Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o pomoc w ułożeniu zestawu 1.8 T 230 hp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tu masz tylko jakies nr homologacji a nie nazwy komponentów

Opublikowano

Dobra w piątek zrobię zdjęcie wtrysków i wstawie.

Witam , tak jak pisałem wstawiam zdjęcia może teraz będzie wiadomo co to za padaczki .0f00233a6439ea31a728f80153b4628b.jpg2b28fceb82807c018f9404b709f6b999.jpg

Opublikowano (edytowane)

pomarańczowe BRC

Wtryskiwacz koloru pomarańczowego stworzony jest do pracy w pojazdach wolnossących o mocy do 27KM/cyl. lub wyposażonych w turbosprężarkę o mocy do 34KM/cyl.

Edytowane przez darko
Opublikowano

Czyli smietnik totalny , to co teraz musiał bym wymienić i ile to może kosztować?

Reduktor może chyba zostać bo jak pisałes jest do 240KM .

Opublikowano (edytowane)

wybierasz hana lub keihin co do zestawu to lepiej przewód 8 mm bo u cb widze 2 na liscie i jak robisz na faro to potrzebne jeszcze specjalne złączki

Edytowane przez tomekp94
Opublikowano

faro 6mm będzie za słabe do zasilenia reduktora,a co za tym idzie do poprawnej pracy silnika na gazie,

od wielozaworu w zbiorniku do reduktora musisz poprowadzić albo miedź albo faro 8mm,

do faro potrzebne są takie złączki http://www.phjacus.pl/G11-Zlaczka-lacznik-katowy-Faro-8mm-p315.html i http://www.phjacus.pl/373-Zlacze-Faro-proste-8mm-oryginal-p2482.html

a w tym przypadku potrzebny jest taki wielozawór http://www.phjacus.pl/W16-Wielozawor-toroidalny-Tomasetto-250-30-EXTRA-p493.htmlten jest akurat do zbiornika o wys. 250mm, ale chyba taki zbiornik będziesz ładował,jeśli nie to odpowiedni do wysokości,

przydał by się taki http://www.phjacus.pl/318-Elektrozawor-gazowy-OMB-BFC-fi8mm-ALFEA-p2191.htmllub inny na 8mm,który można połączyć na stałe z reduktorem za pomocą http://www.phjacus.pl/121-Nypel-zlaczka-lacznik-8mm-8mm-GZ-17-23-p746.html,

a jak ma być osobno to łączy się to za pomocą miedzi lub faro,

aby to wszystko teraz połączyć za pomocą faro potrzeba co najmniej trzy kątowe złączki do faro-dwie do wielozaworu i jedna do końc.tankow.

i czy zawór gazowy ma być razem z reduktorem czy osobno to musisz Sam policzyć ile jeszcze i jakich złączek potrzebujesz-czy kątowe czy proste,

ISA2 nie ma co załączać bo zamiast pomóc potrafi narobić bałąganu

Opublikowano

Co do kontowych wiem tyle że zapomniałem dodać, a jak jest z romano, można za pomocą nypla łączyć z elektrozaworem na stałe? Elektrozawór faktycznie musi być na 8 skoro leci faro 8 ale co do połączenia wielozaworu z faro to chyba każdy da się podłączyć czy tylko taki? Faro 6 miał być na odcinku zawór wlewu a wielozawór chyba że odpada taka opcja

Opublikowano (edytowane)

nie miałem Romano w rękach,ale na pewno jak większość reduktorów,które nie mają zintegrowanego zaworu gazowego można łączyć za pomocą nypli czy innych redukcji,

na odcinku końcówka tank. a wielozawór musi być faro 8mm bo nie ma innej opcji,tak po prostu jest,

Tobie potrzebny jest wielozawór EXTRA,on ma zwiększony wypływ gazu ze zbiornika i do niego podłącza się tylko faro 8mm,zarówno wejście jak i wyjście gazu jest na 8,

zwykły wielozawór też ponoć można porozwiercać wyjście gazu,zastosować coś takiego http://www.phjacus.pl/G1-Nypel-redukcja-zlaczka-lacznik-6mm-8mm-p724.htmli i ponoć ma hulać

Edytowane przez darko
Opublikowano

Poszło zamówienie :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...