ganjaq Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Witam, chciałbym zamówić niedługo zestaw na 230 koni ale szczerze powiem, że nie bardzo biegam w tym temacie a nie chciałbym o czymś zapomnieć. Czy mogę prosić kogoś z Was o pomoc w zestawieniu listy gratów potrzebnych do montażu? I czy stag 300-4 ogarnie bo się tak składa, że gdzieś u mnie zalega? Pozdro Edytowane 13 Marca 2015 przez ganjaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekp94 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 wtryski baracudy 130, reduktor romano, sterownik to mało ważny i tak sie ustawia na korekty sondy a te dodatki typu obd to przynajmniej u mnie są powyłączane bo tylko mieszają i przewody 8 mm a najlepiej faro 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Dlaczego romano? Tak mało o nim informacji, że tym bardziej nie wiadomo czy się sprawdza po dłuższym czasie użytkowania, tym bardziej że jest na membranie gumowej a od golda jest chyba 20 pln tańszy. Co do staga to 300-6 jest ale to jak czytam, żaden problem. Co do węży faro to jestem za. Jednakże chciałbym bardziej szczegółowo, co potrzeba. Sterownik, reduktor, wtryski, butle to za ogólnie żeby gdziekolwiek składać zamówienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekp94 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Romano mi polecal gazownik ktory sie zajmuje tez chiptuningiem a golda nie polecal A najlepiej to niko tloczkowy tylko to juz drozszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Wtryski barracudy na szynie czy na rozdzielaczu? Jaka różnica? Romano na tej aukcji jest goły a w dodatku nie wiem co znaczy "Docisk oraz baryłka uszczelniająca 8mm do podłączenia przewodu miedzianego (wkręcone w reduktor)" Jak to się ma do Faro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) wtryski można też zamontować na trójnikach, rozdzielacz albo trójniki pozwolą zamontować wtryski na bardzo krótkich wężykach,2 do 3 cm, na co nie pozwolą wtryski w szynie, faro podłącza się do reduktora,zaworu gazowego czy wz w butli za pomocą czegoś takiego http://www.phjacus.pl/373-Zlacze-Faro-proste-8mm-oryginal-p2482.html, z jednej strony zakłada się faro a z drugiej owy docisk i baryłkę Edytowane 15 Marca 2015 przez darko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Napisałeś rozdzielacz alb trójnik, czyli jak wtedy doprowadzasz gaz do wtrysków na samych trójnikach? Szeregowo? I jak zakończony jest ostatni trójnik? Zaślepiony? Jak na trójnikach ustawione są wtryski? Pionowo? Mam na myśli to, że krótkie są węże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 I to jest najlepsze rozwiązanie? Bo przyznam spotykam się z czymś takim po raz pierwszy. Dużo punktów łączenia i jak ze stabilnością "konstrukcji" bo stoi to wszystko na wężach. Na plus że zajmuje niewiele miejsca. Zakrywa wszystko pokrywa silnika? Trójnik - http://www.phjacus.pl/upload/sklep/iLiSJY.jpg Kolano - http://www.phjacus.pl/upload/sklep/qNqRXu.jpg Wąż 12 - http://www.phjacus.pl/upload/sklep/e95UxA.jpg Króciec - http://www.phjacus.pl/upload/sklep/6QLhnZ.jpg Wąż 6 - http://www.phjacus.pl/upload/sklep/9GWen3.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 czy na opaskach skręcanych czy zaciskowych nie ma problemu ze szczelnością, stabilność to też żaden problem bo to wszystko jest prawie na styk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) Jeszcze jedno pytanie mi się urodziło, chodzi o montaż reduktora, to prawda że musi być zamontowany bokiem? A jak się sprawa ma z podłączeniem do małego obiegu, przed nagrzewnicą ale równolegle na trójnikach, czy szeregowo za nagrzewnicą? I czy po zastosowaniu trójnika odpadają barracudy 130 (ze względu na brak szyny) i co dać zamiast nich Edytowane 15 Marca 2015 przez ganjaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 reduktora nie powinno montować się tylko śrubą regulującą ciśnienie do dołu, reszta ustawień jest dopuszczalna, dobrym rozwiązaniem jest podłączenie reduktora pod chłodniczkę oleju-jeden wąż z chłodniczki na reduktor a drugi z reduktora z powrotem na chłodniczkę, te kapturki z barracud normalnie się ściąga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 (edytowane) Taki twór, można się tego trzymać? Ja tu sobie w paincie rysuje a tu du.. dowiedziałem się przed chwilą, że ten sterownik jest do bani bo jest za stary i w swojej bazie nie ma ani wtrysków ani reduktorów nowych typów. Sterownik to stag 300-6 bez żadnego więcej oznaczenia Edytowane 16 Marca 2015 przez ganjaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekp94 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 sterownik można aktualizować sciągasz najnowszy program ze strony staga podłączasz i w oprogramowaniu jest opcja aktywuj soft i jest wtedy więcej konfiguracji ten twój sterownik to jest sie zdaje do 6 cyl ale powinna byc opcja w sofcie na 4 musisz sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Podasz ścierzkę bo nic na ich stronie nie widze, pozatym chodzi o ustawienia czasów wtrysków, niby na starych można podawać tylko uśredniony czas wszystkich a nie każdego z osobna itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekp94 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 http://www.ac.com.pl/pl/doc/346/instrukcje-obslugi-programy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Dzięki wchodziłem wcześniej na http://www.stag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej 6001 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Przepraszam że w wątku kolegi ale mam pytanko, auto to a4 b5 1.8t lpg. I teraz pytanie instalacja lpg BRC , reduktor genius max i ftryski pomarańczowe ile taki zestaw da rade pociągnąć koni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekp94 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 reduktor masz do 240 kw wg producenta do 1.8 starczy napewno, wtryski masz do 135 km jak to są brc pomarańczowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej 6001 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Może to coś pomoże ,bo ja jestem zielony w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się