maq Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Witam. W sobotę montowałem tempomat według procedury podawanej na forum. Wszystko zadziałało OK. Podczas procedury kalibracji czujnika kąta skrętu G85 miałem w mens. block w grupie 5 wartość -2,5 st więc w tolerancji między -5 a + 5. Po wykonaniu kalibracji błędy pogasły ale z tego co widzę na prostej kierownicy wartość teraz pokazuje 15 st. Taśmy oraz kierownicy raczej nie da się przestawić ( położenie kierownicy dodatkowo zaznaczyłem na kolumnie markerem ) Auto zachowuje się normalnie- nie ma żadnych błędów oraz podczas gwałtownego hamowania załącza się ABS i hamuje prosto natomiast mam małe obawy do tego co będzie się dział o trakcie ewentualnego poślizgu i działania ESP. Teraz moje pytanie: Jak teraz ponowić procedurę jeśli na samy początku powinno być na prostych kołach wartość 0 ( tolerancja -5 :+5 ) a moja wartość to te 15 st.?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się