Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1BA & Eibach pro kit -30


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Wiem że taki temat mógł już być ale ja nie znalazłem dlatego z góry przepraszam jeżeli się powtórzę. Mam w moim Audi zawias 1BA i chce wstawić tam sprężynki Eibacha pro kit -30mm na seryjnym amorze czerwony Sachs. I zastanawiam się czy będzie jakiś efekt wogóle bo moje audi na serii dość wysoko siedzi tak jak na foto a koła mam 16. Zastanawiam się właśnie na jaki efekt w takim przypadku mógł bym liczyć???Przerwa miedzy kołem jest dość znaczna choć tego może nie widać tak na foto i chciałem ją zredukować coś na wzór zawieszenia fabrycznego z s line albo RS. Warto taki zawias w kładać do niego czy lepiej coś większego żeby był efekt?

Fotki

http://zapodaj.net/369423ce2c8be.jpg.html

http://zapodaj.net/bd218085569fd.jpg.html

http://zapodaj.net/4ac433a418d26.jpg.html

Edytowane przez WaskiKR
Opublikowano

Jest tumnóstwo osób którzy powiedzą żebyś śmiało wkładał i jeździł ale ja odradzam. Seryjny, podmęczony troche amortyzator 1be nie wydoli za twardszymi i krótszymi sprężynami i będzie sie kijowo jeździło. :)

A co do wysokości to do 16" -30mm jest akurat moim zdaniem. Poszukaj zdjeć na forum jak nie wiesz jak to będzie wyglądać- przecież pełno ludzi na forum ma -30 :wink:

Opublikowano

Amorek to nie problem jak zdechnie wsadzi się coś fajnego nowego. Głównie chodzi mi oto czy przy takim dużym przeswicie jak mam na ori 1BA założenie sprezynek z 30mm da jakiś widoczny już efekt wizualny czy może pozostać auto tak jak jest wysokie czyli koza :) Bo wtakim przypadku szkoda troche kasy jeżeli może nie być efektu

Opublikowano

Ja wsadziłem jakiś miesiąc temu Eibachy i założyłem do tego felgi 17'. Przymierzałem, zaraz po kupnie te 17' i się załamałem na seryjnym 1BA zresztą zobacz sam efekt przed i po wymianie springów na eibachy -30mm:

Przed :( :

img-14268381161572228715.jpg

Po ^_^ :

img-14268381631417185318.jpg

Opublikowano (edytowane)

Ja wsadziłem jakiś miesiąc temu Eibachy i założyłem do tego felgi 17'. Przymierzałem, zaraz po kupnie te 17' i się załamałem na seryjnym 1BA zresztą zobacz sam efekt przed i po wymianie springów na eibachy -30mm:

Efekt fajny ale ciekawe jak różnica w prowadzeniu na seryjnym amortyzatorze pewnie nie ciekawie

Przed :( :

img-14268381161572228715.jpg

Po ^_^ :

img-14268381631417185318.jpg

Efekt fajny ale ciekawe jak prowadzenie na seryjnym amortyzatorze pewnie nie zaciekawie i jak auto się zachowuje na nierównościach ?

Edytowane przez Matt.
Opublikowano

Amorki też zmienialem razem ze springami na sportowe o skróconym skoku ;)

Opublikowano

Amorki też zmienialem razem ze springami na sportowe o skróconym skoku ;)

Jakie amorki dawałeś do tego pro kita -30 ?

Opublikowano

MTSy , nie mają złych opinii i kupiłem , póki co jestem w fazie testów ile wytrzymają ale auto prowadzi się bez porównania co do seryjnego zawiasu.

Opublikowano

W wcześniejszym aucie miałem MTSy i też byłem zadowolony cena do jakości jak najbardziej ok

Wracając jeszcze do tematu eibacha uświadomiłem sobie że mam tylko przód i niewiem teraz czy warto montować to z tyłem seria? Jak to by wygladalo? I co ewentulalnie kupić na tył? Dodam że auto musi być 100%użytkowe dzieci pełen bagażnik miasto krawezniki itp

Opublikowano

Jak wsadzisz Eibacha na przód, a tył zostawisz seryjny to będzie kicha z góry mówię. Jeździłem dzień na przodzie z eibachem, a tyłem na serii bo się nie wyrobiłem z wymianą w ciągu dnia i wiem jak to wyglądało. Ładuj całego eibacha i będziesz zadowolony zobaczysz ;)

Opublikowano (edytowane)

No to muszę poszukać tyłu w takim razie :) Też się spodziewam że może być kiepsko z jazdą a auto może przypominać często spotykane bmw e36 z pseudo tuningiem

Wiem że powinienem mieć 1531001 VA ale mogę mieć komplet : Eibach 1532001 VA z tyłem podejdzie do mojego ? siądzie przód na tym czy za twarde do mojej masy? Po takim zabiegu muszę ustawiać zbieżność czy nic nie ulega zmianie bo puki co autko jeździ prościutko:)

Edytowane przez WaskiKR
Opublikowano

Ja mam avantana zwykłych kayabach, butlę lpg w bagażniku i hak, założyłem eibachy-30 i teraz auto wygląda tak, że jak mam gdzieś jechać, to wolę iść z buta. Przód usiadł odrobinkę, a tył mocno, więc mam motorówkę. Nie wiem co mam z tym zrobić, bo prowadzi się fajnie, ale wygląda jakbym zawsze wracał z wczasów. Może są jakieś podkładki pod sprężyny, żeby podnieść trochę tył?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

kur *** ale az tak do gory wywalilo ja na 17.Masakra.Moja moze troszke sie podniosla ale nawet nie zauwazalnie.

Opublikowano (edytowane)

Kolgeo NIKE 166 powiedz jak sie jezdzi na tym zestawie twarde te springi ile dales za caly zestaw ?

Edytowane przez The a4
Opublikowano

Bardzo fajnie, dobrze trzyma drogi dużo lepiej niż na serii. Za amorki mts dałem coś ponad 500 zł kpl., springi od kolegi z forum kupiłem za 150 zł :naughty:

Opublikowano

Mam b5 na seryjnym zawiasie 1BA i po założeniu felg 17stek efekt mam taki jak u NIKE166 na zdjeciu poniżej czyli PO. czyli jakieś 3-4cm,.

U was w audi poprostu ktoś kiedyś zakładał nowe amortyzatory i zapewne nowe sprężyny z allegro dlatego tak wysoko stoi bo to jest niemożliwościa.

Opublikowano

gghj.jpg

dddd.jpg

aaa.jpg

moze byc nizej ale tak da sie jezdzic na codzien do pracy i w 5 osob tez sie da jechac

Teraaz szukam sprezyn i amorow zamiast gwintu zeby tak wygladalo oby nie wyzej stal i co tu kupic ????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...