adamx32 Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Witam , mam problem z moim samochodem a mianowicie auto przycina gdy wkreca sie na obroty dzieje się to na zimnym silniku a dokładnie od startu do okoo 1 km,potem problem ustaje silnik przycina gdy wkreca sie na obroty powyżej 1800 tys obrotów ,gdy odpuszczę pedał gazu słychać bardzo głośne syczenie turbiny (dokładnie takie pssssy) problem powtaża się parę razy po czym auto normalnie jejzdzi jak i przyspiesza Jeżeli jednak nie odpuszczę gazu podczas przerywania i bedę dalej chciał przyspieszać mimo że auto praktycznie nie może to potem przy zmianie biegu czy po odpuszczeniu gazu auto strasznie się trzęsie przez około 5 s dokładnie tak jak by połowa tłoków nie działała,auto zapala normalnie i jejzdzi problem sie pojawia po przekroczeniu ok 1800 tys obrotów jak silnik jest już lekko zagrzany problem nie wystepuje dodam że ostatnio około 3 mies samochodem jejzdze do pracy jest to odcinek około 5 km i auto nie ma czasu się zagrzać ,gdy auto nie osiagnie 90 stopni staram sie go nie wkrecac powyżej 2200 tys obrotów ostatnio przegoniłem go na autostradzie do około 180 km/h i problem ustał ale tylko na 3 dni czy to może być wina zaworu egr czy może problem jest po stronie turbiny, proszę o jakie kolwiek informacje może ktoś miał podobny problem
piotrsob1 Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Zaślep EGR-a na próbę i pojeździj. Silnik nie wpada w tryb awaryny ? Turbina nie przeładowuje ? Podłączałeś auto pod komputer, były jakieś błędy ?
adamx32 Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Opublikowano 17 Marca 2015 Zaślep EGR-a na próbę i pojeździj. Silnik nie wpada w tryb awaryny ? Turbina nie przeładowuje ? Podłączałeś auto pod komputer, były jakieś błędy ? Błedów żadnych nie ma w komputerze jak i na desce rozdzielczej w samochodzie,silnik nie wpada w tryb awaryjny, co to znaczy ze turbina nie przeładowuje? zaślepienie egr jest konieczne czy wystarczy odpiac tylko wtyczkę na próbe
lukaszooo Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Zaslep sam przewód od egr ale wątpię aby w tym był problem. Odepnij wtyczkę od przepływomierza i zobacz jak silnik będzie pracował. Masz możliwość zrobić logi ??
sosenka Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Witam ja mialem takie same objawy jak opisujesz i poszla mi turbina w czasie jazdy.Auto u mechanika czekam na tel po zalozeniu turbiny czy wszystko ok. Tak ze radzil bym podjechać gdzieś do mechanika żeby ci sprawdzil turbo czy ma luzy. Lepiej dmuchac na zimno. Taka moja uwaga. Pozdrawiam
adamx32 Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Opublikowano 19 Marca 2015 Witam ja mialem takie same objawy jak opisujesz i poszla mi turbina w czasie jazdy.Auto u mechanika czekam na tel po zalozeniu turbiny czy wszystko ok. Tak ze radzil bym podjechać gdzieś do mechanika żeby ci sprawdzil turbo czy ma luzy. Lepiej dmuchac na zimno. Taka moja uwaga. Pozdrawiam samochód oddałem do mechanika luzów na turbinie nie mam a za przerywanie odpowiadały sparciałe wężyki od podciśnienia
sosenka Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 No to nawet lepiej ze nie turbo Ja juz odebralem auto od mechanika śmigła elegancko,tylko muszę go gdzieś przegonic żeby przepalilo olej z wydechu. A mój post napisalem żebyś uniknoł dodatkowych kosztów jak by się okazało ze turbo Pozdrawia
piotrsob1 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 (edytowane) samochód oddałem do mechanika luzów na turbinie nie mam a za przerywanie odpowiadały sparciałe wężyki od podciśnienia Nawet ze zdjętymi wszystkimi wężykami podciśnienia silnik nie będzie przerwał Co najwyżej może mu moc spaść Edytowane 21 Marca 2015 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się