Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 3.0 TDI, quattro, BKN 204KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Przyszedł czas i na moją A4 B7 :D

Inspiracja: akjam ^^

Autko kupione ponad pół roku temu, zainspirował mnie temat akjam'a który oglądałem tutaj, za każdym razem jak tylko wszedłem na to forum :D Szukałem ponad pół roku tego koloru, ciężko było, albo ceny z kosmosu, albo przed wymianą rozrządu, albo wtryski z nieodpowiednimi korektami... po długich bólach znalazłem dość zdrowy okaz pod względem silnika, niestety gorzej jeżeli chodzi o środek :D to musiałem dopracować... :)

SILNIK: BKN 204KM,

PRZEBIEG: 216 000 w momencie zakupu, obecnie 230 000

Wstępny wygląd po zakupie:

DSC_9971.JPG

DSC_0012.JPG

DSC_0281.JPG

DSC_0256.JPG

DSC_0252.JPGDSC_0248.JPG

WYGLĄD OBECNY:

_MG_5909.JPG

_MG_5913.JPG

DSC_0041.JPG

_MG_5758.JPG

Lista rzeczy już zrobionych w ciągu pół roku - pod względem mechanicznym oraz funkcjonalnym:

* skrzynia biegów - wymiana oleju na longlife 8, oryginalne filtry, uszczelki, aktualizacja oprogramowania do skrzyni biegów tiptronic w ASB Długołęka :D

* usunięcie problemu klap kolektora ssącego / przepustnicy w silnikach 3.0 TDI - AZ Serwis Pruszcz Gdański - (Nowa technologia przeróbki klap - dożywotnia gwarancja na elementy mechaniczne)

* wtryski/rozrząd - sprawdzone raz przez Olka z AZ Serwis raz przed deva jak robiłem zaciski wszystko w 100% ok, korekty idealne jak nowe :) na tym mi zależało najbardziej aby wszystko było ok, trzeba było wymienić oringi i miedziaki na 2 pierwszych wtryskach, ale z tym poradził sobie Olek z AZ Serwis :D

* standardowy serwis olejowy, niby poprzedni właściciel wymieniał, ale filtr paliwa nie wyglądał na zbyt nowy, filtr powietrza też nie, dlatego za jednym zamachem w AZ Serwis zrobiliśmy wymianę oleju + wszystkie możliwe filterki (powietrza, oleju, paliwa, kabinowy), żeby było z głowy

* Zaciski pomalowane u deva na niebiesko :)

* Tarcze ceramiczne, wentylowane ZIMMERMAN P/T,

* Klocki były przy zakupie BOSH, wymienione na Zimmerman, ale był z nimi problem i jest FERODO :D

* Nowy płyn od pompy ABS, wspomagania, hamulcowy

* wymiana żarników i żarówek na Philips Bi-Xenon

* nowy akumulator

* wymiana 2 czujników parkowania tył

* wymiana brzęczyka czujników parkowania

szukając problemu opisanego poniżej wymieniłem... :

-pompa abs,

-czujniki abs tył / przód,

Do zrobienia:

-wymiana pół ośki, problem z forum który rozwiązałem po 3-4 miesiącach dopiero, auto kupiłem z problemem bicia ABS przy hamowaniu delikatnym (ok 5km/h), jeździłem z tym wszędzie, nawet odwiedziłem ASO, które też stwierdziło że nie wie co to może być... dopiero podróż 1200km do DEVa spowodowała 10h poszukiwania wraz z wymianą zacisków na niebieskie (foty), okazało się że poprzedni właściciel wymienił zwrotnicę, bo zapiekło się zawieszenie i przy wymianie nie dało rady tego rozkręcić.. wymienił nie na taką na jaką trzeba... ogólnie więcej info w temacie:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/298178-problem-po-jezdzie-na-blocie-czujnik-abs-zwrotnica/

Wnętrze:

zrobione:

* Maglownice głośników były połamane, ktoś wychodząc połamał... wymienione na nówki z salonu :) dorzuciłem BOSE bo w planach wymiana :D

* schowek, uchwyt złamany - oczywiście standard w audi - spawanie + wymiana siłownika

* RADIO/NAVI - czyszczenie lasera, wgrywanie najnowszego oprogramowania + zakup płytki z najnowszymi mapami

* popielniczka i osłona skrzyni biegów wymieniona na standardową, poprzednia była strasznie porysowana....

* pokrętło włączania świateł wymieniony na nowy, bo stare było w opłakanym stanie...

* nakładki na pedały grawerowane audi

w planach:

- MEMORY od Piotrek81 - było już w drodze ze stanów do mnie, ale wyskoczyły mi inne wydatki w RL i nie wypaliła transakcja ... :<

- pełne wnętrze od S-Line

- podłokietnik (złamany zaczep),

- pełny komplet żarówek CAN-BUS od Tomnik

- aluminiowy rygiel od snajper007, do bagażnika

- kierownica multifukcja - taśma pasuje, kwestia wymiany, ale przed wymianą koniecznie:

- obszycie kierownicy, drążka hamulca ręcznego, gałki skrzyni biegów

Zewnętrzne:

zrobione:

* Malowanie przedniego grilla na czarno (mat środek, listwa na połysk),

* polerka lamp od wewnątrz, ponieważ spalił się żarnik przykopciła się prawa lampa od środka

* wymiana wszystkich znaczków audi na czarne

* delikatne malowanie tylnej klapy, ponieważ ktoś przykleił znaczki na "kropelkę" i podczas ściągania delikatnie ukruszył się lakier w kilku miejscach...

* spasowanie przedniego zderzaka - wymieniając żarówki wyciągałem lampy, nie potrafiłem później dobrze spasować :P potrzebowałem przy tym pomocy :)

* felgi RONAL 16'

w planach:

- wymiana lamp tył na ledy

- felgi + opony lato 17'

Edytowane przez Krzysztof27
Opublikowano

Dzięki :wink4:

Do planów dodałbym obniżenie i jakieś większe koło. :good: Dokładki z RS4 na pedały a później to już poleci... :decayed:

Pozdro!

Opublikowano

Koła czym prędzej do wymiany bo psuje efekt :D Ładny kolor :)

Opublikowano

na ziemie ja bo straszny allroad ;)

Opublikowano

Już mam na oku amorki + sprężyny z rsa, a to zdjęcia na zimówkach, na lato coś będę musiał poszukać :D

Wszyscy mówią, że żyrafa straszna :D

Opublikowano

Już mam na oku amorki + sprężyny z rsa, a to zdjęcia na zimówkach, na lato coś będę musiał poszukać :D

Wszyscy mówią, że żyrafa straszna :D

Z tym RSem to się zdziwisz, mega twardy zawias w porównaniu do np. gwinta weiteca :facepalm:

Opublikowano

Już mam na oku amorki + sprężyny z rsa, a to zdjęcia na zimówkach, na lato coś będę musiał poszukać :D

Wszyscy mówią, że żyrafa straszna :D

Z tym RSem to się zdziwisz, mega twardy zawias w porównaniu do np. gwinta weiteca :facepalm:

Jeździłem VOLVO s60, tam było dopiero twardo :D ale za to jak pięknie trzymało się zakrętów ahh tego mi brakuje :D ale rozwarzę jeszcze gwinta weiteca, póki co mam zagwostkę, co zrobić z autem, bo jadę na miesiąc do Anglii, a potem chyba już na stałe ... :/

Opublikowano

Już mam na oku amorki + sprężyny z rsa, a to zdjęcia na zimówkach, na lato coś będę musiał poszukać :D

Wszyscy mówią, że żyrafa straszna :D

Z tym RSem to się zdziwisz, mega twardy zawias w porównaniu do np. gwinta weiteca :facepalm:

Jeździłem VOLVO s60, tam było dopiero twardo :D ale za to jak pięknie trzymało się zakrętów ahh tego mi brakuje :D ale rozwarzę jeszcze gwinta weiteca, póki co mam zagwostkę, co zrobić z autem, bo jadę na miesiąc do Anglii, a potem chyba już na stałe ... :/

jak to co Ty jedziesz do Anglii, zostawiasz furę Akjamowi on ci robi jak swoją, wracasz z UK po 5 latach oddajesz mu cały zarobiony hajs i wszyscy są szczęśliwi :decayed:

Opublikowano

HAHA:D No pewnie :D w zasadzie to było by idealnie ^^ ale po 5 latach to auto będzie miało chyba z 500 000 km przejechane już :D:P

Opublikowano

Jestem skłonny się na to zgodzić :naughty:

Spokojnie, rocznie robię jakieś max 12tysi więc załóżmy, że będę jeździł tylko Twoim przez te 5 lat :decayed: to nie przekroczymy nawet 300tysi! :wink4:

Opublikowano

akjam, sam wiesz dobrze, że najwiekszą przyjemnością przy modzeniu jest to, że po pierwsze robisz to sam, a po drugie, uczysz się przy tym swojego auta :D ja przez ostatnie pół roku, o swoim audi dowiedziałem się praktycznie wszystkiego, na co uważać, co sprawdzać, na co zwrócić uwagę i kiedy :D to własnie wiedza w tym zakresie jest w tym momencie BEZCENNA :banan::kox:

Opublikowano

Akjam jakbyś ją przygarną to niezłe deja vu byś miał :grin:

Opublikowano

:wink4:

Opublikowano

witam kolegę z moich okolic :) gratulacje autka :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...