem jest podłączenie reduktora pod chłodniczkę oleju-jeden wąż z chłodniczki na reduktor a drugi z reduktora z powrotem na chłodniczkę,

te kapturki z barracud normalnie się ściąga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki twór, można się tego trzymać?

imagesjpg_wnarwep.jpg

9aajpg_wnaxxxq.jpg

Ja tu sobie w paincie rysuje a tu du.. dowiedziałem się przed chwilą, że ten sterownik jest do bani bo jest za stary i w swojej bazie nie ma ani wtrysków ani reduktorów nowych typów. Sterownik to stag 300-6 bez żadnego więcej oznaczenia

230669251_wnaxqhr.jpg

Edytowane przez ganjaq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sterownik można aktualizować sciągasz najnowszy program ze strony staga podłączasz i w oprogramowaniu jest opcja aktywuj soft i jest wtedy więcej konfiguracji


ten twój sterownik to jest sie zdaje do 6 cyl ale powinna byc opcja w sofcie na 4 musisz sprawdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podasz ścierzkę bo nic na ich stronie nie widze, pozatym chodzi o ustawienia czasów wtrysków, niby na starych można podawać tylko uśredniony czas wszystkich a nie każdego z osobna itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam że w wątku kolegi ale mam pytanko, auto to a4 b5 1.8t lpg. I teraz pytanie instalacja lpg BRC , reduktor genius max i ftryski pomarańczowe ile taki zestaw da rade pociągnąć koni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reduktor masz do 240 kw wg producenta do 1.8 starczy napewno, wtryski masz do 135 km jak to są brc pomarańczowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...