Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak ustawic pompo wtryskiwacze 2.0 16v BLB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam pytanko jak ustawic pocztaek wtrysku na krzywkach bo wymienia lem pompki ale niestety auto dalej nie chodzi cz esie silnikiem przy mocniejszym naciśnięciu gazu a opóźnienie wtrysku strasznie dziwnie wychodzi na kapie od 50ms do 120 ms i robierznosc na ka zdym cyl jest inna

Edytowane przez honcio
Opublikowano

Takich rzeczy jak początek wtrysku w silnikach na PD się nie ustawia :)

Tutaj ustawiasz rozrząd na blokady, pompki regulujesz według poradnika na forum i po robocie :hi:

Resztą reguluje sobie elektronika :P ( początek wtrysku, czas wtrysku , wtrysk pilotujący i zasadniczy, dotrysk regeneracyjny DPF-a i inne ) :kox:

Opublikowano

ale gdy źle ustawisz luz na krzywce i samego PDka to będą cuda na VAGu

Opublikowano

Takich rzeczy jak początek wtrysku w silnikach na PD się nie ustawia :)

Tutaj ustawiasz rozrząd na blokady, pompki regulujesz według poradnika na forum i po robocie :hi:

Resztą reguluje sobie elektronika :P ( początek wtrysku, czas wtrysku , wtrysk pilotujący i zasadniczy, dotrysk regeneracyjny DPF-a i inne ) :kox:

Nie wiem jak w BLB ale w BRD po ustawieniu tylko na blokady napewno nie przejdzie. Musi być korekta np. z VCDS

Opublikowano

ale mi chodzi o ustawienie na krzywkach z pD

Opublikowano (edytowane)

Chodzi Ci o synchronizację, a nie żaden początek wtrysku, bo tego się nie ustawia?

Może to Ci coś rozjaśni:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/128771-19-tdi-avf-awx-avb-regulacja-pompowtryskow/

Edytowane przez Lukasz_N
Opublikowano

no dokładnie bo juz sam nie wiem czemu cz esie tym motorem wymieniłem juz wiązkę i dalej to samo sa 2 opcje albo do d*py sa synchronizowane na tych krzywkach lub któryś wtryskowy jest źle zregenerowany nie wiem ani jakie powinny one miec parametry to bym wiedzial który waruje


Takich rzeczy jak początek wtrysku w silnikach na PD się nie ustawia :)

Tutaj ustawiasz rozrząd na blokady, pompki regulujesz według poradnika na forum i po robocie :hi:

Resztą reguluje sobie elektronika :P ( początek wtrysku, czas wtrysku , wtrysk pilotujący i zasadniczy, dotrysk regeneracyjny DPF-a i inne ) :kox:

gdzie znajdę ten poradnik ??

Opublikowano

Post wyżej :decayed:

Opublikowano

ale gdy źle ustawisz luz na krzywce i samego PDka to będą cuda na VAGu

Dokładnie, a honcio reguluje PD-ki na oko :kox:

Post wyżej :decayed:

To regulacja w 8V, w innym temacie dałem mu linka do regulacji w 16V :hi:

Opublikowano

Żadna różnica. Odpada tylko osiowanie PD.

Opublikowano

Dla obeznanych żadna, dla tych nieoblatanych silnik jkiś inny :kox::naughty:

Opublikowano

Czy to silnik 8V czy 16V to tak samo się ustawia na 180* się cofa śrubę, tylko w pierwszych niektórych 1.9 było na 240* regulacja początkowa wtryskiwacza . a jak się nie zmieni to może masz wywalone koło dwumasowe wtedy też pompowtryski źle pokazują korekcje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...