Stochus Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77d1f7d32b1a3e3c.html Co o tym myślicie? była seria 105 bxe, modyfikacje: turbo arl, wtryski al, katalizator out. Edytowane 22 Marca 2015 przez Stochus
C4NC3R Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Jeszcze icek do tego i 200 pęknie, tylko czy dół silnika nie pęknie?
adrian998998 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Na jakiej to hamowni było robione?
juby_p Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) Na jakiej to hamowni było robione? Co ty dynometa nie poznajesz:) C4NC3RCzemu IC? tam pewnie seryjny jest spory. Edytowane 22 Marca 2015 przez juby_p
adrian998998 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Poznaje tylko waga mi się nie zgadza i dlatego pytam bo może to była rolkowa hamownia..
C4NC3R Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Sopry seryjny icek? czyli ten mój z avf ogarnie 200 KM? Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
juby_p Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 Sopry seryjny icek? czyli ten mój z avf ogarnie 200 KM? Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2 nie twój nie styknie, ja tylko się domyślam bo 105PS BXE to poprzeczny motor A3 8p, Octavia 2, Passat b6, Leon, golf a tam były centralne IC
C4NC3R Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) Ok, myślałem że taki motor w b6 był, zmylił mnie dział tematu. Dół silnika jest taki jak AVF, ARL, czy słabszy? P.S Juby_p, wszystko tak jak wg. wcześniejszych ustaleń co do modzenia mojej fury? Edytowane 22 Marca 2015 przez C4NC3R
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się