NERGO Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Witam Mam pytanie odnośnie wymiany rozrządu. Posiadam AUDI A4 B7 2005r silnik 1.8T120 kw. Doczytałem się, że pierwsza wymiana powinna być wykonana na około 170 tyś km natomiast jak to wygląda dalej? Po ilu km powinna być druga wymiana? Jeżeli już taki temat istnieje a nie udało mi się go znaleźć to proszę o przekierowanie. Pozdrawiam 1
BartRose Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 Najbezpieczniej z tego co wiem to co 80 Tys km ale niech wypowiedza sie fachowcy,ja bynajmniej tak aby slyszalem
marcinch001 Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Ja wymieniałem teraz pierwszy raz przy przebiegu 142 tyś na oryginalnych częściach i mam na wlepce następną wymianę przy 232 tyś Czyli wychodzi ze co 90 tyś Edytowane 31 Marca 2015 przez marcinch001
azure Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) ASO Audi przewiduje wymianę rozrządu co 180kkm w 1.8T, u mnie przykładowo na życzenie właściciela pierwsza wymiana była po ~135kkm, druga po 210kkm. Należy mieć również na uwadze ile czasu minęło od ostatniej wymiany - jak więcej niż 5 lat zmieniałbym nie bacząc na przebieg. Edytowane 31 Marca 2015 przez azure
KubaMpakiet Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Bylo juz poruszane, audi zaleca pierwszy na 180 , nastepne co 120 ale nie dluzej jak 7 lat u mnie byl wymieniany na 167tysi w 09r(ASO), teraz jest ok 273 i w ten piatek bedzie wymiana ciekawa sprawa z pompa- prawdopodobnie nie byla wymieniana przynajmniej nie ma numeru czesci w kwitach z wymiany w 09roku w pt sie okarze czy wytrzymala ponad 274 tysi, bo jutro jeszcze trase zrobi 1100 km Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez KubaMpakiet
NERGO Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Dziękuje ślicznie za pomoc. Pozdrawiam
KubaMpakiet Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) jestem juz po, pompa jednak byla wymieniana w 09r , cos mi sie pomieszalo z napinaczem (jego nie bylo w numerach czesci w kwicie ASO ) rozrzad wymieniany po 109 tysi, za ciekawie z nim nie bylo napinajaca rolka puszczala smar, lozysko na pompie tez pozostawialo wiele do zyczenia, hydraulik i pasek ok jeszcze by posmigaly , ori zestaw byl oparty na czesciach NTN, zakupilem zestaw gates'a na hydrauliku w srodku NTN , pompe airtex, chcialem skf ale ale koles powiedzial ze w ostatnim czasie bylo kilka reklamacji na nie i troche zwatpilem , jeszcze doszly simeringi uszczelki i lancuch, teraz wymienie po 90 Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez KubaMpakiet
marcinch001 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Jaki łańcuch ? Czemu nie załorzyłeś rozrząd nowego typu ?
KubaMpakiet Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 lancuch iwis - w pudelku febi, 100 ziko roznicy przy takim wydaku to raczej tragedi nie ma, na nowym typie conti byl napis china na napinaczu ale lozysko juz japan taki mix, mialem oba w reku i kupilem taki jak byl pierwotnie z hydraulikiem...
marcinch001 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Bezpiecznie to co 60Tyś km już nie przesadzajmy ze co 60 tyś jak normalnie pierwszą wymianę robi się przy 180 tyś .
GRESTA88 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 U mnie Niemiec robił przy 120tys km w Serwisie ja wymieniłem po kolejnych 100 Tkm i pasek i napinacz źle nie wyglądał z tego co czytałem to w tym silniku 100-120tyś
marcinch001 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 To nie jest wyznacznik ze pasek dobrze wygląda moze wyglądać a i tak po pewnym przebiegu zerwać sie . Na pewno 90 tyś lekko mozna zrobić
GRESTA88 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Moim zdaniem ile można przejechać zależy też od tego w ile czasu się przejedzie te "100tys km" ja zrobię to w 2 lata ktoś inny w 10lat a materiał z którego zrobiony jest pasek napewno się starzeje w jakiś sposób. I pasek to nie wszystko dobra pompa wody też musi być założona a nie jakaś marki krzak
marcinch001 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 To przecież oczywistę ja piszę o częściach oryginalnych zakładanych w serwisie audi .
GRESTA88 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Dobrze zamienniki to jak oryginał tylko bez znaczka ale jak lubisz płacić za znaczek... 1
KubaMpakiet Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Przeciez te "oryginaly" tez robia jakies firmy, jak wyzej napisalem zakladany 09r w serwisie oryg rozrzad na czesciach NTN, w "zamienniku gates rolki i napinacz hydraulik NTN z wyfrezowanymi logo vw audi czyli to samo co zakladaja w serwisie za polowe ceny, pasek pk org audi tez ma napis gates, jego zostawilem bo wygladal bardzo dobrze...
erchi Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 NTN (made in Japan) to rolka z napinaczem hydraulicznym, obecnie zastąpionym przez napinacz automatyczny (made in China).
GRESTA88 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Miałem pasek PK contitech zakładany w DE z napisem Made in Germany teraz kupiłem ten sam pasek i mam Made in Romania ciekawe czy po jakość spadła hm
KubaMpakiet Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 NTN (made in Japan) to rolka z napinaczem hydraulicznym, obecnie zastąpionym przez napinacz automatyczny (made in China). Ja zalozylem z hydraulikiem takim jak byl pierwotnie, zestaw za 370 zeta z rabatem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się