tomekp94 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 tu masz tylko jakies nr homologacji a nie nazwy komponentów
Maciej 6001 Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 Dobra w piątek zrobię zdjęcie wtrysków i wstawie. Witam , tak jak pisałem wstawiam zdjęcia może teraz będzie wiadomo co to za padaczki .
darko Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 (edytowane) pomarańczowe BRC Wtryskiwacz koloru pomarańczowego stworzony jest do pracy w pojazdach wolnossących o mocy do 27KM/cyl. lub wyposażonych w turbosprężarkę o mocy do 34KM/cyl. Edytowane 20 Marca 2015 przez darko
Maciej 6001 Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 Czyli smietnik totalny , to co teraz musiał bym wymienić i ile to może kosztować? Reduktor może chyba zostać bo jak pisałes jest do 240KM .
ganjaq Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Opublikowano 20 Marca 2015 (edytowane) Pozwolicie że zabiore głos w swoim temacie pobrałem ze strony ac program ACGasSynchro i nie ma na liście wtrysków barracudy, wtedy wybiera się keihin czy idzie się utopić w stawie. Wyposażyłem się w ster 300-4 plus, podobno da się aktualizować do isa 2 Tworze liste pod zamówienie, dopiszcie co jeszcze oprócz butli, wielozaworu, mapsensora, filtra, kompa, wiązki http://www.phjacus.pl/G51-Trojnik-rozdzielacz-Hana-H2001-GZ-900-A-p2063.html http://www.phjacus.pl/G52-Kolanko-rozdzielacz-Hana-H2001-GZ-910-A-p2064.html http://www.phjacus.pl/Y90-BARRACUDA-Wtryskiwacz-pojedynczy-zwiekszony-przeplyw-130NL-min-p2500.html http://www.phjacus.pl/R71-Reduktor-Romano-RIS-MAX-380KM-p2524.html http://www.phjacus.pl/N19-Waz-przewod-wodny-woda-Parker-16mm-radiator-p733.html http://www.phjacus.pl/N10-Waz-gumowy-gazowy-LPG-5mm-North-Fighter-p2135.html http://www.phjacus.pl/N1-Waz-gumowy-gazowy-LPG-12mm-North-Fighter-p2130.html http://www.phjacus.pl/214-Przelacznik-centralka-AC-STAG-300-400-LED-ISA2-Plus-Premium-p869.html http://www.phjacus.pl/N28-Przewod-waz-elastyczny-Faro-8mm-p316.html http://www.phjacus.pl/N27-Przewod-waz-elastyczny-Faro-6mm-p286.html http://www.phjacus.pl/160-Zawor-wlew-tankowania-chowany-krotki-Tomasetto-AT08-p27.html http://www.phjacus.pl/210-Zawieszka-blaszka-mocowania-przewodu-Faro-miedzi-Cu-GZ-441-p860.html http://www.phjacus.pl/48-Opaska-zaciskowa-Norma-10-16-p272.html Edytowane 20 Marca 2015 przez ganjaq
tomekp94 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 (edytowane) wybierasz hana lub keihin co do zestawu to lepiej przewód 8 mm bo u cb widze 2 na liscie i jak robisz na faro to potrzebne jeszcze specjalne złączki Edytowane 21 Marca 2015 przez tomekp94
darko Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 faro 6mm będzie za słabe do zasilenia reduktora,a co za tym idzie do poprawnej pracy silnika na gazie, od wielozaworu w zbiorniku do reduktora musisz poprowadzić albo miedź albo faro 8mm, do faro potrzebne są takie złączki http://www.phjacus.pl/G11-Zlaczka-lacznik-katowy-Faro-8mm-p315.html i http://www.phjacus.pl/373-Zlacze-Faro-proste-8mm-oryginal-p2482.html a w tym przypadku potrzebny jest taki wielozawór http://www.phjacus.pl/W16-Wielozawor-toroidalny-Tomasetto-250-30-EXTRA-p493.htmlten jest akurat do zbiornika o wys. 250mm, ale chyba taki zbiornik będziesz ładował,jeśli nie to odpowiedni do wysokości, przydał by się taki http://www.phjacus.pl/318-Elektrozawor-gazowy-OMB-BFC-fi8mm-ALFEA-p2191.htmllub inny na 8mm,który można połączyć na stałe z reduktorem za pomocą http://www.phjacus.pl/121-Nypel-zlaczka-lacznik-8mm-8mm-GZ-17-23-p746.html, a jak ma być osobno to łączy się to za pomocą miedzi lub faro, aby to wszystko teraz połączyć za pomocą faro potrzeba co najmniej trzy kątowe złączki do faro-dwie do wielozaworu i jedna do końc.tankow. i czy zawór gazowy ma być razem z reduktorem czy osobno to musisz Sam policzyć ile jeszcze i jakich złączek potrzebujesz-czy kątowe czy proste, ISA2 nie ma co załączać bo zamiast pomóc potrafi narobić bałąganu
ganjaq Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Opublikowano 21 Marca 2015 Co do kontowych wiem tyle że zapomniałem dodać, a jak jest z romano, można za pomocą nypla łączyć z elektrozaworem na stałe? Elektrozawór faktycznie musi być na 8 skoro leci faro 8 ale co do połączenia wielozaworu z faro to chyba każdy da się podłączyć czy tylko taki? Faro 6 miał być na odcinku zawór wlewu a wielozawór chyba że odpada taka opcja
darko Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 (edytowane) nie miałem Romano w rękach,ale na pewno jak większość reduktorów,które nie mają zintegrowanego zaworu gazowego można łączyć za pomocą nypli czy innych redukcji, na odcinku końcówka tank. a wielozawór musi być faro 8mm bo nie ma innej opcji,tak po prostu jest, Tobie potrzebny jest wielozawór EXTRA,on ma zwiększony wypływ gazu ze zbiornika i do niego podłącza się tylko faro 8mm,zarówno wejście jak i wyjście gazu jest na 8, zwykły wielozawór też ponoć można porozwiercać wyjście gazu,zastosować coś takiego http://www.phjacus.pl/G1-Nypel-redukcja-zlaczka-lacznik-6mm-8mm-p724.htmli i ponoć ma hulać Edytowane 21 Marca 2015 przez darko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się