damok Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Dostalem informacje z samochodu cos takiego: Address 01: Engine Labels: 06H-907-115-CAB.clbControl Module Part Number: 8K2 907 115 AJ HW: 8K2 907 115 D Component and/or Version: 2.0l R4/4V TF H14 00021 Fault Found:4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) P0016 00 [096] - Incorrect Correlation Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Mileage: 169296 km Date: 2015.03.24 Time: 10:10:44 Wojek google pomogl, ale...... jedni mowia zeby wymieniac sensory, a inni mowia ze rozrzad...... Spotkal sie ktos z takim bledem i problemem??? Samochodzik: A4, B8, 2.0 TFSI, 211KM, quattro, s-tronic 7 bieg, 2009.
szogun0 Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 Rozrząd i jest to wyraźnie napisane w kodzie błędu.
Dikson Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Szogun trochę dokładniej pisz koledze, błąd jest od czujnika położenia walka rozrządu oraz od czujnika obrotu silnika. U siebie mam ten sam błąd. Czujnik położenia rozrządu wymieniłem, niestety błąd nadal jest. Jeszcze wymienię czujnik obrotu silnika. Mi świece migają przy 2 tys obr/min. Prawdopodobnie czujnik obrotów silnika juz szwankuje. Rozrząd wymieniany niedawno jakieś 30 tys km temu. Wymień na początek czujnik obrotów silnika, bo aby wymienić czujnik rozrządu to trzeba go wyciągać. Daj znać czy po wymianie czujnika G28 pomogło.
damok Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2015 (edytowane) Dzis odbieram samochod z serwisu. Po otworzeniu pokrywy ukazalo sie: - napinacz wyciagniety na maxa, - lancuch rozciagniety o 2cm w porownaniu z oryginalem, - rozorana pokrywa rozrzadu - w 3 miejscach zjedzone aluminium na 2-3cm, - slizg do wymiany. Ogolnie - masakra - pojezdzilbym pewnie jeszcze z tydzien-dwa i .... nawet nie chce myslec co by sie stalo jak by walnal lancuch, albo spadl z prowadzenia. Fotki postaram sie podrzucic w weekend. Obiecane zdjecia: Pokrywa: oraz napinacz Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez damok
chesterman Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 Cześć, Odkopuję temat, bo jakieś dwa tygodnie temu pojawiły się pierwsze objawy, czyli click kluczykiem w stacyjce, samochod zakrecil ale nie odpala. - wtedy jeszcze lampka check engine się nie zapalała. Po dłuższym przyciśnieciu kluczyka, czyli zakręceniem silnika, samochód odpalił i od tamtej pory był spokój. Temat wrócił przedwczoraj, ten sam objaw, ale po dwóch nieudanych próbach pojedynczego zakręcenia silnikiem pokazało się check engine, ale samochód odpalił. Praca silnika w normie, nie ma dziwnych odgłosów, ani spadku mocy. błąd z komputera w załącznikach: bez pobierania zdjęcia, błąd o który mi chodzi to P001600 Czy to elektronika czy mechanika? W ASO mi dziś powiedziano, że mogę jeździć do następnego check engine (poprzedni warsztat wykasował mi te logi ).
chesterman Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Po ponownym kilkukrotnym wystąpieniu check-engine i braku odpalania silnika za pierwszym rozruchem, pojechalem do ASO na diagnostykę i okazało się, że miałem rozrząd do wymiany. łańcuchy rozciągnięte o 3mm względem oryginału, napinacz nie do końca sprawny. Wymieniono dwa łańcuchy, ślizgi, napinacz i jeszcze jakieś pierdółki. Problem rozwiązany w moim przypadku. Jest jedno pytanie do osób po wymianie kompletu rozrządu w 2.0TFSI. Czy zaobserwowaliście tak jakby buczenie dochodzące z silnika pracującym pod obciążeniem między 2k -3k obrotów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się